R
eview
«ασθένειες»τηςεποχήςμας,όπωςτο
healthregeneration(!)καιοιαρκετέςon-
railsshootingσεκάνςπουδιαθέτει,αποδει-
κνύουνότιοιδημιουργοίτουπαιχνιδιού
φοβήθηκανότιοπαίκτηςπιθανόνθακου-
ραστείκαιθαβαρεθείνακινείταισυνεχώς
σιωπηλάκαιπροτίμησενασυμπεριλάβει
πολλές«CallofDuty»σκηνέςγιαναευχαρι-
στήσειακόμηκαιτουςfansτηςκαταιγιστι-
κήςδράσης.Γιαναμηνπαρεξηγηθώ,ως
υλοποίησητοFutureSoldierδεντακατα-
φέρνειδιόλουάσχημαστοντομέατης
δράσης,καθώςοιμηχανισμοίτουείναιστι-
βαροί,δουλεμένοικαιμεαρκετήποικιλία
στιςπαραστάσειςπουλαμβάνετεμέρος,
παρ’όλααυτάτοότιγιαμίαακόμηφορά
έναdevelopmentstudioδεντόλμησενα
στήσειέναπαιχνίδιεξολοκλήρουστο
stealthgameplay,δενμπορείναπεράσει
απαρατήρητο.
ΆλλωστεηΑ.Ι.τωναντίπαλωνστρατιω-
τών,πληνελαχίστωνεξαιρέσεων,δενσυ-
νηγορείστοότιθαμπορούσεπράγματινα
χτιστείέναπροκλητικόstealthgame.Συ-
νήθωςστέκονταιεπάξιαστημάχη,κρύβο-
νταισωστάκαιπολεμούνλυσσαλέα,αλλά
είναιστιγμέςπουαργούναρκετάναεντο-
πίσουνκάποιοπτώμαπουβρίσκεταισχετι-
κάκοντάτους,ενώσεπερίπτωσηπουσας
αντιληφθούν,ουκολίγεςφορέςορμούν
χωρίςδισταγμόπάνωσταπυράσαςγιανα
τουςπετσοκόψετε.Αυτόπουκαταστρέφει
σχεδόνεξολοκλήρουτοστοιχείοτης
αληθοφάνειας,είναιότιοιεχθρικοίστρα-
τιώτεςέχουντηντάσηνασημαδεύουν
μόνοεσάς,αγνοώνταςσυχνάτουςυπό-
λοιπουςτρειςGhostsπουαποτελούν
πραγματικέςkillingmachines,διευκολύ-
νονταςέτσισημαντικάταπράγματαπρος
όφελόςσας.
Συνολικά,τοsingleplayerτμήματουFu-
tureSoldierαφήνειθετικέςεντυπώσεις,
έστωκαιμετοντρόποπουπαρουσιάζεται,
καθώςείναιεμφανέςότιπροτιμάναδια-
σκεδάσειτονπαίκτηπαράνατονταλαιπω-
ρήσει.Μάλισταηχορταστικήcampaignεί-
ναιαπότιςπιομακροσκελείςπουέχουμε
συναντήσεισεπαιχνίδιτουείδους(ανάλο-
γαμετοεπίπεδοδυσκολίας,ίσωςχρεια-
στείτεκαι12ώρεςγιαναδείτετουςτίτ-
λουςτέλους)καιπεριλαμβάνειαρκετά
challengesπροκειμένουνααυξηθείτοre-
playvalueτουτίτλου,ενώανέχετεκάποι-
ουςφίλουςπουδιαθέτουντοπαιχνίδι,
μπορείτεναπαίξετεσεco-op,όπουη
εμπειρίαπερνάσεάλληδιάσταση.
ΠΡΙΒΕ… MULTIPLAYER
ΤοmultiplayerτμήματουFutureSoldier
έχειδεχθείαρκετήπροσοχήαπότηνομά-
δαανάπτυξηςκαιδιαφέρειαρκετάαπότα
τυπικάsearch,kill&destroyτωνπερισσό-
τερωνFPS/TPS.Κατ’αρχάς,μίασημαντική
λεπτομέρειαπουισχύειγιατηνco-opcam-
paignκαιτοhordemodeτουτίτλου,ονό-
ματιGuerilla:δενυπάρχειηδυνατότητανα
παίξετεσεαυτάταmodesμεκάποιον
εκτόςτηςfriendlistσας.Απόμίαάποψη,
αυτόείναιαπόλυτασωστό,καθώςμόνομε
τηνκατάλληλησυνεννόησηείναιεφικτό
νααντεπεξέλθετετόσοστηνcampaign
όσοκαιστοαμείλικτοκαικαταιγιστικό
Guerilla,απότηνάλληείναικάπωςδύσκο-
λοναβρείτεάλλουςτρειςφίλουςσαςπου
θαέχουναποκτήσειτοπαιχνίδιγιανασυ-
μπληρώσετετετράδα.
Τουλάχιστοντοανταγωνιστικόmulti-
playerκομμάτιδιαθέτειέναmatchmaking
σύστημακαιχωρίζεταισετέσσεραmodes:
Conflict,Decoy,SaboteurκαιSiege.Κοινό
χαρακτηριστικότουςείναιηπαντελής
απουσίαdeathmatchνοοτροπίας,καθώς
όλααπαιτούνναολοκληρώσετεκάποιο
objective,κάτιπουεπιτυγχάνεταιμόνομε
σωστήσυνεργασίαμεταξύτωνπαικτών,
ενώοιαμοιβέςσαςσεXPμετάαπόκάθε
killείναιμικρέςσυγκριτικάμετηνεπίτευ-
ξηενόςστόχου.Έτσι,στοConflict,δύο
ομάδεςτωντεσσάρωνατόμωνοφείλουν
ναολοκληρώσουνrandomgeneratedob-
jectives(π.χ.,ενεργοποίησηκάποιαςσυ-
PC Master
96
Δεν λείπουν οι on-rails shooting στιγμές, που...
καθαρίζετε το τοπίο.
Το thermal vision σάς βοηθά πολύ να εντοπί-
σετε πού κρύβονται οι εχθρικοί στρατιώτες.
«You have the right to remain silent». Χμ, νομίζω πως από αλλού είναι αυτό.
Hackάρουμε και υπολογιστές άμα λάχει.