Page 95 - PCM273

Basic HTML Version

R
eview
95
PC Master
κας υποφέρει από σοβαρά προβλήματα.
Οι περισσότεροι αγώνες μαστίζονται από
lagging και frame skipping, ακόμα κι αν
παίζετε με συμπαίκτες που βρίσκονται στο
ίδιο region με εσάς, γεγονός που κατα-
στρέφει τελείως την ουσία του παιχνιδιού
(ούτε θυμάμαι πόσες φορές έχασα ή κέρ-
δισα όχι λόγω ικανοτήτων, αλλά εξαιτίας
του lag). Ακόμα, συχνά-πυκνά, ο ήχος στις
on–line μονομαχίες χάνεται και επανέρχε-
ται, με αποτέλεσμα να μην είστε σίγουροι
αν έχετε πετύχει κάποιο χτύπημα ή όχι,
ενώ έχει παρατηρηθεί ότι αν παίζετε με
joypad, δεν λειτουργούν σωστά οι διαγώ-
νιες κινήσεις!
Μιλάμε, δηλαδή, για σοβαρότατα λάθη,
για τα οποία η Capcom είναι ενήμερη και
έχει ήδη ανακοινώσει την κυκλοφορία
ενός διορθωτικού patch. Ωστόσο, αν και
έχει περάσει ένας ολόκληρος μήνας από
την κυκλοφορία του στα PCs, κάτι τέτοιο
δεν έχει γίνει. Ίσως τη στιγμή που διαβά-
ζετε αυτές τις γραμμές τελικά το patch
να έχει κυκλοφορήσει. Πάντως, είναι κρί-
μα να χαραμίζεται έτσι το multiplayer
κομμάτι του παιχνιδιού, γιατί όντως όταν
κατορθώσετε και παίξετε κάποιον αγώνα
χωρίς lag, το παιχνίδι είναι πολύ διασκε-
δαστικό και δείχνει ότι έχει γίνει προσεγ-
μένη δουλειά σε όλους τους μηχανι-
σμούς του – εκτός από έναν on–line κώδι-
κα της προκοπής...
GUARD VICTORY
Στον τεχνικό τομέα το SFXT διαθέτει το
ίδιο art direction με αυτό του Street Fight-
er IV, με ορισμένες μικρές βελτιώσεις λόγω
της αναβαθμισμένης μηχανής γραφικών.
Παρ’ ότι είναι θέμα γούστου, αν σας αρέσει
η συγκεκριμένη τεχνοτροπία, το SFXT συ-
νολικά κρίνεται ως πανέμορφο. Οι χαρα-
κτήρες είναι άρτια σχεδιασμένοι –ακόμα
και οι νεοφερμένοι στον κόσμο του Street
Fighter «Tekkenάδες» έχουν «κολλήσει»
υπέροχα με τους ομολόγους τους– και σε
συνδυασμό με τα πάρα πολλά «larger than
life» εφέ ιαπωνικής κουλτούρας (αύρες,
φωτιές κ.λπ.), τα έντονα και ποικίλα χρώ-
ματα, το ομαλότατο animation και τα κατα-
πληκτικά, γεμάτα κίνηση και ζωή back-
grounds, συνθέτουν ένα ελκυστικό για το
μάτι πάκετο. Ο ήχος, από την άλλη, δεν
προσφέρει κάτι το αξιοσημείωτο: κάποια
τυπικά voice-over στην αγγλική και στην
ιαπωνική γλώσσα, κραυγές, ήχοι χτυπημά-
των, ενώ το σάουντρακ, με την εξαίρεση
κάποιων remix παλιότερων μελωδιών, είναι
μάλλον αδιάφορο. Έτσι κι αλλιώς, η σειρά
έχει χρόνια να μας δώσει κάποιο αξιομνη-
μόνευτο κομμάτι και το SFXT δεν αποτελεί
εξαίρεση.
Συνοψίζοντας, το SFXT είναι ένα πολύ
αξιόλογο fighting παιχνίδι στα υψηλά
επίπεδα που μας έχει συνηθίσει η Cap-
com και, αν είστε λάτρεις του είδους, εί-
ναι μία πολύ καλή επένδυση είτε έχετε
στην κατοχή σας το Street Fighter IV είτε
όχι. Διαθέτει εκτενές roster χαρακτήρων,
πλούσιο περιεχόμενο και εγγυημένα μπο-
ρεί να σας κρατήσει για καιρό στις οθόνες
σας, προσπαθώντας να μάθετε όλα τα μυ-
στικά του. Όμως τα θέματα που αντιμετω-
πίζει, προς το παρόν, με το on–line τμήμα
του, μας δυσκολεύουν να το προτείνουμε
ανεπιφύλακτα. Ευελπιστούμε η Capcom να
κυκλοφορήσει σύντομα το πολυπόθητο
patch (που, σημειωτέον, υπάρχει ήδη στις
κονσόλες) για να απολαύσουμε το παιχνίδι
όπως του αξίζει.
Ένα πολύ αξιόλογο
fighting παιχνίδι στα
υψηλά επίπεδα που μας
έχει συνηθίσει η
Capcom.
Ο Akuma μετά από τόσα χρόνια παραμένει το
ίδιο θυμωμένος!
Τακουνιά στο κεφάλι μάλλον θα πονάει λίγο παραπάνω...
83
%
ΘΕΤΙΚΑ-ΑΡΝΗΤΙΚΑ
n
Είδος:
Beat ‘em up
n
Έκδοση:
Capcom
n
Ανάπτυξη:
Capcom
n
Διάθεση:
CD Media
n
Τιμή:
39,90
n
Ελάχιστες απαιτήσεις:
Intel Dual Core 1,8GHz ή AMD Athlon II X2, 1GB RAM, nVidia
GF6600 ή ATi X1600 με 256MB RAM
n
Multiplayer:
Ναι
n
Επίσημο Web site:
http://www.streetfighter.com/uk/sfxtk/
n
Επιρροές:
Marvel VS Capcom
n
Εναλλακτική πρόταση:
Street Fighter IV
• Διασκεδαστικό gameplay με
προσεγμένους fighting
μηχανισμούς
• Οι 38 ενδιαφέροντες χαρακτήρες
• Πανέμορφος οπτικός τομέας
• Προβληματικό on–line mode
• Αδιάφορο σάουντρακ