τέχνες, από το WoW (π.χ., ο μύθος των Old Gods) μέχρι τους
Metallica.
Η πρώτη σημαντική διαφορά που γίνεται αμέσως αντιληπτή, σε
σχέση με το παρελθόν, είναι ότι πλέον δεν περιοριζόμαστε στους
Humans για την επιλογή του χαρακτήρα μας. Υπάρχουν πέντε
playable races. Οι άλλες τέσσερις είναι οι Charr, Norn, Asura και
Sylvari. Κατά τη διάρκεια της beta, πάντως, υπήρχαν διαθέσιμοι
για επιλογή μόνο οι Humans, Norn (μία πολεμοχαρής φυλή πανύ-
ψηλων υπερβορείων) και Charr (άγριοι, δίποδοι, αιλουρόμορφοι
πολεμιστές). Η επιλογή race επηρεάζει σημαντικά τη μορφή και
την προσωπικότητα του χαρακτήρα σας, καθώς τα racial traits, τα
θρησκευτικά πιστεύω και το κοινωνικό υπόβαθρο (ναι, το παιχνίδι
τα περιλαμβάνει όλα αυτά) αλλάζουν δραματικά από φυλή σε
φυλή. Επίσης, όλες οι φυλές έχουν πρόσβαση στο σύνολο των
professions. Εκτενέστερη αναφορά γίνεται σε αυτά που είχα τη
δυνατότητα να δοκιμάσω για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα.
ΔημιοΥργία χαρακτήρα
Αυτό το κομμάτι πραγματικά με ενθουσίασε, καθώς υπάρχει
πληθώρα επιλογών παραμετροποίησης κάθε χαρακτήρα. Και δεν
μιλώ για την εξωτερική εμφάνιση (όπου επίσης υπάρχουν αρκε-
τές επιλογές), αλλά για πιο ουσιαστικά «προσωπικά» ζητήματα.
Έτσι, ανάλογα με το race και το profession, κάθε χαρακτήρας
μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε διάφορα πεδία, όπως υποκατηγο-
ρίες, βιογραφικά στοιχεία, όπως προέλευση, τάσεις, μειονεκτήμα-
τα, θρησκευτικά πιστεύω κ.λπ. Στο τέλος της διαδικασίας δημι-
ουργίας και ανάλογα με τις επιλογές σας, θα απολαύσετε ένα πα-
νέμορφο introduction. όπου ο χαρακτήρας σας λέει την ιστορία
του. Το κομμάτι αυτό, πατώντας στην RPG παράδοση των
alignment (π.χ., Lawful Good – Chaotic Evil) προχωράει το role
playing στοιχείο πολλά επίπεδα παρακάτω και αφήνει πολλές
υποσχέσεις για βαθύ gameplay με μεγάλο βαθμό replayability. Σε
κάθε περίπτωση, όμως, δημιουργεί και αρκετά ερωτηματικά,
όπως θα δούμε παρακάτω.
σύστημα μάχησ
Οι σχεδιαστές του παιχνιδιού έδωσαν μεγάλη βαρύτητα και
στον τομέα αυτό. Έχοντας ως αφετηρία την επιθυμία αφενός να
μην υπάρχουν δεκάδες skills διαθέσιμα ταυτόχρονα, τα οποία θα
καθιστούσαν τη μάχη εξαιρετικά πολύπλοκη, και αφετέρου οι
παίκτες να μην πηγαίνουν απλά σε fan sites, ξεσηκώνοντας το
cookie cutter talent spec, κατέληξαν στον εξής μηχανισμό: ο
αριθμός των διαθέσιμων skill slots ανά πάσα στιγμή είναι συγκε-
κριμένος, αλλά τα skills αυτά καθαυτά αλλάζουν ανάλογα με το
Age of Conan, Warhammer online, Aion, Rift, LOTRO,
SWTOR: H λίστα των MMORPG τίτλων που βρέθηκαν
και βρίσκονται απέναντι στο
«βασιλιά» World of Warcraft,
φιλοδοξώντας να του αποσπάσουν μερίδιο
της αγοράς μήνα με το μήνα, όλο και μακραίνει.
Το αρχικό Guild Wars ποτέ δεν υπήρξε μέλος
αυτής της λίστας. Ποτέ δεν επιδίωξε τη μαζικότητα
του WoW, είχε σαφή προσανατολισμό στο PvP και
ποτέ δεν απαίτησε συνδρομή από τους παίκτες
του. Ο διάδοχός του, ωστόσο, έχει πολύ πιο
άγριες διαθέσεις και το είδαμε από κοντά:
τo Closed Beta Testing event έλαβε
χώρα μεταξύ 23 και 25 Μαρτίου και το
«PC Master» κλήθηκε να συμμετάσχει
σε αυτό από την εκδότρια εταιρεία
του Guild Wars 2, NCsoft.
Έξω από το αρχηγείο των Charr.
Το δάσος στην ίδια περιοχή.
Toυ Βασίλη «Kuivamaa» Ξερικού vaxe79@gmail.com