Page 91 - PC Master τ. 274

Basic HTML Version

R
eview
91
PC Master
με τη διαχείριση της κατάστασης από με-
ριάς του Geron και για το πού τελικά θα
τον οδηγήσει η περιπέτεια στην οποία
έχει εμπλακεί.
ΤΑ ΣΥΝΗΘΗ ΥΨΗΛΑ STANDARDS
Έχοντας ήδη στο ενεργητικό της τα
Whispered world, Edna and Harvey και A
new beginning, η Daedalic Entertainment
είναι από εκείνες τις εταιρείες που έχουν
δώσει σαφή δείγματα του αποτελέσματος
της δουλειάς τους. Έτσι λοιπόν, για μία
ακόμη φορά γίνεται χρήση των hand-
drawn γραφικών, που δείχνουν να αποτε-
λούν αναπόσπαστο συστατικό των δημι-
ουργιών της. Το να γράψω απλά ότι στο
Chains of Satinav μας δίνει ό,τι καλύτερο
έχουμε δει έως σήμερα, είναι προφανώς
αναμενόμενο και θα την αδικούσε κατά-
φωρα, καθώς είναι αρκετές οι λεπτομέ-
ρειες που είναι άξιες αναφοράς. Εκτός
από την ανάλυση 1.920x1.080, την ποικι-
λία των τοποθεσιών που επισκεπτόμαστε
και τους υπέροχους χρωματισμούς τους,
εντύπωση προκαλεί η εξαντλητική λεπτο-
μέρεια που παρουσιάζουν ορισμένοι χώ-
ροι, καθώς και η δυνατότητα ενεργοποίη-
σης visual effects που ενισχύουν ακόμη
περισσότερο την εικόνα του παιχνιδιού.
Αξίζει να παρατηρήσετε τις διάφορες πα-
ρουσίες που εντοπίζονται σε μία οθόνη,
στην περιοχή Enqui, με χαρακτήρες που
δεν αποτελούν hotspots, δεν μπορούμε
να αλληλεπιδράσουμε μαζί τους, αλλά
εκείνοι φέρονται απολύτως φυσικά, συζη-
τώντας μεταξύ τους στο background και
εκτελώντας διάφορες κινήσεις.
Παρόμοιο παράδειγμα αποτελεί η πα-
ρουσία των διαφόρων orcs στον καταυλι-
σμό τους, όπου, ανεξαρτήτως των ενερ-
γειών μας, εκείνα συνεχίζουν να συζη-
τούν στη γλώσσα τους, ζωντανεύοντας
σε μέγιστο βαθμό την όλη εμπειρία. Όσον
αφορά στα effects, αρκεί να δείτε την πα-
ρουσία βροχής στους εξωτερικούς χώ-
ρους, καθώς και τους υδρατμούς μέσα
στο χαμάμ της Minka, και πάλι στην πε-
ριοχή Enqui. Πρόκειται για λεπτομέρειες
που μέχρι τώρα δεν συναντούσαμε σε
παιχνίδια της κατηγορίας και οι οποίες
μαρτυρούν ότι τα adventure games δεν
πρέπει να λογίζονται ως φτωχός συγγε-
νής των διαφόρων άλλων κατηγοριών στο
σχετικό τομέα. Τα δε εξαιρετικά
και καλοσχεδιασμένα ασπρόμαυρα
movie sequences, που παρουσιά-
ζουν την πρόοδο της πορείας του
Geron και της Nuri, θα μπορούσαν άνε-
τα να αποτελούν μέρη ενός επεισοδίου
τηλεοπτικού παιδικού παραμυθιού. Ιδιαί-
τερης μνείας χρήζει και η Neirutvena, ο
κόσμος των νεράιδων, αλλά σε αυτή θα
αναφερθούμε στη συνέχεια.
Ως είθισται, μπορεί οι Γερμανοί να ξε-
χνούν να μεταφράσουν ορισμένες
φράσεις και να εμφανίζονται
εκείνες στη δική τους γλώσ-
σα, στο υπόλοιπο μέρος του
παιχνιδιού όμως έχουν κάνει
πολύ καλή δουλειά. Το voice
acting είναι απολαυστικό
και δεν έχει να ζηλέ-
ψει το παραμικρό
από αμερικανικές ή
αγγλικές παραγω-
γές. Αντιθέτως, το
speech του Geron, της
Nuri, του περίεργου
κορακιού που
εμφανίζεται
Άψογα και πολύ ατμοσφαιρικά τα movie
sequences.
Η κεντρική αίθουσα της ονειρικής Neirutvena.
Εντύπωση προκαλεί η εξαντλητική λεπτομέρεια
που παρουσιάζουν ορισμένοι χώροι.