Page 61 - PCM273

Basic HTML Version

GRIM DAWN
(Crate Entertainment)
Οι fans των «Diablo Clone» παιχνιδιών σίγουρα θα έχουν ασχολη-
θεί με το Titan Quest, το εξαιρετικό Action/RPG που κυκλοφόρησε
η Iron Lore Entertainment το 2006. Η εταιρεία έκλεισε το 2008,
ωστόσο η ιστορία της δεν τελείωσε έτσι άδοξα. Λίγες μέρες μετά
το κλείσιμο της Iron Lore, τα μέλη της ανακοινώνουν την ίδρυση
της ανεξάρτητης εταιρείας Crate Entertainment. Έναν χρόνο μετά
αποκτούν το δικαίωμα χρήσης της game engine του Titan Quest
και τον Απρίλιο του 2012 ξεκινούν ένα Kickstarter project με σκο-
πό τη δημιουργία του Grim Dawn, ενός old-school, open-world
RPG (ξανά, hell yeah) το οποίο, όπως και το Titan Quest, θα βασίζε-
ται στο τρίπτυχο exploration – character advancement – loot col-
lection. Ο αρχικός στόχος των 280.000 δολαρίων ξεπερνιέται με
άνεση και το Kickstarter «κλείνει» στα 540.000 δολάρια.
THE BANNER SAGA
(Stoic Studio)
Τρεις developers της Bioware, οι Alex Thomas, Arnie Jorgensen
και John Watson, φεύγουν από την εταιρεία μετά την ολοκλήρωση
της δημιουργίας του MMO The Old Republic και ιδρύουν την ανε-
ξάρτητη εταιρεία Stoic με σκοπό να δημιουργήσουν παιχνίδια που
θα ήθελαν πάνω απ’ όλα οι ίδιοι να παίξουν και τα οποία δεν θα εί-
χαν ως στόχο το mainstream κοινό. Έτσι καταφεύγουν τον Μάρτιο
του 2012 στο Kickstarter αναζητώντας χρηματοδότηση για το pro-
ject τους με το όνομα The Banner Saga, ένα game που θα συνδύα-
ζε στοιχεία RPG με turn-based strategy και adventure και με θεμα-
τολογία εμπνευσμένη από τον κόσμο και τη μυθολογία των Βί-
κινγκς (μετά βίας συγκρατώ δάκρυα συγκίνησης γράφοντας τις πα-
ραπάνω λέξεις). Στους πιο «ψαγμένους» ίσως το game να θυμίζει
λίγο και το «King of Dragon Pass». Το Kickstarter έκλεισε με από-
λυτη επιτυχία, καταφέρνοντας να συγκεντρώσει ένα ποσό άνω
των 700.000 δολαρίων και η κυκλοφορία αυτού του indie «διαμα-
ντιού» αναμένεται τον Νοέμβριο του 2012.
XENONAUTS
(Goldhawk Interactive)
Η ανεξάρτητη λονδρέζικη εταιρεία Goldhawk Interactive είχε ξε-
κινήσει ήδη από το 2009 το development του Xenonauts, με στόχο
να δημιουργήσει ένα strategic defense planetary simulator ως
πνευματικό διάδοχο και φόρο τιμής στο UFO: Enemy Unknown, το
θρυλικό turn-based strategy της MicroProse Software. Η δημιουρ-
γία του τίτλου προχωρούσε κανονικότατα (θέτοντας και ως πιθανό
release date το φθινόπωρο του 2012) όταν τον Μάιο του 2012 η
Goldhawk κυκλοφόρησε το demo του παιχνιδιού και ανακοίνωσε
την εκκίνηση ενός Kickstarter project με στόχο να «γίνει το
Xenonauts λίγο καλύτερο». Το εγχείρημα δεν άφησε ασυγκίνητους
τους ανά τον κόσμο fans, μιας και το Xenonauts είναι ίσως ό,τι πιο
κοντινό θα δούμε ποτέ στα tactical turn-based strategy games πα-
λιάς κοπής, και έτσι το Kickstarter project χρηματοδοτήθηκε συ-
γκεντρώνοντας με άνεση πάνω από 100.000 δολάρια 10 ολόκλη-
ρες μέρες πριν από την ολοκλήρωσή του.
SPACEVENTURE
(Two Guys from Andromeda)
Ακόμα ένα ανεξάρτητο studio που ιδρύθηκε από βετεράνους
μίας πάλαι ποτέ κραταιάς εταιρείας, οι Two Guys (κατά κόσμον
Mark Crowe and Scott Murphy) είχαν δημιουργήσει το 1986 υπό
την αιγίδα της παλιάς αγαπημένης Sierra On-Line τα Space Quest,
μία σειρά χιουμοριστικών adventure games που διηγούνταν τις
αστρικές περιπέτειες ενός δύσμοιρου επιστάτη, ονόμα-
τι Roger Wilco, καθώς περιπλανιόταν στο διάστη-
μα αγωνιζόμενος «για την Αλήθεια, τη Δικαιοσύ-
νη και για Πεντακάθαρα Πατώματα».
Το 1995 κυκλοφορεί το έκτο και τελευταίο
επίσημο μέρος της σειράς, το 1997 η Vivendi
Games εξαγοράζει τη Sierra On-Line, κρίνει
61
PC Master
Άλλα game projects που αξίζει να αναφερθούν:
LEGENDS OF EISENWALD
(Aterdux Entertainment)
Strategy/RPG με turn-based μάχες, κάτι σαν Ηeroes of Might
and Magic, αλλά σε πιο ρεαλιστικό medieval setting.
STARLIGHT INCEPTION
(Escape Hatch Entertainment)
Space simulator στα χνάρια των Wing Commander, X-Wing
και Freespace 2, αλλά και με κάποιες καινούργιες ιδέες.
TAKEDOWN
(Serellan LLC)
Squad-based tactical shooter, εμπνευσμένο από τα Rainbow
Six και S.W.A.T.
THE DEAD LINGER
(Sandswept Studios)
First person zombie survival game σε έναν αχανή sandbox
κόσμο!
ΣΤΑ ΠΕΤΑΧΤΑ
Εντυπωσιακό το Grim Dawn, ακόμα και στην pre-alpha φάση του.
Εμφανής
η επιρροή της
μυθολογίας των
Βίκινγκς στο The
Banner Saga.