PC Master
128
20 ΧΡΟΝΙΑ ΠΡΙΝ
Δύο flight simulator κυκλοφορίες ση-
μειώθηκαν το Μάιο του 1992. Η πρώτη
ήταν το πασίγνωστο Gunship 2000, συνέ-
χεια του παλαιότερου Gunship, της
Microprose, που είχε κυκλοφορήσει για
Amstrad CPC, Spectrum, Commodore και
PC. Ο παίκτης αναλάμβανε τον έλεγχο
ενός AH-64 Apache και μπορούσε να επι-
λέξει το πεδίο αποστολών του μεταξύ Κε-
ντρικής Ευρώπης και Περσικού Κόλπου. Οι
στόχοι του βρίσκονταν κατ’ εξοχήν στο
έδαφος, αλλά δεν έλειπαν και οι αερομα-
χίες με εχθρικά Mi-24. Ο έλεγχος του ελι-
κοπτέρου παρουσίαζε διαφορές σε σχέση
με εκείνον ενός αεροπλάνου, θέτοντας
υψηλό επίπεδο πρόκλησης. Σε συνδυασμό
με τα πολύ καλά γραφικά, τις digitized ει-
κόνες και την πολύ καλή απόδοση των
ομιλιών, κατάφερε να απασχολήσει τους
θιασώτες του είδους για πολύ καιρό.
Στις ίδιες τοποθεσίες (Κεντρική Ευρώπη
και Περσικό Κόλπο) λάμβαναν χώρα και οι
αποστολές του A-10 Tank killer, με τις πρώ-
τες να είναι 14 στον αριθμό και τις δεύτε-
ρες 7. Το φτωχό μενού πλοήγησης, όμως,
με τα λιγοστά όργανα του cockpit, αφαι-
ρούσε πολλούς πόντους από τη συνολική
εικόνα του τίτλου, που μαρτυρούσε ότι είχε
πολλά ακόμη περιθώρια βελτίωσης.
Σπουδαία παιχνίδια ήταν και τα
Civilization και Eye of the Βeholder II,
εγκαινιάζοντας την God simulation κατη-
γορία και συνεχίζοντας μία σπουδαία RPG
σειρά, αντίστοιχα. Και τα δύο υπήρξαν ση-
μαδιακοί τίτλοι, διανθίζοντας το σύνολο
των βαριάς σημασίας PC games και θέτο-
ντας περαιτέρω τις βάσεις για την κυριαρ-
χία των προσωπικών υπολογιστών στον
τομέα των παιχνιδιών στα χρόνια που θα
ακολουθούσαν.
Δίχως αμφιβολία, όμως, ο συγκεκριμέ-
νος μήνας ανήκε στη συνέχεια του Secret
of Μonkey Ιsland, το Monkey Ιsland 2:
LeChuck’s Revenge. Χωρίς κανείς να είναι
τότε σε θέση να υπολογίσει τον αντίκτυ-
πο που θα είχε η κυκλοφορία του στην
κατηγορία, κατάφερε αυτό που μέχρι τότε
φάνταζε σχεδόν αδύνατο: να ξεπεράσει
Εντάξει, το παραδέχομαι, λίγο το φαινόμενο του crowdfunding που θίξαμε στο προηγούμενο
τεύχος, λίγο τα 20 χρόνια που συμπληρώνονται από τότε που πρωτοείδαμε το Monkey Ιsland 2:
LeChuck’s revenge, λίγο το σχετικό σεναριακό κενό που έχει επίτηδες(;) αφεθεί μεταξύ του Monkey
island 4 και των Tales of Monkey Ιsland, βρήκα επιτέλους την ευκαιρία να εκφράσω μία από τις
ενδόμυχες gaming επιθυμίες μου!
Του Μάνου «manos426f» Καρκαλέμη manos426f@hotmail.com
KICKSTARTER ΓΙΑ
ΤΟ MONKEY ISLAND 5!
Mία λέξη περιγράφει με επάρκεια το Monkey Ιsland 2: Έπος!