Page 60 - PCM271

Basic HTML Version

κανόνα τα loading screens εμφανίζονται όταν αλλάζεις ήπειρο).
Εδώ πρέπει να σημειωθεί ότι σε αρχικό στάδιο τουλάχιστον, δεν
προβλέπεται να υπάρξουν κάποιου είδους υποζύγια (mounts)
στο παιχνίδι, είτε εδάφους είτε στον αέρα. Πάντως, τα waypoints
είναι αρκετά κοντά το ένα με το άλλο, ώστε να μην απαιτείται
πολύ τρέξιμο.
Καλύτερα είναι τα πράγματα στο μέτωπο των quests. Αν και η
έννοια του grinding είναι συνυφασμένη με τα MMORPG, εδώ έχει
γίνει μία συνειδητή προσπάθεια να μετριαστεί η πλήξη που επι-
φέρει στους περισσότερους από εμάς η επανάληψη. Έτσι λοι-
πόν, πολλά quests έχουν διάφορες μεθόδους ολοκλήρωσης. Αυ-
τό επιτυγχάνεται μέσω μίας μπάρας προόδου, η οποία γεμίζει
όσο πραγματοποιείτε ενέργειες σχετικές με τα quest objectives.
Για παράδειγμα, αναλαμβάνοντας να βοηθήσετε έναν αγρότη,
μαθαίνετε ότι αυτό μπορεί να γίνει με διάφορους τρόπους: μπο-
ρείτε να σκοτώσετε τα γιγάντια σκουλήκια που μαστίζουν τη
φάρμα του, να αποκρούσετε διάφορους ληστές ή απλά να ταΐσε-
τε τα γελάδια του και όλες αυτές οι ενέργειες μετρούν στο να
ολοκληρωθεί η δουλειά σας. Για να σπάει κι άλλο η ανία, σε κάθε
περιοχή συμβαίνουν κατά περιόδους κάποια events, στα πρότυπα
του Rift. Έτσι, λοιπόν, εκεί που μαζεύετε μήλα, μπορείτε ξαφνι-
κά να βρεθείτε αντιμέτωποι με μία γιγαντιαία αράχνη-mini boss.
Τέτοια events συμβαίνουν διαρκώς και υπόσχονται μπόλικα
achievements.
τεχνικόσ τομέασ
Αν και το παιχνίδι δεν διεκδικεί τον τίτλο των απόλυτων γραφι-
κών, ούτε φιλοδοξεί να θέσει τα στάνταρ σύγκρισης για τον
ανταγωνισμό, εντούτοις ο οπτικός τομέας είναι χορταστικός και
αρκούντως ατμοσφαιρικός: γλαφυρά τοπία και backgrounds, κα-
λοσχεδιασμένες πόλεις (η Divinity's Reach ειδικά είναι μαγεία),
χωριά και καταυλισμοί, όμορφα υδάτινα textures, μύλοι και γενι-
κά εικόνες που κάποιες φορές θυμίζουν ιμπρεσιονιστικό πίνακα.
Εξερευνώντας, μάλιστα, την ηλιόλουστη human starting zone με
τους καταπράσινους λόφους και τα ποτάμια, ένιωσα πως βρισκό-
μουν στην Τοσκάνη του 13ου αιώνα, έτοιμος να πάρω μέρος στις
μάχες των παπικών Γουέλφων εναντίον των αυτοκρατορικών Γι-
βελίνων. Γενικά, τα γραφικά μου άφησαν μία αμυδρή αίσθηση
Αion, με λιγότερο λούστρο και περισσότερη «σκόνη». Ο ήχος είναι
επίσης αναμενόμενα καλός, οι κλαγγές των όπλων, οι κραυγές, ο
αχός της μάχης, όλα είναι στα επίπεδα που θα περίμενε κανείς
από ένα φρέσκο MMORPG. Οι ομιλίες, σε γενικές γραμμές, πα-
ρουσιάστηκαν ικανοποιητικές, με κάποιες εξαιρέσεις όπου η
αφήγηση εμφανίζεται επίπεδη. Η απαραίτητη ατμοσφαιρική μου-
σική είναι και εδώ παρούσα, με τη διάθεση και το ύφος της να
αλλάζει ανάλογα με την περιοχή.
Οι δημιουργοί του παιχνιδιού ισχυρίζονται ότι ακόμα και συστή-
ματα μεσαίας δυναμικότητας θα μπορούν να τρέξουν ικανοποιη-
τικά το παιχνίδι. Ο beta client έτρεξε σε Core 2 Quad Q9450
στα 2,66GHz, 4GB RAM, με μία Quadro FX1700 στα 512MB.
Κατά τις πρώτες ώρες του beta event αντιμετώπισα αρ-
κετά προβλήματα χαμηλής απόδοσης (βασικά το παιχνί-
δι… φιδοσερνόταν), τα οποία, όμως, λύθηκαν για τα κα-
λά μετά από ένα patch. Ύστερα από αυτό και μέχρι το
τέλος έτρεξε εξαιρετικά σε Mid/Mid-High settings.
PvP και αρχέτΥπα
Στον περιορισμένο χρόνο του διημέρου που κράτησε το
beta event, προσπάθησα κυρίως να δω όσο το δυνατόν περισ-
σότερα professions και τοποθεσίες και δεν κατάφερα να εμβαθύ-
νω στην PvP πλευρά του παιχνιδιού. Σε αυτό που κατάφερα να
ρίξω μια ματιά ήταν το World versus World mode, το οποίο προο-
ρίζεται από τους σχεδιαστές ως μία πιο ελαφριά μορφή μάχης
μεταξύ των παικτών. Πρόκειται για μαζικό πεδίο μάχης, όπου
ομάδες από διαφορετικούς servers μάχονται για τη νίκη, η οποία
εξασφαλίζει bonus για την παράταξή τους. Η όλη ατμόσφαιρα
θυμίζει κάπως τα μεγάλα battlegrounds του WoW (AlteracValley,
Isle of Conquest), καθώς και τις περιοδικές μάχες και πολιορκίες
τύπου Wintergrasp και Tol Barad, μόνο που εδώ τα πάντα βρίσκο-
νται σε μεγαλύτερη κλίμακα και θυμίζουν περισσότερο πραγματι-
κό πόλεμο.
Θα είμαι ξεκάθαρος εδώ: όταν μου ζητήθηκε να ασχοληθώ με
το closed beta event του GW2, η στάση μου ήταν περίπου… ου-
δέτερη. Σε καμία περίπτωση δεν αισθάνθηκα ότι ανέλαβα κάποια
PC Master
60
Μία θηλυκή κένταυρος. Αν επιλέξετε να παίξετε ως human, θα τους βρί-
σκετε διαρκώς μπροστά σας, ιδίως στην αρχή.