PC Master
14
«ToRMenT: enhAnced»
στοΝ ορΙΖοΝτΑ;
σε συνέντευξή του σχετικά με την
επικείμενη κυκλοφορία των
enhanced Versions των Baldur’s
Gate 1 και 2, ο Trent oster, ιδρυτής
της overhaul Games, δήλωσε πως
αν οι δύο αυτές κυκλοφορίες στε-
φθούν με την ανάλογη επιτυχία, τότε
επόμενα παιχνίδια στη λίστα για «ρε-
κτιφιέ» είναι τα Icewind dale και
Planescape: Torment. δεν χρειαζό-
μασταν και ιδιαίτερο έξτρα κίνητρο
για να αγοράσουμε τα BG enhanced,
αλλά ενδεχομένως μόλις αποκτήσα-
με κίνητρο να αγοράσουμε 1-2 έξτρα
κόπιες για δώρο σε φίλους.
ΜΑSS eFFecT 3 dLc
Λίγες μέρες μετά την κυκλοφορία
του extended cut dLc για το Mass
effect 3, ο παραγωγός του παιχνιδι-
ού Mike Gamble δήλωσε ότι η
Bioware σκοπεύει να κυκλοφορήσει
«much, much more dLc» για το παι-
χνίδι. Λίγες ώρες μετά, επιμελείς
fans ανακάλυψαν στα αρχεία του πα-
ραπάνω dLc ένα ημιτελές script με
διαλόγους, που αποκαλύπτουν την
επικείμενη κυκλοφορία ενός dLc
ονόματι «Leviathan», το οποίο θα
αφορά έναν Reaper που αποκτά
ελεύθερη βούληση και ξεφεύγει από
το «κυρίως κοπάδι» της εισβολής.
Άρχεται το άρμεγμα, λοιπόν…
1.
THE WITCHER 2: ASSASSINS
OF KINGS
2.
FALLOUT: NEW VEGAS
3.
KINGDOMS OF AMALUR: THE
RECKONING
4.
MASS EFFECT 3
5.
RISEN 2: DARK WATERS
RPGs
TOP 5
RPG NEWS
τους οποίους το Diablo έφτιαξε το όνομα
που έχει, καθώς και ένα από τα κύρια χα-
ρακτηριστικά της σειράς. Περνώντας στα
Kickstarter, βλέπουμε το Wasteland 2 να
πλασάρεται ως «turn-based, isometric
RPG» και η χρηματοδότησή του να φτά-
νει τα 3 εκατομμύρια δολάρια (με αρχικό
στόχο τα 900.000 δολάρια), καθώς και το
Shadowrun Returns, που προωθήθηκε με
τα ίδια ακριβώς features, να φτάνει κο-
ντά στα 2 εκατομμύρια (με στόχο τα
400.000 δολάρια). Όπως και με το Diablo
3, κάποιος «σκεπτικιστής» θα μπορούσε
να δηλώσει ότι τα δύο αυτά projects συ-
γκέντρωσαν τόσα χρήματα καθαρά μέσω
του φανατικού κοινού του είδους. ΟΚ,
κανένα πρόβλημα. Ακόμα και έτσι να εί-
ναι, όμως, όταν καταφέρνουν να συγκε-
ντρώσουν για την πλάκα τους τόσο με-
γάλα ποσά από «φανατικούς», μήπως τε-
λικά οι υπέρμαχοι των isometric παιχνι-
διών είναι εντέλει περισσότεροι απ’ ό,τι
είχε υπολογίσει η καθολική εκτίμηση
που επικρατούσε τον καιρό του κλεισίμα-
τος της Black Isle και η οποία ισχυριζόταν
με περισσή σιγουριά ότι «το isometric
είναι νεκρό»;
Όπως και να έχει, το isometric δηλώ-
νει δυναμικό «παρών» εν έτει 2012. Σε
μία αγορά που φαίνεται να πιστεύει ότι
μόνο τα Modern Shooters και τα First-
Person Action/RPGs μπορούν να είναι
επικερδή, αυτό το γεγονός δεν μπορεί
παρά να γεμίζει τους φίλους των
isometric RPG με ελπίδα για ένα καλύτε-
ρο και πιο παραγωγικό, από πλευράς
προσφερόμενων τίτλων, μέλλον.
PC
«εθιστικό action game το diablo 3,
ρε φίλε, αλλά φαντάζεσαι πόσο πιο
φοβερό θα ήταν σε first-person;»
Χμ… όχι!
Η πιθανή κυκλοφορία μίας «enhanced» έκδοσης του Planescape: Torment θα προκαλούσε αμόκ
στους φίλους αυτού του σπουδαίου RPG.
το extended cut dLc «μπάλωσε» κάπως τα τραγικά ελλιπή φινάλε του Mass effect 3.