ΠΟΛΛΑΠΛΕΣ
ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΕΙΣ ΤΙΤΛΩΝ
Αρκετά είναι τα παιχνίδια στων οποίων
την κυκλοφορία σημειώνεται σοβαρή
καθυστέρηση. Τα Secret Files 3: The
Archimedes Code, Dark Eye: Chains of
Satinav, Jack Keane 2 και Lucius αρχι-
κά αναμένονταν εντός του διμήνου
Μαρτίου-Απριλίου. Πλέον το πρώτο πε-
ριμένουμε να το δούμε τον Ιούνιο, ενώ
τα υπόλοιπα τρία έχουν μετατεθεί για
Ιούλιο και Αύγουστο. Απορίας άξιο είναι
το αν όντως θα κυκλοφορήσουν εντός
του καλοκαιριού όλα τα παραπάνω παι-
χνίδια, καθώς δεν είναι και η πλέον
εμπορική περίοδος του έτους. Το δε
Vampyre story 2: A bat’s tale, όπως όλα
δείχνουν, έχει ήδη ακυρωθεί, ενώ ουδέν
νεότερο υπάρχει σχετικά με το φημολο-
γούμενο Syberia III της Microids.
NEO AMNESIA!
Η συνέχεια του καταπληκτικού
Amnesia: The dark descent είναι γεγο-
νός. Τα στελέχη της Frictional games
εργάζονται πυρετωδώς, προκειμένου
να έχουν ολοκληρώσει το νέο κεφά-
λαιο της σειράς μέχρι το φθινόπωρο
του τρέχοντος έτους. Τα πρώτα
screenshots δείχνουν εκπληκτικά…
ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ
ADVENTURE GAMERS
Όπως κάθε χρονιά, έτσι και φέτος το
γνωστό –και αφιερωμένο στα παιχνίδια
περιπέτειας– site adventureadvocate.gr
διοργάνωσε την κοπή της πίτας του
στις 25 Φεβρουαρίου 2012, σε μεζεδο-
πωλείο στο κέντρο της Αθήνας. Περισ-
σότερα από 30 άτομα έδωσαν το «πα-
ρών», συζητώντας επί ώρες για το αγα-
πημένο τους είδος gaming, ενθυμούμε-
νοι θρυλικούς τίτλους του παρελθόντος
και αναμένοντας τους νέους που θα
τους κάνουν να ξοδέψουν πολλές ώρες
πάνω από τα PCs τους. Ο νικητής του
φλουριού είχε τη χαρά να λάβει ένα
αντίτυπο του πολύ αξιόλογου βιβλίου
«The guide to classic graphic
adventures» του Kurt Kalata. Και του
χρόνου παιδιά!
17
PC Master
ADVENTURE
NEWS
Φ
ανταστείτε ότι έχετε μπροστά σας ένα
υπέροχο γλυκό και απολαμβάνετε κάθε
κουταλιά του (σημ. αρχισυντάκτη: καταραμέ-
νε, κάνω δίαιτα!). Τρώτε όσο το δυνατόν πιο
αργά, αδειάζετε το πιάτο σας και αφήνετε για
το τέλος το λαχταριστό, κατακόκκινο κερασά-
κι, αλλά μόλις το βάζετε στο στόμα σας αντι-
λαμβάνεστε ότι η γεύση του έχει αλλοιωθεί.
Φρίκη! Μία τέλεια –μέχρι εκείνο το σημείο–
εμπειρία έχασε μέρος της μαγείας της από
την τελευταία γεύση. Σύμφωνα με αυτά που
διαβάζουμε στο internet, κάπως έτσι φαίνεται
πως ένιωσε μία μερίδα παικτών για το Mass
effect 3 και τον τρόπο με τον οποίο η
Bioware επέλεξε να κλείσει το ταξίδι του
commander Shepard. Στην εν μέρει δικαιολο-
γημένη διαμαρτυρία για τον ασαφή τρόπο με
τον οποίο ολοκληρώνονται κάποια σημεία
της πλοκής, προστέθηκαν και άλλα παράπο-
να, που εστίαζαν στη «θλιβερή» αίσθηση που
άφηνε το φινάλε. Όπως συμβαίνει συχνά σε
τέτοιες περιπτώσεις, οι φωνές της λογικής
φάνηκαν να καταπνίγονται υπό το βάρος σχε-
δόν υστερικών αντιδράσεων. Καλό θα είναι,
λοιπόν, να ξεκαθαρίσουμε μερικά πράγματα
για τα game endings και τη σημασία τους.
Έχει υποστηριχθεί από πολλούς η άποψη
–την οποία ασπάζομαι σε γενικές γραμμές–
Του Αλέξανδρου «admiral» Γκέκα
alexandros1313@gmail.com
ΤΟ ΑΙΣΘΗΜΑ ΤΗΣ
ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗΣ
Λόγω πίεσης χρόνου και χρημάτων, το τέλος του Knights of The Old Republic 2 δημιουργήθηκε
βιαστικά και πρόχειρα, αδικώντας ένα κατά τα άλλα ποιοτικό RPG.
1.
THe BOOk Of UnwriTTen
TaleS
2.
Black MirrOr 3
3.
a new BeGinninG
4.
GOin’ DOwnTOwn
5.
a STrOke Of faTe:
OperaTiOn Valkyrie
ADVENTURE
TOP 5
Μέσα στις δικαιολογημένες ενστάσεις για το φινάλε του Mass Effect 3 διατυπώθηκαν και ορισμέ-
νες εντελώς παράλογες απόψεις.
Το αναμένουμε με περίσσιο ενδιαφέ-
ρον…