Page 17 - PCM273

Basic HTML Version

ΠΤΩΧΕΥΣΕ Η DTP
ENTERTAINΜENT!
Η πρόσφατη αυτή είδηση προκάλεσε
μεγάλη αίσθηση. Ο γνωστός
publisher από τη Γερμανία, υπεύθυ-
νος για την κυκλοφορία πολλών
adventure games, όπως τα Gray
matter, Black Mirror II & III, Memento
Mori, So blonde και Ghost pirates of
Vooju island, έκανε αίτηση πτώχευ-
σης. Τουλάχιστον 110 από τους συνο-
λικά 180 υπαλλήλους αναμένεται να
απολυθούν, με μόνο το τμήμα DTP
Young, υπεύθυνο για παιδικά παιχνί-
δια, να μην επηρεάζεται προς το πα-
ρόν από τις εξελίξεις. Οι αγγλικές εκ-
δόσεις των Lost Chronicles of
Zerzura, Memento Mori 2 και Haunted
αναμένεται να κυκλοφορήσουν από
τη Lace Mamba Global. To τελευταίο
δέχθηκε ισχυρό πλήγμα από το ανα-
πάντεχο αυτό γεγονός, καθώς η 25η
Μαΐου ήταν η προγραμματισμένη ημέ-
ρα διάθεσής του στο κοινό, αλλά
επήλθε αναβολή μέχρι νεοτέρας,
όπως ανέφερε σε σχετική ανακοίνω-
σή της στο Facebook η Lace Mamba.
DARK EYE ΚΑΙ DEPONIA
ΜΑΖΙ;
Είναι πολύ ασυνήθιστο φαινόμενο δύο
παιχνίδια της ίδιας εταιρείας να κυκλο-
φορούν με διαφορά μίας μόλις εβδο-
μάδας μεταξύ τους, να όμως που ήρθε
ο καιρός να το δούμε κι αυτό, με
«πρωταγωνιστές» τα Dark Eye: Chains
of Satinav και Deponia της Daedalic
Entertainment. Εδώ και αρκετό καιρό
είχε γνωστοποιηθεί ότι το πρώτο θα
κυκλοφορούσε στις 22 Ιουνίου από
την Deep Silver (λογικά, την ώρα που
θα διαβάζετε αυτές τις γραμμές θα
μπορείτε να το προμηθευτείτε). Λίγο
πριν κλείσει η ύλη του τεύχους, η Lace
Mamba έδωσε νέες πληροφορίες περί
του δεύτερου, ορίζοντας την 29η Ιου-
νίου ως ημερομηνία κυκλοφορίας του.
Αν όλα πάνε καλά και δεν υπάρξει κά-
ποιο απρόοπτο, θα φιλοξενήσουμε
reviews αμφότερων των παιχνιδιών
στο επόμενο τεύχος.
17
PC Master
ADVENTURE
NEWS
A
υτόν το μήνα θα συνεχίσουμε το θέμα
που ανοίξαμε στο προηγούμενο τεύ-
χος, δηλαδή την ανάλυση του παράγοντα
«δυσκολία» και το ρόλο του στην τελική
εμπειρία. Τα Role Playing Games καυχιού-
νται ότι προσφέρουν στον παίκτη τους επι-
λογές οι οποίες διαμορφώνουν τον κόσμο
του εκάστοτε παιχνιδιού, αλλά και σημαντι-
κές επιπτώσεις για τις όποιες αποφάσεις
του. Μιλάμε συνεπώς για το γνωστό δίπτυ-
χο «choices and consequences», βάσει του
οποίου αξιολογείται συχνά η έμφαση που
δίνει το παιχνίδι στο στοιχείο του role
playing. Μάλιστα, πολλοί gamers το χρησι-
μοποιούν ως βασικό κριτήριο για την κατά-
ταξη ενός παιχνιδιού στην κατηγορία των
RPGs. Και όμως, παρά τον ισχυρισμό των
RPGs ότι προσφέρουν την εντύπωση της
ουσιαστικής επίδρασης του παίκτη στα
δρώμενα επί της οθόνης, η αλήθεια είναι
ότι ακόμα και τα πιο δύσκολα games «αρ-
νούνται» να μας προσφέρουν ένα εξαιρετι-
κά σημαντικό χαρακτηριστικό, κάτι που θα
μας έπειθε ότι βρισκόμαστε σε έναν πραγ-
ματικό και όχι σε έναν εικονικό κόσμο. Κα-
νένα RPG της αγοράς δεν μας επιτρέπει
να… αποτύχουμε.
Ήδη ακούω στα αυτιά μου το μανιασμένο
χτύπο των πλήκτρων, καθώς δεκάδες ανα-
γνώστες ετοιμάζονται να στείλουν e–mails
διαμαρτυρίας: «Μα τι είναι αυτά που λες;
Υπάρχει το x και το y RPG, στο οποίο μπο-
ρείς να αποτύχεις σε ορισμένα quests και να
μην μπορέσεις να τα ολοκληρώσεις!». Σύμ-
φωνοι, αλλά μετά τι γίνεται; Ποιον αντίκτυ-
πο έχει αυτή μας η «αποτυχία» στη συνολική
του Αλέξανδρου «Admiral» Γκέκα
alexandros1313@gmail.com
Η ΤΥΡΑΝΝΙΑ
ΤΟΥ «DO OR DIE»
Η Piranha Bytes συνηθίζει να δίνει στα παιχνίδια της την επιλογή για μη θανάσιμη κατάληξη ορι-
σμένων μαχών, χωρίς όμως να υπάρχει ιδιαίτερη επίπτωση στον κόσμο του παιχνιδιού.
1.
THE BOOK OF UNWRITTEN
TALES
2.
RESONANCE
3.
STACKING
ADVENTURES
TOP 3
1.
THE JOURNEY DOWN
(EPISODE 1)
2.
MISKATONIC (EPISODE 1)
3.
SHADOWS ON THE VATICAN
(ACT 1)
EPISODIC
ADVENTURES
TOP 3
Γιατί χρειάζεται ο δράκος jetpack; Τα φτερά δεν του φτάνουν; Οι απαντήσεις στο επερχόμενο
Dragon Commander της Larian Studios!