Page 103 - PCM273

Basic HTML Version

R
eview
103
PC Master
μας. Το δεύτερο αφορά στη διαδικασία
που οδηγεί στην απόκτηση κάποιων απα-
ραίτητων εγγράφων από το αστυνομικό
τμήμα. Είναι σαφώς η δυσκολότερη στιγμή
της περιπέτειας και ενδεχομένως θα σας
παιδέψει αρκετά μέχρι να κατανοήσετε τη
λογική που πρέπει να ακολουθήσετε. Τέ-
λος, σημειώστε ότι υφίσταται και (τουλάχι-
στον) ένας προαιρετικός γρίφος, που σχε-
τίζεται με ανάμνηση της Anna και αφορά
στην αποκρυπτογράφηση του σημειωμα-
τάριου του Dr. Morales. Προσωπικά δεν
κατάφερα να φτάσω στη λύση του και
ήταν ένας από τους λόγους που το συνο-
λικό σκορ μου ήταν 313/340 πόντοι. Ναι,
καλά καταλάβατε, περιλαμβάνεται και το
εντελώς old school στοιχείο της βαθμολό-
γησης, στα πρότυπα των δημιουργιών της
Sierra On Line. Εκτός αυτού, το «παρών»
δίνουν και τα achievements, 37 στον αριθ-
μό, ώστε να έχει κίνητρο ο παίκτης να παί-
ξει ξανά το Resonance μετά την πρώτη
ολοκλήρωσή του. Γνωρίζω ότι ορισμένα εκ
των παραπάνω πιθανώς δεν είναι ιδιαιτέ-
ρως σαφή. Αν νιώσατε έτσι, διευκρινίζω
ότι αυτό συμβαίνει ακριβώς επειδή συνηθί-
ζω να μην αποκαλύπτω στοιχεία του story
ενός adventure game ούτε να προβαίνω
σε spoilers. Θεωρώ όμως πως έγινε αντι-
ληπτό ότι η δημιουργία του Vince Twelve
δεν κινείται σε καμία περίπτωση στα μονο-
πάτια των υπόλοιπων adventure games
της εποχής, διαθέτοντας αρκετά υψηλό
δείκτη δυσκολίας.
Και φτάνουμε αισίως στο ζήτημα του φι-
νάλε της περιπέτειας. Ομολογώ ότι από τη
μία μου άρεσε –και αυτό κρίνω ως δυνατό-
τερο σημείο του– το πολύ εύστοχο μήνυμα
που περνάει, αναλόγως του ποιου εκ των
τριών εναλλακτικών endings θα επιλέξου-
με, κάτι που σίγουρα παρέχει ερεθίσματα
για προβληματισμό και σκέψη από πλευράς
μας. (Προσέξτε τις εικόνες που εμφανίζο-
νται κατά τη διάρκεια των τίτλων τέλους).
Δεν με ικανοποίησε όμως το ότι, έως ένα
σημείο, «ρηχαίνει» αρκετά την ιστορία,
αφήνει αναπάντητα κάποια σημαντικά ερω-
τήματα, δεν περιέχει την έκπληξη που εί-
μαστε σίγουροι ότι θα έρθει και ολοκληρώ-
νει το παιχνίδι με έναν μάλλον τετριμμένο
τρόπο.
«ΤΟ ΠΙΟ ΦΙΛΟΔΟΞΟ PROJECT
ΜΑΣ ΜΕΧΡΙ ΣΤΙΓΜΗΣ»
Όχι, δεν έκανα λάθος αναφέροντας για
δεύτερη φορά την παραπάνω φράση. Εί-
ναι, τελικά, το πιο φιλόδοξο project της
Wadget Eye Games το καλύτερο παιχνίδι
της μέχρι σήμερα; Στον καθαρά τεχνικό το-
μέα και από άποψης αρτιότητας ως adven-
ture game, ναι, χωρίς αμφιβολία. Διαθέτει
εξαιρετικό speech, τη λειτουργία των short
και long time αναμνήσεων, ενδιαφέροντες
γρίφους και χειρισμό τεσσάρων χαρακτή-
ρων ταυτόχρονα. Η ιστορία του όμως, κα-
θαρά κατά την άποψή μου, δεν αποδει-
κνύεται καλύτερη από εκείνη του Gemini
Rue. Θέλω να πιστεύω πάντως ότι κατάφε-
ρα να αντεπεξέλθω στο πρόβλημα που
ανέφερα στην εισαγωγή του review και κα-
τέστησα σαφές, μέσα από αυτές τις τέσ-
σερις σελίδες, ότι το Resonance, ειδικά σε
συνάρτηση με τη χαμηλή τιμή στην οποία
προσφέρεται, είναι ένα παιχνίδι που αξίζει
να έχει απήχηση στην πλειονότητα των ad-
venture gamers.
Κρίνω ως δυνατότερο
σημείο του το πολύ
εύστοχο μήνυμα που
περνάει.
Δύσκολη στιγμή για την ηρωίδα μας.
Ο τρόπος περάσματος από τα μαγνητικά πεδία
είναι λίγο περίπλοκος.
Άλλο ένα σημείο που εμπεριέχει έναν αξιόλογο γρίφο.
84
%
ΘΕΤΙΚΑ-ΑΡΝΗΤΙΚΑ
n
Είδος:
3rd person point ’n’ click adventure game
n
Έκδοση:
Wadget Eye Games
n
Ανάπτυξη:
Wadget Eye Games/XII Games
n
Διάθεση:
www.gog.com
n
Τιμή:
$ 9,99 (digital edition)/$
24,99 (retail, collectors’edition)
n
Ελάχιστες απαιτήσεις:
CPU Intel Pentium 4 1.6GHz ή αντίστοιχος AMD Athlon, 1GB RAM, κάρτα γραφικών με 128MB RAM, DirectX συμβατή κάρτα ήχου,
λειτουργικό σύστημα Windows XP/Vista/7
n
Multiplayer:
Όχι
n
Επίσημο Web site:
http://www.wadjeteyegames.com/resonance.html
n
Επιρροές:
Το «1984» του George Orwell
n
Εναλλακτική πρόταση:
Gemini Rue
• Άψογο voice acting
• Η λειτουργία των STM και LTM
• Αρκετά υψηλός δείκτης δυσκολίας
• Ταυτόχρονος χειρισμός τεσσάρων
χαρακτήρων
• Ενδιαφέρουσα ιστορία…
• …η οποία όμως καταλήγει σε ένα
αρκετά «τυπικό» φινάλε
• Η εμφάνισή του δεν απευθύνεται σε
όλους
• Η διάρκειά του μπορούσε να είναι
μεγαλύτερη