Page 106 - PC Master τ. 274

Basic HTML Version

R
eview
PC Master
106
O
Συγγραφέας ξύπνησε δίπλα
στη λίμνη. Φυσικά, δεν είναι
ποτέ η ίδια λίμνη, σε αντίθε-
ση με το διαπεραστικό πόνο
ανάμεσα στα μάτια, που
απειλεί να τον ξαναγυρίσει
στο σκοτάδι. Τρεκλίζει προς την όχθη, σί-
γουρος ότι κοροϊδευτικά γέλια ακολου-
θούν κάθε του βήμα. Μετά βλέπει το όπλο
στο γρασίδι. Θυμάται. Και αρχίζει να χαμο-
γελάει...
IT’S NOT A LAKE, IT’S AN OCEAN
Η καλύτερη αναλογία για τη σχέση της
Remedy με εμάς τους PC users είναι αυτή
της παθιασμένης, ψυχωτικής καψούρας.
Όλα ξεκινούν όμορφα και ειδυλλιακά (Max
Payne), ζεσταίνονται και σε βάζουν να ελ-
πίζεις και να σχεδιάζεις κάτι πέρα από την
καουμπόικα μοναχική σου ύπαρξη (Max
Payne 2) και στο καπάκι το σκάνε με το
βδελυρό πλην ζάπλουτο γιο του γείτονα
(Ανακοίνωση Alan Wake ως αποκλειστικό-
τητα για το Xbox360), αφήνοντάς σε να
βράζεις στο ζουμί σου. Όταν επανεμφανί-
ζονται χρόνια αργότερα από το πουθενά
(κεραυνός εν αιθρία η κυκλοφορία του αρι-
στουργηματικού Alan Wake στα PCs μας
αυτόν το χειμώνα) δεν χρειάζεται να πεις
τίποτα. Μόνο χαμογελάς και γνέφεις προς
τα ενδότερα. Το συναισθηματικό πόκερ
που ακολουθεί (κυκλοφορία American
Nightmare τρεις μήνες μετά την έκδοση
του Xbox) ακροβατεί μεταξύ φθοράς και
αφθαρσίας, όπως, δηλαδή, τα καλύτερα
πράγματα σε αυτή τη ζωή.
I WAS CHASING DOWN WOLVES
TO SAVE YA...
To American Nightmare έρχεται να συ-
νεχίσει μία από τις πλέον ιντριγκαδόρικες
ιστορίες που είχαμε την ευκαιρία να βιώ-
σουμε στα μηχανήματά μας τα τελευταία
χρόνια. Ο Alan Wake, ο αγαπημένος μας
μπάσταρδος γιος των Stephen King και
David Lynch, βρίσκεται εκεί που τον αφή-
σαμε στο τέλος του πρώτου παιχνιδιού,
παγιδευμένος στο Σκοτεινό Μέρος, μία ημι-
φωτισμένη ψευδοδιάσταση, χτισμένη από
το ίδιο το υποσυνείδητό του.
Η μόνη του ελπίδα να αποδράσει από το
τσακισμένο του μυαλό βρίσκεται στο μεγα-
λύτερο –και σίγουρα όχι μοναδικό του– χά-
ρισμα, την πένα του. Έχοντας δουλέψει ως
σεναριογράφος στην cult/trash σειρά
«Night Springs» (ο φόρος τιμής των Φινλαν-
δών στο αξέχαστο Twilight Zone), υλοποιεί
μερικές από τις χαρακτηριστικότερες τοπο-
θεσίες της σειράς και έχει μόνο μία βραδιά,
μία ευκαιρία να χρησιμοποιήσει τον αντικα-
τοπτρισμό αυτό, ώστε να γυρίσει στην αγα-
πημένη του Alice.
Προτού συμβεί αυτό, όμως, θα πρέπει να
αντιμετωπίσει τον απόλυτο κυρίαρχο του
Σκοτεινού Μέρους, τον επικίνδυνα γοητευ-
τικό Mr. Scratch. Η Remedy, ανέκαθεν
αντισυμβατική όσον αφορά στην προσέγγι-
σή της στο game design, χρησιμοποιεί
εξαιρετικά σκηνές FMV για να ζωντανέψει
την «ψυχή» της περιπέτειάς αυτής, το alter
ego του Alan, Μr. Scratch. Ο Scratch, με το
αληθινό του όνομα να κρύβεται από χίλι-
ους μικροφωνισμούς, είναι η διονυσιακή,
αχαλίνωτη, rock star περσόνα του ίδιου
του Wake. Έχει επίσης ένα ατελείωτο με-
ράκι για βάρβαρα και αποτρόπαια φονικά.
Περνάει, δε, τόσο καλά στο Night Springs,
που ουδεμία πρόθεση έχει να αφήσει τον
κλάψα Alan να τους βγάλει από εκεί. Υπό
οποιεσδήποτε άλλες συνθήκες θα ήμουν
στην κερκίδα του Scratch ευτυχισμένος. Το
σενάριο και οι χαρακτήρες που έχει φτιάξει
η Remedy, όμως, σε οδηγούν σε τέτοιο
βαθμό ταύτισης με τον Alan και τους στό-
χους του, που δεν υπάρχουν δεύτερες
σκέψεις. Θα δω την ανατολή ελεύθερος ή
θα πεθάνω προσπαθώντας.
FIGHT WITH LIGHT
Σε αντίθεση με όσα γράφτηκαν περί «ar-
cade-οποιημένου» mini-expansion, το
American Nightmare προσφέρει μία αξιο-
λογότατη single player εμπειρία, που θεω-
ρώ απολύτως απαραίτητη για κάθε fan του
αρχικού παιχνιδιού. Μπορεί οι τρεις νέες
Up Jumped The Devil
του Στέφανου «Borracho» Κουτσούκου skazz@hotmail.com
Πού είναι το «Yes» button όταν το χρειάζεσαι;
Ο φοβερός αφηγητής συνδέει όλες τις πρά-
ξεις μας και προσθέτει δραματική ένταση στα
κατάλληλα σημεία.
PERFORMANCE
REPORT
ΤΟ ΤΡΕΞΑΜΕ ΣΕ:
Intel Core i5-2500K, 16GB RAM, 560Ti,
Win7 64-bit
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ:
Με όλες τις ρυθμίσεις στο μέγιστο, το
παιχνίδι έτρεξε απροβλημάτιστα, δίνο-
ντας συνεχώς υψηλότατα framerates.
ALAN WAKE’S
AMERICAN NIGHTMARE