Page 62 - PCM273

Basic HTML Version

πως η δημιουργία adventure games δεν θα ήταν επικερδής για την
εταιρεία (μια ζωή το ίδιο παραμύθι) και έτσι ακυρώνει τις προσπά-
θειες για τη δημιουργία του έβδομου Space Quest. Πολλά χρόνια
αργότερα (και με κάμποσα αξιόλογα fan-made games να βγαίνουν
στην πορεία), τον Απρίλιο του 2012, οι Two Guys ανακοινώνουν
την πρόθεσή τους να χρηματοδοτήσουν μέσω Kickstarter τη δημι-
ουργία του SpaceVenture, ενός νέου space adventure game, το
οποίο θα είναι όσο πιο κοντά γίνεται στο κλίμα των Space Quest.
Τη στιγμή που γράφονται αυτές οι γραμμές το παιχνίδι υπολείπεται
αρκετά του στόχου των 500.000 δολαρίων, αλλά ένα comeback
της τελευταίας στιγμής είναι πάντα πιθανό.
MALEVOLENCE – THE SWORD OF AKHRANOX
(Συνεργαζόμενοι indie δημιουργοί από όλο τον κόσμο)
Turn-based first person RPG παλιάς κοπής, εμπνευσμένο από
games όπως τα Might and Magic και Dungeon Master. Το παιχνίδι
φέρει το χαρακτηρισμό «the Infinite RPG», ενώ η χρήση της λέξης
«infinite» κάθε άλλο παρά τυχαία είναι, καθώς οι δημιουργοί του
τίτλου ισχυρίζονται ότι τα πάντα στο παιχνίδι είναι, κυριολεκτικά,
άπειρα σε αριθμό: «άπειρα» dungeons, «άπειρες» πόλεις, «άπει-
ροι» NPCs (άπειρο κάψιμο, να προσθέσω) – μπορείς θεωρητικά να
ταξιδεύεις και να εξερευνείς τον κόσμο του παιχνιδιού για πάντα.
Εκτός από «άπειρος», ο κόσμος του παιχνιδιού είναι και persis-
tent, δηλαδή οτιδήποτε εξερευνείς μένει για πάντα στο χάρτη
και μπορείς να επιστρέψεις σε αυτό ανά πάσα στιγμή. Το Kick-
starter αυτής της προσπάθειας ξεκίνησε τον Μάιο και κατάφερε
να ξεπεράσει με ευκολία τον (πολύ χαμηλό σε σχέση με άλλα
projects που αναλύσαμε) στόχο των 6.000 δολαρίων, με αρκετές
μέρες να απομένουν ακόμα στο «χρονόμετρο». Το περιμένουμε
με μεγάλο ενδιαφέρον.
NEKRO
(DarkForge)
Kατά καιρούς διάφοροι game developers δημιούργησαν παιχνί-
δια ως απάντηση στο ερώτημα «πώς θα ήταν άραγε το να μπορώ
να παίξω το ρόλο του κακού στο game». Από αυτό ξεκίνησαν και οι
developers της DarkForge (βετεράνοι του χώρου, που έχουν εργα-
στεί σε εταιρείες όπως οι Microsoft, Blizzard και Sony) και κάπως
έτσι προέκυψε το Nekro. Στο παιχνίδι, που έχει σαφείς επιρροές
από το Dungeon Keeper (ελαφρώς χιουμοριστική ατμόσφαιρα αλ-
λά αρκετά σκοτεινή θεματολογία) και από τα games της σειράς
Myth, ο παίκτης χειρίζεται έναν πανίσχυρο Necromancer, ο οποίος
μαζεύει resources, κάνει summon τέρατα, craft-άρει φίλτρα, πα-
νοπλίες και ξόρκια και γενικά σπέρνει τον όλεθρο τρομοκρατώντας
τους χωρικούς (όπως κάνει κάθε evil χαρακτήρας που σέβεται τον
εαυτό του). O κόσμος του παιχνιδιού είναι πλήρως randomized,
οπότε θεωρητικά κάθε playthrough θα είναι διαφορετικό από το
προηγούμενο. Το Kickstarter του παιχνιδιού ξεκίνησε τον Απρίλιο
και κατάφερε να ξεπεράσει με επιτυχία τα 100.000 δολάρια που εί-
χε θέσει ως στόχο.
RAVAGED
(2 Dawn Games)
Είδαμε ως τώρα Kickstarter projects για RPG, για strategy όλων
των ειδών, για adventure και racing sims, αλλά κανένα first person
shooter. Και να που το Ravaged αυτοπροσδιορίζεται ως «post-
apocalyptic vehicular FPS» και ως ένας συνδυασμός του κόσμου
του «Mad Max» (ξανά) με τα παιχνίδια Battlefield. O multiplayer–on-
ly τίτλος παρέχει ως τώρα 10 διαφορετικές classes και 10 οχήματα,
20 διαφορετικά όπλα, 2 game modes (ένα Capture the Flag και
ένα Control Point-Based σε στυλ Domination) και τουλάχιστον 8
διαφορετικούς χάρτες, ενώ τα multiplayer matches (που θα γίνο-
νται και σε dedicated αλλά και σε ιδιωτικούς servers) μπορούν να
δεχθούν έως και 64 παίκτες ταυτόχρονα, παρέχοντας τις ιδανικές
συνθήκες για ένα τεράστιο post-apocalyptic μακελειό. Το Kick-
starter του Ravaged ξεκίνησε τον Απρίλιο και έχει ολοκληρωθεί
επιτυχώς, συγκεντρώνοντας άνετα τα διπλάσια χρήματα από τον
αρχικό στόχο των 15.000 δολαρίων.
REPUBLIQUE
(Camouflaj)
H κυριότερη πρωτοτυπία σε αυτόν τον stealth action/survival
horror τίτλο της Camouflaj (συντελεστές της οποίας έχουν εργα-
στεί στα F.E.A.R., Halo και Metal Gear Solid) έγκειται στο ότι ξεκίνη-
σε με την προοπτική να κυκλοφορήσει αποκλειστικά για touch-
PC Master
62
To Xenonauts δηλώνει συνεχιστής του UFO… και δεν το κρύβει.
Η σύνδεση με τα Space Quest προβλήθηκε ως το ισχυρό «ατού» του
SpaceVenture.
Για low-budget και «άπειρο», εικαστικά
το Malevolence στέκει περίφημα.