10 ΧΡΟΝΙΑ ΠΡΙΝ
Μπορεί λίγες μέρες νωρίτερα να είχε
προηγηθεί η άφιξη του Morrowind, αυτό
όμως δεν εμπόδισε καθόλου το Never-
winter Νights να κάνει το δικό του πάταγο
εμφανιζόμενο στις οθόνες των PCs μας.
Όντας πέντε χρόνια στο στάδιο του σχε-
διασμού, φάνταζε ως το πρώτο παιχνίδι
που μετέφερε την αίσθηση των επιτραπέ-
ζιων pen and paper Advanced Dungeons
and Dragons role playing sessions, ενσω-
ματώνοντας ταυτόχρονα την τρίτη έκδοση
των κανόνων τους. Το σενάριο της single
campaign, αλλά και του βασικού multi-
player mode, περιστρεφόταν γύρω από
την εξάπλωση μίας μάστιγας, με το όνομα
Wailing Death, στην πόλη Neverwinter. O
άρχοντας της περιοχής απηύθυνε ανοικτό
κάλεσμα προς τους κατοίκους της, προκει-
μένου να βρεθεί εκείνος που θα μπορούσε
να σώσει τον τόπο από την κατάρα. Η αλή-
θεια είναι ότι το Neverwinter Νights δεν
βασίστηκε πρωτίστως στα γραφικά ή στον
ήχο του. Αντιθέτως, προσέφερε στον παί-
κτη το toolset με το οποίο είχε δημιουργη-
θεί, δίνοντάς του τη δυνατότητα να φτιά-
ξει τα δικά του επίπεδα και dungeons. Ο
Dungeon Master client, που ήταν επίσης
διαθέσιμος, του έδινε την ευκαιρία να δει
στην πράξη το αποτέλεσμα της δημιουρ-
γίας του και αν αυτό ήταν playable. Σε
συνδυασμό με τη σωστά σχεδιασμένη δρά-
ση της campaign και τους διαφορετικούς
χαρακτήρες που ενσωμάτωνε, δεν άργησε
να αναδειχθεί σε ένα από τα καλύτερα
RPGs.
Το Warcraft 3 – Reign of Chaos μπορεί
να μην είναι το πιο μακρόβιο παιχνίδι της
Blizzard, δεν παύει όμως να αποτελεί μία
ακόμη επιτυχία της εταιρείας. Πατώντας
πάνω στη συνταγή του Warcraft 2, διέθετε
πολύ καλό σενάριο, άψογο voice over,
εντυπωσιακά γραφικά και τέσσερις διαφο-
ρετικές playable φυλές. Προσπαθώντας
όμως να είναι ένας all around τίτλος, ώστε
Υπέροχο αλλά συνάμα παράξενο συναίσθημα το να βλέπεις να κυκλοφορούν τον ίδιο μήνα
κορυφαίοι τίτλοι στις RPG, adventure, FPS, action και strategy κατηγορίες παιχνιδιών, ανεβάζοντας
έτσι τον υδράργυρο στα ύψη εν μέσω των καυτών ημερών του καλοκαιριού και εσύ να μην ξέρεις
ποιο να διαλέξεις…
του Μάνου «manos426f» Καρκαλέμη manos426f@hotmail.com
H XAΡΑ
ΤΟΥ GAMER!
Τέτοια θεάματα αποτελούσαν συνηθισμένες σκηνές στο Double Helix.
Ό,τι πλησιέστερο σε AD&D επιτραπέζιο παιχνίδι.
PC Master
124