ΜεΙωσΗ τΙΜΗσ στο
πρωτο επεΙσοδΙο του
«The jouRney down»
Φαίνεται ότι οι σουηδοί σχεδιαστές
έλαβαν σοβαρά υπόψη τόσο το δικό
μας όσο και παρεμφερή σχόλια που
ανέφεραν ότι η τιμή του παιχνιδιού
τους κρινόταν υψηλή, εξ ου και προ-
χώρησαν σε δραστική μείωσή της, συ-
γκεκριμένα στο μισό. Έτσι λοιπόν,
πλέον μπορείτε να το προμηθευτείτε
τόσο από το Zodiac όσο και από το
desura store στην τιμή των
€
6. προ-
νόησαν όμως και για εκείνους που το
είχαν προμηθευτεί στην αρχική τιμή
του, προσφέροντάς τους δωρεάν το
επίσημο σάουντρακ του τίτλου, που
επίσης κυκλοφόρησε και το οποίο
μπορείτε να βρείτε στη διεύθυνση
http://tinyurl.com/dxswey6. Χωρίς αμ-
φιβολία, είναι μία σωστότατη διορθωτι-
κή κίνηση, που πιθανότατα θα δώσει
ακόμη μεγαλύτερη ώθηση στις πωλή-
σεις του πρώτου αυτού επεισοδίου και
θα βοηθήσει να μας έρθει γρηγορότε-
ρα η συνέχειά του.
1954-ALcATRAZ
Η ασταμάτητη daedalic entertainment
ανακοίνωσε ότι ετοιμάζει ένα ακόμη
adventure game, που, όπως φανερώ-
νει και το όνομά του, εξελίσσεται στη
δεκαετία του ’50. ο κεντρικός ήρωας,
joe, έχει καταδικαστεί σε 40 χρόνια
κάθειρξης στις γνωστές φυλακές του
Alcatraz, για ένοπλη ληστεία. Η γυναί-
κα του, christine, δέχεται απειλές για
τη ζωή της, προκειμένου να δώσει τα
κλοπιμαία, που μόνο ο σύζυγός της
γνωρίζει όμως πού βρίσκονται.
Αυτό που προξενεί εντύπωση στον εν
λόγω τίτλο είναι η συμμετοχή των
Gene Mocsy και Pedro camacho, συγ-
γραφέα και υπεύθυνου μουσικής αντί-
στοιχα στο Ghost Pirates of Vooju
Island, καθώς και η φημολογούμενη
σύμπραξη του Bill Tyler στη σχεδίαση
των backgrounds. Η daedalic ισχυρί-
ζεται ότι το παιχνίδι θα κυκλοφορήσει
εντός του 2012, κάτι που εύλογα δημι-
ουργεί ερωτηματικά σχετικά με την αγ-
γλική version του harvey’s new eyes.
Λέτε να καταφέρουν να μας δώσουν
τέσσερα adventure games μέσα στην
ίδια χρονιά;
13
PC Master
ADVENTURE
NEWS
T
ελετή παραλαβής–παράδοσης αυτόν
το μήνα στη στήλη, με τον υποφαινό-
μενο να αντικαθιστά τον φίλτατο
«Admiral». Εφεξής θα αναλύω λοιπόν σε
αυτές τις σειρές διάφορες σκέψεις και
επιστημονικά αποδεδειγμένες αλήθειες
γύρω από τα RPG, όπως, για παράδειγμα,
ότι το Fallout 2 είναι το σπουδαιότερο
παιχνίδι στην ιστορία της ανθρωπότητας,
ή ότι από το 2006 και μετά δεν έχει βγει
ούτε ένα αξιόλογο παιχνίδι για PC, εκτός
από αυτά που έχουν μέσα στον τίτλο τις
λέξεις «Witcher» ή «New Vegas» (μιλάμε
για επιστημονικά τεκμηριωμένα στοιχεία,
όχι αστεία!). Από το Fallout ξεκινάει και ο
ειρμός για το θέμα αυτού του μήνα.
Είναι νωπές ακόμα οι μνήμες από την
«αναταραχή» που επικρατούσε ανά το
Ίντερνετ τον καιρό που η λατρευτή Black
Isle έβαζε λουκέτο και λίγους μήνες αρ-
γότερα όταν η Bethesda ανακοίνωνε την
απόκτηση του Fallout License. Συζητήσεις
επί συζητήσεων για το μέλλον της σειράς
και τη φύση των σύγχρονων RPG εν γέ-
νει, συνεντεύξεις, flame wars και διάφο-
ρα ρητά προερχόμενα τόσο από δημοσιο-
γράφους και developers όσο και από
απλούς χρήστες, τα οποία έδειχναν όλα
προς τα ίδια συμπεράσματα: «το isometric
viewpoint είναι νεκρό», «δεν υπάρχει πια
κοινό που θα άντεχε να παίξει ένα
isometric game» (εξαιρούνται τα
strategy, για ευνόητους λόγους), «ένα
RPG, αν θέλει να μην αποτύχει εμπορικά,
οφείλει να είναι first-person». Ας μην μι-
λήσουμε καν για το turn-based σύστημα
μάχης των πρώτων Fallout, στο άκουσμα
του οποίου σύσσωμοι οι «ειδικοί» έβγαζαν
σπυριά.
Fast-forward στο 2012: Παίζοντας (λιώ-
νοντας, μάλλον) το Diablo 3 και ρίχνο-
ντας μια ματιά στα πιο επικερδή projects
που προέκυψαν από το φαινόμενο του
Kickstarter (φοβερό, ανεπανάληπτο,
must-read το σχετικό άρθρο που δημοσι-
εύθηκε στο τεύχος 273), δεν μπορεί κα-
νείς παρά να παρατηρήσει μερικά ενδια-
φέροντα γεγονότα. Κατ’ αρχάς, τo Diablo
3, ένα πλήρως isometric Action/Hack-
Slash παιχνίδι, που δεν προσφέρει ούτε
καν στοιχειώδη δυνατότητα περιστροφής
της κάμερας και αλλαγής του viewpoint,
πουλάει 3,5 εκατομμύρια αντίτυπα μέσα
σε 24 ώρες και συνεχίζει να βρίσκεται
στην κορυφή των πωλήσεων παρά τους
διάφορους αποτρεπτικούς παράγοντες,
όπως το always-online DRM ή τη σχετική
απλοποίηση του gameplay. Θα μπορούσε
να ισχυριστεί κανείς ότι το Diablo 3 που-
λάει τόσο καθαρά λόγω ονόματος, αλλά
ακόμα και έτσι να είναι, το ότι είναι
isometric είναι ένας από τους λόγους για
του Κώστα «Hellion» Καλλιανιώτη hellion.kal@gmail.com
H MEΓΑΛΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ
ΤΟΥ ISOMETRIC
1.
DARK EYE: CHAINS OF
SATINAV
2.
RESONANCE
3.
STACKING
ADVENTURES
TOP 3
1.
THE JOURNEY DOWN
(EPISODE 1)
2.
MISKATONIC (EPISODE 1)
3.
SHADOWS ON THE VATICAN
(ACT 1)
EPISODIC
ADVENTURES
TOP 3
Θα ήταν τόσο απίθανο ένα RPG με το isometric viewpoint του Fallout, αλλά και με αναβαθμισμένα
γραφικά, να είναι εμπορικά επικερδές εν έτει 2012;