Page 136 - PC Master τ. 274

Basic HTML Version

PC Master
136
Northlander:
Παρ’ όλα αυτά, σε παιχνί-
δια όπως τα Binding of Isaac (και αυτό εξαι-
ρετικό σε αυτόν τον τομέα) έχω βάλει
mute και ακούω ανάλαφρα άσματα από
Bolt Thrower.
Hellion:
Tης τάβλας, θα λέγαμε.
Sephir:
Δηλαδή βάζεις soundtrack της
επιλογής σου σε games.
Northlander:
Βάζω μόνο όταν αυτό
εμπεριέχει επαναλαμβανόμενες διαδικα-
σίες τύπου φαρμαρίσματος ή όταν εξ ορι-
σμού είναι σκότωμα εγκεφαλικών κυττά-
ρων. Π.χ., σε ένα παιχνίδι όπως το Witcher
δεν θα έβαζα ποτέ άλλη μουσική.
Hellion:
Επειδή θυμήθηκα ότι είπαμε για
«σιωπή» παραπάνω, μου έρχεται στο νου το
Thief, όπου η σιωπή πραγματικά έπαιζε ρόλο.
Sephir:
Ε, ναι, προφανώς αν η μουσική
δεν έχει λειτουργικό ρόλο, δεν θα πρέπει
να υπάρχει. Αν είχε μουσική την ώρα που
έπρεπε να ακούσεις τα βήματα του φρου-
ρού, κλάφ’ τα, Χαράλαμπε.
Nitro912gr:
Αν δεν έχει λειτουργικό ρό-
λο, τότε είναι fail.
Hellion:
Όταν σε εντόπιζαν όμως και
χτυπούσε συναγερμός, ξεκινούσε να παίζει
μία μουσική γρήγορη από πίσω. Βέβαια,
όλοι εμείς οι master thieves ποτέ δεν φτά-
ναμε σε αυτό το σημείο, χα χα!
Northlander:
Πάντως είναι πάρα πολύ
σημαντικό η μουσική να μην επαναλαμβά-
νεται, ειδικά σε μεγάλα παιχνίδια τα οποία
έχουν συγκεκριμένα θέματα για συγκεκρι-
μένες καταστάσεις.
Kuivamaa:
Θυμάμαι το Horror Zombies
From the Crypt που είχε την εισαγωγή από
το «Ρωμαίος και Ιουλιέτα» του Προκόφιεφ,
αλλά στο τέλος καταντούσε αηδία από την
επανάληψη. Όπως είπα και πριν, είναι και
λειτουργικό το θέμα.
Hellion:
Διαφορετική μουσική ως επί το
πλείστον στο multiplayer πάσης φύσεως.
Και ας ωρύονται οι άλλοι να μπω
teamspeak. Βρε ουστ.
Kuivamaa:
Αν δεν απαιτείται να ακούω
τι γίνεται στο game, ή στο Ventrillo, ή στο
Skype, συνήθως βάζω κάτι άλλο.
Sephir:
Στο multi πώς ακριβώς βάζεις
μουσική; (Μην πεις με το mp3 player.)
Northlander:
Όταν έπαιζα WoW πάντως
είχα πάντα playlist ακόμη και στα raids.
Nitro912gr:
Ε ναι, πώς αλλιώς; Όχι ρε…
Το WoW είχε φοβερή μουσική.
Hellion:
Απενεργοποιείς την μουσική
του παιχνιδιού, έχεις στο background μία
λίστα στον media player και αρχίζεις.
Nitro912gr:
Μόνο μία φορά έβαλα
playlist με metal, γιατί κάναμε raid στην
Ogrimmar.
Sephir:
Χα! Όταν λέω πώς ακριβώς, εν-
νοώ πώς βολεύεσαι. Όχι το πρακτικό κομ-
μάτι!
Hellion:
Έπαιζα τις προάλλες PvP στο
SWTOR ακούγοντας το «Kill ’Em All» των
Metallica και οι επιδόσεις μου ανέβηκαν
περίπου κατά 24%.
Kuivamaa:
«Sound is ripping through
your ears, the deafening sound of metal
nears», φίλε Hellion;
Hellion:
Αυτά είναι.
Volrath:
Δίνει buff το soundtrack, δη-
λαδή;
Kuivamaa:
+10% damage και +20 άλο-
γα αν παίζεις racing.
Sephir:
Εγώ πάντως ότι δίνω αρκετή έμ-
φαση στο soundtrack κάθε game και αν με
καλύπτει, το απολαμβάνω. Αν δεν είναι
αξιόλογο, προτιμώ να το κλείσω τελείως ή
να το χαμηλώσω. Σπάνια θα βάλω δικές
μου επιλογές, γιατί δεν κολλάνε συνήθως
με αυτά που βλέπω. Προτιμώ η μουσική να
συνοδεύει την ανάλογη δράση.
Nitro912gr:
Πάντως, παιδιά, αν το
soundtrack είναι προσεγμένο, δίνει τρελά
+++ στην εμπειρία του παιχνιδιού, κάνει
ατμόσφαιρα, δημιουργεί συναισθήματα. Τις
καλύτερες εμπειρίες τις έχω ζήσει σε παι-
χνίδια που κατάφεραν να συνδυάσουν ό,τι
βλέπω και κάνω με την ανάλογη μουσική
υπόκρουση.
Sephir:
Εξαίρεση μία φορά στο GTA που
είχα πάρει μία νταλίκα και έπαιζε Μαργαρίτη.
Hellion:
Χα χα, αυτό αγγίζει τα όρια του
role play. Νταλίκα, Μαργαρίτης και Μπουγάς.
Northlander:
Ακόμη και σε πλήρως επα-
ναλαμβανόμενα παιχνίδια, Γιώργο;
Sephir:
Βασικά, αν το παιχνίδι είναι επα-
ναλαμβανόμενο, τότε παύει να είναι δια-
σκεδαστικό, άρα το ίδιο και η μουσική του,
γιατί εγώ δεν βαριέμαι ποτέ, π.χ., να ακούω
τη μουσική του Golden Axe. Το έχω παίξει
10.000.000 φορές, αλλά κάνω το ίδιο
πράγμα!
Kuivamaa:
Oπως εγώ με το Diablo 1. Εί-
χα και ένα CD με το soundtrack στο αμάξι.
Northlander:
Ναι, κι εγώ το ίδιο με κά-
μποσα παιχνίδια. Αλλά, μερικές φορές κά-
νω το ίδιο πράγμα και άλλες φορές ακούω
Testament, ακόμη και Dead Can Dance.
Nitro912gr:
Παίζεις ακόμα Golden Axe;
Sephir:
Aμέ. Όταν σκυλοβαριέμαι, βάζω
retro.
Nitro912gr:
Nα το κοιτάξεις. Kαλό το
retro, αλλά με μέτρο. Kάνει και ρίμα.
Northlander:
Καλά, το retro έχει απο-
κτήσει άλλη έννοια. Retro λέμε και το Max
Payne, το πρώτο.
Nitro912gr:
Ε, όχι και τον πρώτο πόνο.
Volrath:
Το retro είναι σχετικό.
Το Vice City είχε κορυφαίο
soundtrack, η λύση όμως των
«έτοιμων» κομματιών είναι η «εύκολη»;
Όσο παλιά και αν είναι, τα μουσικά θέματα
του Golden Axe έχουν μείνει αξέχαστα.