PC Master
56
και ως έναν βαθμό κοινωνός της
κορεατικής κουλτούρας, δεν μπο-
ρώ να πω πως είμαι οπαδός των
ΜΜΟRPG προϊόντων της χώρας
της Πρωινής Γαλήνης, κυρίως
εξαιτίας της κάπως ιδιαίτερης άποψης που έχουν οι Κο-
ρεάτες σχετικά με το grinding ή το τι αποτελεί σωστό
class balance. Αυτός ήταν και ο λόγος που, αναλαμβά-
νοντας να συμμετάσχω στο Closed Beta event του
Guild Wars 2, κρατούσα… κάπως μικρό καλάθι, γνωρί-
ζοντας ότι, αν και η ομάδα ανάπτυξης του GW fran-
chise (η ArenaNet συγκεκριμένα) απαρτίζεται κυρίως
από δυτικούς, τον τελικό λόγο στο προϊόν τον έχει η
πασίγνωστη κορεατική NCsoft. Στην πορεία, οι επιφυ-
λάξεις μου διαψεύστηκαν, όπως θα δούμε παρακάτω.
Υπόθεση
Το παιχνίδι σεναριακά αποτελεί το διάδοχο του αρ-
χικού Guild Wars. Βρισκόμαστε ξανά στον κόσμο της
Tyria μερικούς αιώνες μετά το τέλος του πρώτου παι-
χνιδιού. Οι Humans έχουν χάσει την Ascalon από τις
λεγεώνες των Charr και, όντας υπό διωγμό, βρίσκουν
καταφύγιο στο τελευταίο κραταιό ανθρώπινο προπύρ-
γιο, το έθνος της Kryta. Πανίσχυρα όσο και φρικτά
πλάσματα ξυπνούν από λήθαργο αιώνων και απειλούν
την ακεραιότητα όλου του κόσμου. Μέσα σε αυτό το
χαοτικό σκηνικό, παλιές και νέες φυλές βγαίνουν στο
προσκήνιο – τίποτα, δηλαδή, που δεν έχουμε ξαναδεί
στο παρελθόν. Το μοτίβο των ανθρώπων που βιώνουν
την καταστροφή και το διωγμό από τις πατρογονικές
εστίες τους, προσπαθώντας να ορθοποδήσουν, το συ-
ναντάμε από τον Tolkien μέχρι το σύμπαν του
Warcraft (οι humans μπαλάκι μεταξύ Stormwind και
Lordaeron), τα δε καταχθόνια τέρατα είναι μία ακόμα
απευθείας αναφορά στον H.P. Lovecraft και τη μυθο-
λογία του. Όσοι –είμαι σίγουρος, ελάχιστοι– δεν έχετε
επαφή με το έργο του, ρίξτε του μια ματιά. Έχει επη-
ρεάσει αμέτρητα games, σεναριογράφους και καλλι-