Page 95 - PC Master τ. 274

Basic HTML Version

R
eview
95
PC Master
COVER SHOOTER
ΜΕ ΟΛΙΓΗ ΑΠΟ COD
Το­Future­Soldier­παίζεται­σε­προοπτική
τρίτου­προσώπου­και­πολύ­σύντομα­αντι-
λαμβανόμαστε­ότι­το­στοιχείο­της­τακτικής
είναι­σαφώς­μειωμένο­σε­σχέση­με­το­πρό-
σφατο­παρελθόν.­Δεν­υπάρχει­δυνατότητα
πρότερου­προγραμματισμού­των­κινήσεων
μας­ή­απευθείας­εντολών­προς­τα­υπόλοι-
πα­μέλη­της­ομάδας­για­το­τι­θα­πράξουν,
καθώς­η­Τεχνητή­Νοημοσύνη­αναλαμβάνει
να­τα­κάνει­όλα­μόνη­της.­Μη­σας­τρομάζει
αυτό,­ομολογουμένως­η­A.I.­κάνει­εξαιρετι-
κή­δουλειά­και­οι­συμπολεμιστές­σας­επι-
λέγουν­πάντα­τη­πιο­σωστή­κάλυψη,­δεν
γίνονται­ποτέ­αντιληπτοί­από­τους­αντιπά-
λους­σας­(τουλάχιστον­δεν­μου­συνέβη
καθ’­όλη­τη­διάρκεια­της­campaign),­ενώ
είναι­ιδιαίτερα­αποτελεσματικοί­μαχητές,
σε­σημείο­που­υπάρχουν­περιπτώσεις­που
δεν­θα­χρειάζεται­να­ρίξετε­ούτε­μία­βολή.
Ο­μοναδικός­έλεγχος­που­έχετε­πάνω
τους­είναι­να­καθορίσετε­ποιους­θα­πυρο-
βολήσουν­και­πότε.­Ο­μηχανισμός­εκτέλε-
σης­της­συγκεκριμένης­εντολής,­ονόματι
Sync­Shot,­έχει­πολλά­κοινά­στοιχεία­με­το
Mark­&­Execute­του­Splinter­Cell:­Convic-
tion,­καθώς­αρκεί­να­μαρκάρετε­από­έναν
έως­τέσσερις­στόχους­(μαζί­με­αυτόν­που
σημαδεύει­ο­κεντρικός­πρωταγωνιστής)­και
να­πατήσετε­το­κουμπί­πυροδότησης.­Το
αποτέλεσμα­είναι­πολύ­ικανοποιητικό­και
θα­σας­βοηθήσει­ουκ­ολίγες­φορές­προκει-
μένου­να­περάσετε­όσο­το­δυνατόν­απα-
ρατήρητος.­Πέρα­του­Sync­Shot,­έχετε­στη
διάθεσή­σας­ορισμένα­πολύ­σοφιστικέ
gadgets,­με­πρώτο­και­καλύτερο­το­καμου-
φλάζ­«χαμαιλέοντας»,­το­οποίο­πρακτικά
σας­κάνει­αόρατους­όταν­βρίσκεστε­σε­χα-
μηλή­στάση­ή­πρηνηδόν­και­θα­το­χρησι-
μοποιείτε­σχεδόν­καθ’­όλη­τη­διάρκεια­του
παιχνιδιού.­Εκτός­από­το­καμουφλάζ,­θα
βρείτε­ειδικά­ιπτάμενα­drones­που­εντοπί-
ζουν­στόχους­από­ασφαλές­σημείο,­διό-
πτρες­Χ-ray,­αλλά­και­νυχτερινής­όρασης,
πειραματικά­όπλα­κ.λπ.­Όσον­αφορά­λοι-
πόν­στην­τεχνολογία­που­έχετε­στη­διάθε-
σή­σας,­δεν­εκφράζεται­κανένα­παράπονο,
ενώ­αν­ανήκετε­σε­αυτούς­που­τους­αρέ-
σουν­ιδιαίτερα­τα­στρατιωτικά­όπλα,­το
παιχνίδι­πριν­από­κάθε­αποστολή­σάς­δίνει
τη­δυνατότητα­να­παραμετροποιήσετε­τον
εξοπλισμό­σας­κομμάτι­κομμάτι­με­ανατρι-
χιαστική­λεπτομέρεια.­Αν­δεν­ενδιαφέρε-
στε­για­κάτι­τέτοιο,­μπορείτε­απλώς­να­συ-
νεχίσετε­με­τον­προκαθορισμένο­εξοπλι-
σμό­που­σας­προτείνει­το­παιχνίδι­χωρίς
κανένα­πρόβλημα.­Αξίζει­να­σημειωθεί­ότι
η­αίσθηση­των­όπλων­είναι­καταπληκτική
και­κάθε­όπλο­που­κρατάτε,­ανάλογα­μάλι-
στα­με­πώς­ακριβώς­το­έχετε­παραμετρο-
ποιήσει,­έχει­τη­δική­του­συμπεριφορά­και
η­αποτελεσματικότητά­τους­διαφέρει­ανά-
λογα­την­περίσταση­–­η­σωστή­επιλογή
όπλου­είναι­το­κλειδί­για­τη­επιτυχή­κατά-
ληξη­κάθε­μάχης.­Σε­αυτό­το­κομμάτι­λοι-
πόν­βγάζουμε­το­καπέλο­στους­δημιουρ-
γούς­του­παιχνιδιού.
Εκεί­που­αρχίζει­λίγο­να­μας­τα­χαλάει,
είναι­στο­ότι­το­Future­Soldier­δίνει­πολύ
περισσότερη­έμφαση­στη­δράση­απ’­ό,τι
θα­έπρεπε.­Οι­αποστολές­όπου­υποχρεωτι-
κά­θα­πρέπει­να­ακολουθήσετε­stealth­τα-
κτική­είναι­ελάχιστες­και­υπάρχουν­πολλές
στιγμές­που­το­παιχνίδι­μετατρέπεται­σε
καθαρό­cover­shooter.­Βέβαια,­το­στοιχείο
της­τακτικής­είναι­σαφώς­περισσότερο
έντονο­σε­σχέση­με­ένα­arcade­shooter
τύπου­Gears­of­War,­καθώς­αρκούν­μερικές
ριπές­για­να­σας­ξαπλώσουν­κάτω,­ενώ­η
κάλυψη­και­η­συγκέντρωση­πυρών­στους
πιο­επικίνδυνους­εχθρούς­κάθε­φορά­είναι
το­Α­και­το­Ω­της­επιβίωσής­σας­–­τακτικές
«βουρ­στο­πατσά»­έχουν­ως­εγγυημένο
αποτέλεσμα­να­φορτώσετε­το­τελευταίο
checkpoint.­Παρ’­όλα­αυτά,­σύγχρονες
Όταν λέμε «στολή-χαμαιλέοντας», το εννοούμε.
Το­Future­Soldier­δίνει
πολύ­περισσότερη
έμφαση­στη­δράση­απ’
ό,τι­θα­έπρεπε.
Αν πέσετε στη μάχη, θα χρειαστεί να περιμένε-
τε κάποιον συμπολεμιστή σας να σας κάνει
revive.
Το Sync Shot θα σας βοηθήσει πολλές φορές για να περάσετε απαρατήρητος.
Πού πας, ρε κακομοίρη, δεν βλέπεις ότι γίνεται χαμός;