Page 135 - PC Master τ. 274

Basic HTML Version

135
PC Master
Kuivamaa:
Industrial ήταν αυτό, εκπλη-
κτικό, και αυτό το wah effect προκαλούσε
ανατριχίλα.
Sephir:
Θα γίνω retroλάγνος, αλλά το
Double Dragon θεωρώ πως είχε κορυφαίο
soundtrack και το έπαιζα συχνά μόνο γι’
αυτό.
Volrath:
Kαθόλου retroλάγνος δεν γίνε-
σαι. Αντίστοιχα, εγώ θεωρώ καλύτερο ever
αυτό του Golden Axe.
Kuivamaa:
Σε έχω. Arkanoid rules.
Volrath:
Δυνατό το Arkanoid, αλλά όχι
Golden Axe.
Northlander:
Εγώ πάλι ακόμα ακούω το
οpening tune του Grand Prix.
Sephir:
Kαι Renegade.
Hellion:
Rock and Roll Racing. Ψηθείτε.
Northlander:
Προσωπικά, θα ήθελα να
πω δύο κουβέντες. Να κάνω την κατάθεση
ψυχής.
Hellion:
Δώσε πόνο.
Northlander:
Θα συμφωνήσω στο ότι
έχω βαρεθεί τα ορχηστρικά. Αυτόν το καιρό
έχω κάνει μία στροφή στα ακούσματά μου.
Έχω αφήσει την BC Rich μου και τις
thrashιές και ακούω μόνο soundtracks.
Volrath:
Το έχουμε καταλάβει...αφού
δεν «νιώθεις» το νέο Manowar.
Northlander:
Είτε αυτά είναι από ταινίες
είτε από παιχνίδια.
Hellion:
Tο soundtrack του Conan λιώνω
κι εγώ από τις 15 Μαΐου και μετά, όλως τυ-
χαίως.
Kuivamaa:
Πάντως το soundtrack του
Game of Thrones ανέβαζε πολύ το παιχνίδι.
Θα έπρεπε να δίνουν περισσότερη προσοχή
στη μουσική.
Northlander:
Γενικά, νοσταλγώ την
ambient αισθητική των ήχων και της μουσι-
κής στα παιχνίδια.
Hellion:
Άρτιον.
Northlander:
Φυσικά ,το περασμένο
έτος κατά τη γνώμη μου έδωσε ΔΙΑΜΑΝΤΙΑ.
Sephir:
Για πες κάνα παράδειγμα.
Northlander:
Deus Ex: Human
Revolution και Bastion είναι δύο από αυτά.
Kuivamaa:
Θυμάμαι ότι επέστρεφα στα
burning steppes για ώρες μόνο και μόνο
για να ακούω τη μουσική.
Sephir:
Bastion!
Volrath:
Το Bastion όντως ήταν εξαιρε-
τικό.
Hellion:
Aυτό το έκανα με την μουσική
του The 4th Coming παλιά, χα χα χα!
Kuivamaa:
Η μουσική του Skyrim; Δυο ή
τρία θέματα είναι διαμαντάκια.
Northlander:
Τα ακούω τουλάχιστον μία
φορά την εβδομάδα ακόμη και τώρα. Και
μένω πάντα με ένα ωραίο χαμόγελο.
Sephir:
Δεν συμφωνείτε ότι ένα καλό
soundtrack αλλάζει κάπως την άποψη που
έχουμε για ένα game;
Kuivamaa:
Ναι. 100%
Hellion:
Σίγουρα.
Volrath:
Ναι.
Kuivamaa:
Δεν θα ξεχάσω ποτέ το πρώ-
το Diablo 1 playthrough.
Σχολιάζοντας την επικαιρότητα
ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΕΣ
Κώστας
«Hellion»
Καλλανιώτης
Ο Κώστας, ως πολύ-
πλευρο ον, κατορθώ-
νει να παίζει multi με
δικές του μουσικές
επιλογές, δίνοντας
του μάλιστα buffs,
ενώ δηλώνει κατηγο-
ρηματικά: Όχι άλλα
ορχηστρικά
soundtracks!
Βασίλης
«Kuivamaa»
Ξερικός
Κατ’ αρχάς, Βασίλης
και Diablo 1 sound-
track πάνε μαζί. Στο
«ζουμί» της υπόθε-
σης, τάχθηκε καθα-
ρά υπέρ του λειτουρ-
γικού κομματιού της
μουσικής σε κάθε
παιχνίδι, με εξαίρε-
ση, φυσικά, το
multiplayer.
Νίκος
«Nitro912gr»
Καράμπελας
Η μαγική λέξη για το
Νίκο: Immersion. Εί-
τε σε multi είτε σε
single, η επιλογή
άσχετου κομματιού
με τη δράση είναι
ικανή να το κατα-
στρέψει τελείως.
Παύλος
«Northlander»
Γεράνιος
Ο Παύλος άφησε τα
power chords στην
άκρη και άρχισε να
«soundtrackοφέρ-
νει», γεμίζοντας ευ-
χάριστα το gaming
χρόνο του όταν πρό-
κειται να «φαρμά-
ρει». Δεν είναι κακή
ιδέα...
Νίκος
«Volrath»
Καλαγκιάς
Λιγομίλητος μα εύ-
στοχος, ο έτερος Νί-
κος προτιμά το
soundtrack κάθε
(επικού κυρίως) παι-
χνιδιού που ασχολεί-
ται... τα υπόλοιπα
έχουν τη δική τους
ώρα!
Γιώργος
«Sephir»
Δεμπεγιώτης
Πλην ΕΛΑΧΙΣΤΩΝ
εξαιρέσεων, το
soundtrack που συ-
νοδεύει τις gaming
προσπάθειές του εί-
ναι αυτό που προ-
σφέρει το ίδιο το
game. Αν είναι τόσο
βαρετό πια, υπάρχει
και το mute. Οι πιο
απλές λύσεις βρί-
σκονται στο πάτημα
ενός κουμπιού…
Για πολύ κόσμο, το Diablo 1 είχε
ένα από τα καλύτερα soundtracks
που έχουν γραφτεί ποτέ.