Page 94 - PCM273

Basic HTML Version

R
eview
τους κατά τη διάρκεια της μάχης γίνεται
αυτόματα εφόσον καλυφθούν κάποια κρι-
τήρια, όπως, για παράδειγμα, η επίτευξη
ενός απλού combo ή η μείωση της ενέρ-
γειάς σας μέχρι ένα ποσοστό. Στην περί-
πτωση αυτή ο ήρωάς σας προκαλεί μεγα-
λύτερη ζημιά για περιορισμένο χρονικό
διάστημα, γίνεται περισσότερο ανθεκτικός
κ.λπ. Για να μη χαλάσει η ισορροπία, τα
bonuses από τα Gems δεν είναι τόσο μεγά-
λα, ώστε να βασίζεστε υπερβολικά σε αυ-
τά, παρ’όλα αυτά, αν τα χρησιμοποιήσετε
την κατάλληλη στιγμή, είναι πιθανό να
αποδειχθούν σωτήρια.
Γενικότερα με το σύστημα μάχης που
διαθέτει το SFXT μπορείτε να κάνετε αρκε-
τά όμορφα πράγματα χωρίς να δένετε κό-
μπο τα δάχτυλά σας, ενώ, όπως και σε όλα
τα παιχνίδια της Capcom, ισχύει και εδώ το
ρητό «easy to learn, hard to master». Το
γεγονός ότι το παιχνίδι σας βοηθά με την
εφαρμογή κάποιων αυτόματων Quick Com-
bos και κινήσεων δεν σημαίνει ότι θα πλα-
κώνετε στο ξύλο όποιον σας προκαλεί. Θα
χρειαστεί πολλή εξάσκηση και σωστή
εφαρμογή των όσων μάθατε για να αποτε-
λέσετε αξιόμαχο μαχητή. Ιδίως όταν δοκι-
μάσετε να παίξετε on–line ενάντια σε άλ-
λους χρήστες, καθώς το παιχνίδι ενάντια
στον υπολογιστή είναι λίγο πιο προσιτό συ-
γκριτικά με το Street Fighter IV – χωρίς αυ-
τό να σημαίνει ότι είναι εύκολο.
ON–LINE… BUGS
Το «διπλό» στα fighting games είναι η
«καρδιά» του παιχνιδιού και επειδή συνή-
θως δεν είναι εύκολο να βρίσκετε συνεχώς
ανθρώπινους συμπαίκτες που θα παίζουν
μαζί σας στον ίδιο υπολογιστή, η λύση του
on–line είναι η επικρατέστερη. Το SFIV διέ-
θετε εξαιρετικό on–line σύστημα, το οποίο
τις περισσότερες φορές λειτουργούσε
απρόσκοπτα, ενώ είχε και πολύ καλό
matchmaking, που εντόπιζε τους παίκτες
με το μικρότερο lag για όσο το δυνατόν πιο
ομαλή εμπειρία παιχνιδιού. Για κάποιον
άγνωστο λόγο, το SFXT δεν υιοθετεί το ίδιο
σύστημα, με καταστροφικές συνέπειες.
Κατ’ αρχάς, υπάρχουν τρία modes παι-
χνιδιού: Ranked Match, Endless Battle και
Scramble. Στο πρώτο το παιχνίδι ψάχνει
για κάποιον συμπαίκτη για το κλασικό 1
VS 1 (με δύο χαρακτήρες ο καθένας εννο-
είται) και κερδίζετε ή χάνετε πόντους
ανάλογα με την κατάληξη της μάχης, στο
Endless Battle μαζεύονται πολλοί παίκτες
σε ένα Lobby, με τους νικητές να συνεχί-
ζουν στην επόμενη μάχη, και, τέλος, στο
χαοτικό Scramble mode τέσσερις παίκτες
ταυτόχρονα πολεμούν μεταξύ τους, με
κάθε ομάδα να μοιράζεται κοινή μπάρα
ενέργειας! Το θέμα είναι αν θα κατορθώ-
σετε να παίξετε ικανοποιητικά κάποιο από
αυτά τα modes, διότι, δυστυχώς, ο κώδι-
PC Master
94
Χμ, νομίζω ότι χρειάζεσαι λίγη δίαιτα…
Καμία σχέση με τον Cyclops;
Σίγουρα, μία μία, μη σκοτώνεστε…
Βλέπεις κάτι αστείο;