R
eview
PC Master
110
E
χοντας προ ενός μηνός ολοκλη-
ρώσει το Syndicate και συνομι-
λώντας με τον «Omen» στο MSN,
διαπίστωσα ότι είχαμε καταλήξει
σε κοινό συμπέρασμα: «Καλό,
αλλά μάλλον λίγο. Του λείπει η
προσωπικότητα, βρε παιδί μου, ο ιδιαίτερος
χαρακτήρας». Κάπου εκεί του είπα ότι θα
ήθελα πολύ να παίξω κάποιο νέο Painkiller
game και εκείνος έσπευσε να συμφωνήσει
μαζί μου. Η ξέφρενη, ανόθευτη δράση του
και ο σαφέστατος προσανατολισμός του
μας έχουν κάνει να αγαπήσουμε το συγκε-
κριμένο franchise, παρ’ όλο που κατά το
παρελθόν μας έχει απογοητεύσει από λίγο
(Painkiller Redemption) έως πολύ (Pain-
killer Resurrection). To προσωπικό μου δέ-
σιμο με τη σειρά είναι ακόμη μεγαλύτερο,
δεδομένου ότι το Resurrection αποτέλεσε
το πρώτο παιχνίδι που ανέλαβα για review
στο περιοδικό.
BILL SHERMAN… AGAIN?
Το νεότερο, και έκτο κατά σειρά,
Painkiller μας ήρθε σχεδόν από το πουθενά
και συνεχίζει την ιστορία του Bill Sherman,
που πρωτογνωρίσαμε στο Resurrection.
Έχοντας ως αφετηρία το καλύτερο δυνατό
φινάλε εκείνου, όπου ο πρωταγωνιστής
λαμβάνει από την Elyahim το ιερό σπαθί
των Seraphim και σκοτώνει τον εκπεσόντα
άγγελο Ramiel, και αφού ενδιαμέσως βοηθά
τους Belial και Daniel (πρωταγωνιστές των
άλλων τίτλων της σειράς) να καταστρέψουν
τη βασίλισσα της κολάσεως, Eve, ο Bill είναι
πλέον ο νέος άρχοντας της Purgatory, της
περιοχής που βρίσκεται μεταξύ παραδείσου
και κόλασης. Ο αγώνας του όμως δεν έχει
τελειώσει, καθώς επιστρέφει ένας αντίπα-
λος από τα παλιά. Πρόκειται για τον Samael,
έναν ακόμη διεφθαρμένο άγγελο, που έχει
βάλει σκοπό να γίνει ο νέος ηγέτης της κό-
λασης και ο οποίος κατάφερε αρχικά να
εξαπατήσει τον Daniel, κάνοντάς τον να πο-
λεμήσει για τα δικά του συμφέροντα, αλλά
στη συνέχεια ηττήθηκε από τον Belial, o
οποίος και του έκοψε τα φτερά. Καταφέρνο-
ντας να κλέψει το σπαθί από τον Bill, τον
στέλνει για μία ακόμη φορά να δώσει ατε-
λείωτες μάχες στην Purgatory.
Αυτό που είναι πραγματικά απολαυστι-
κό (έως κωμικό) με τα παιχνίδια της σει-
ράς είναι το ότι, επί της ουσίας, μετά από
τόσες συνέχειες, η εύρεση σεναρίου είναι
υπόθεση λίγων λεπτών. H συνταγή είναι
απλούστατη: παίρνουμε έναν από τους
τρεις υπάρχοντες ήρωες, παρουσιάζουμε
έναν νέο κακό, ή κάνει την επανεμφάνισή
του κάποιος από τους ήδη γνωστούς, που
δεν έχει πεθάνει, και είμαστε έτοιμοι να
γεμίσουμε μερικά levels με ορδές τερά-
των αποφασισμένων να διαμελίσουν τον
πρωταγωνιστή. Μπορεί, όμως, αυτή η συ-
νταγή να συνεχίσει να αποδίδει οκτώ
ολόκληρα χρόνια μετά το πρώτο
Painkiller;
ΑΝΑΖΗΤΕΙΤΑΙ ΝΕΟ ΣΤΟΙΧΕΙΟ
Ακριβώς επειδή σε αυτό το είδος παιχνι-
διών ο ρόλος του σεναρίου είναι μάλλον
υποτυπώδης, άλλα είναι τα στοιχεία που εί-
ναι αναγκαίο να δίνουν το «παρών», ώστε να
αξίζει η αγορά μίας ακόμη συνέχειας. Ποια
είναι αυτά; Βελτιωμένα γραφικά, νέα όπλα,
νέοι αντίπαλοι, ικανοποιητικός αριθμός
levels και διατήρηση του γνωστού
gameplay. Με την εξαίρεση του τελευταίου,
όλα τα υπόλοιπα λάμπουν διά της απουσίας
τους. Όσο και να αγαπάμε τα Painkiller
games, όση έκκριση αδρεναλίνης κι αν κα-
ταφέρνουν να μας προσφέρουν με κάθε
νέα κυκλοφορία, δεν μπορούμε παρά να
παραδεχθούμε ότι πλέον λαμβάνει χώρα
PERFORMANCE
REPORT
ΤΟ ΤΡΕΞΑΜΕ ΣΕ:
CPU Intel Core 2 Duo E8600 3.33GHz,
4GB RAM DDR3, ATi Radeon HD6870
1GB, Windows 7 Pro 32- bit SP1,
1.680x1.050
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ:
Δεν υπήρξε το παραμικρό πρόβλημα.
Ένα ακόμη παυσίπονο…
Του Μάνου «manos426f» Καρκαλέμη manos426f@hotmail.com
Στο σημείο αυτό επιλέγουμε το δρόμο του καλού ή του κακού.
Τον Samael προστατεύουν στρατιές δαιμόνων.
PAINKILLER:
RECURRING EVIL