Page 100 - PC Master τ. 275

R
eview
σε κάθε ματς είναι αρκετά περιορισμένο
και έτσι η άνοδος στην ιεραρχία καθίσταται
κάπως χρονοβόρα. Αυτό οφείλεται και στο
free-to-play μοντέλο του παιχνιδιού, αλλά
θα εμβαθύνουμε στο θέμα παρακάτω.
Προχωράμε στην ανάλυση των classes
του παιχνιδιού. Στο Ascend παρέχονται εν-
νέα συνολικά διαθέσιμες classes, οι οποίες
χωρίζονται σε ομάδες των τριών ανάλογα
με το βαθμό της θωράκισης που έχουν. Συ-
γκεκριμένα, στην κατηγορία Light Armor
έχουμε τους Pathfinder, Sentinel και
Infiltrator, στη Medium κατηγορία είναι οι
Soldier, Raider και Technician, ενώ το «βα-
ρύ πυροβολικό» αποτελούν οι Juggernaut,
Doombringer και Brute. Ανάλογα με την
κατηγορία στην οποία ανήκει, κάθε class
έχει διαφορετική «επιτάχυνση» και υψηλό-
τερο ή χαμηλότερο ποσοστό Hit Points (οι
light armored classes έχουν υψηλή επιτά-
χυνση, αλλά σχετικά χαμηλό αριθμό HP, οι
Heavy Armor έχουν περισσότερα HP, αλλά
είναι δυσκίνητοι σαν θωρηκτά, ενώ οι
Medium είναι μία… μέση κατάσταση). Κάθε
class προφανώς έχει το δικό της ξεχωριστό
εξοπλισμό, αλλά και διαφορετικούς ρό-
λους στη μάχη ανάλογα με το εκάστοτε
game mode.
Εμβαθύνοντας λίγο στον εξοπλισμό, το
όλο σύστημα μοιάζει κάπως με εκείνο των
Modern Warfare, καθώς τα βασικά όπλα
(
Primary και Secondary) και λοιπά gadgets
(
Belt Items και Packs) κάθε class μπορούν να
αναβαθμιστούν ή να αντικατασταθούν όσο
τα χρησιμοποιούμε και όσο ανεβαίνουμε σε
rank και XP. Άλλη ομοιότητα με τα Modern
Warfare είναι η ύπαρξη perks, τα οποία επί-
σης ξεκλειδώνονται όσο ανεβάζουμε level,
αλλά και η παροχή τεσσάρων διαθέσιμων
customizable loadouts για κάθε class (για
γρήγορη επιλογή του τροποποιημένου gear
που θέλουμε, χωρίς να χρειάζεται να τον αλ-
λάζουμε κάθε φορά χειροκίνητα και κομμάτι
κομμάτι). Tην κλάση και το loadout που θέ-
λουμε να χρησιμοποιήσουμε, τα επιλέγουμε
στην αρχή κάθε αγώνα, αλλά μπορούμε να
τα αλλάξουμε και πριν από το respawn κάθε
φορά που μας «τρώνε».
Ολοκληρώσαμε το training, τσεκάραμε
το προφίλ μας, είδαμε τις κλάσεις και τα
όπλα τους, οπότε το μόνο που μένει για να
αρχίσουμε να παίζουμε, είναι να επιλέξου-
με το game mode που θέλουμε και να
μπούμε στο queue για νέο αγώνα. Tα δια-
θέσιμα game modes του Ascend είναι τα
Team Deathmatch (κλασικό κι αγαπημένο),
Capture the Flag (το ίδιο), Arena (Team
Deathmatch αλλά με μικρότερες ομάδες),
και Capture and Hold (ένα control point-
based παιχνίδι). Ας γίνει μία ιδιαίτερη ανα-
φορά στο Capture the Flag, ίσως το πιο δη-
μοφιλές mode στο παιχνίδι, καθώς είναι
ίσως ο ορισμός της ομαδικής δουλειάς.
Πραγματικά δεν θα ήταν υπερβολή να πού-
με ότι κάθε κλάση έχει έναν συγκεκριμένο
ρόλο στο CtF και απαιτείται καλή συνεργα-
σία μεταξύ όλων των μελών της ομάδας
προκειμένου να κατακτηθεί η νίκη. Επίσης,
στα CtF και CaH modes μπορούμε να χρη-
σιμοποιήσουμε και διαφόρων ειδών οχήμα-
τα στη μάχη, επίγεια και ιπτάμενα.
Όσον αφορά στον εικαστικό τομέα, το
Ascend χρησιμοποιεί την Unreal Engine 3
και, όπως αναφέρθηκε παραπάνω, τα απο-
τελέσματα είναι κάτι παραπάνω από εξαι-
ρετικά. Πραγματικά δεν ήταν λίγες οι φο-
ρές που απλώς σταματούσα τη συμμετοχή
μου στη μάχη μόνο και μόνο για να χαζέψω
τον κόσμο γύρω μου ενώ πετούσα με το
Jetpack στους αιθέρες. Τα τοπία μπορεί να
είναι κάπως «κενά» στα περισσότερα levels,
αλλά αυτό δεν το προσέχουμε ιδιαίτερα
όταν τα διασχίζουμε με ταχύτητες 150 χι-
λιομέτρων την ώρα. Εξαιρετική είναι επί-
σης η απόδοση των εκρήξεων, καθώς επί-
σης και τα μοντέλα των χαρακτήρων. Τέ-
λος, η ηχητική επένδυση του τίτλου μπο-
ρεί να χαρακτηριστεί αξιοπρεπής. Η ηλε-
κτρονική μουσική που ακούγεται κατά τη
διάρκεια των μαχών είναι ταιριαστή με το
PC Master
100
Το απόλυτο σημάδι ότι ένα game έχει αρχίσει
να καθιερώνεται: αρχίζουν να κυκλοφορούν
memes σχετικά με αυτό!
Εν προκειμένω, βέβαια, η σημαία δεν τους βοήθησε ιδιαίτερα. VICToRY!
SoLDIER:
Το τυπικό παιδί
για όλες τις δουλειές. Τα
κάνει όλα και… συμφέρει.
RAIDER:
Αρκετά επιθετική
class, με οπλισμό ικανό να
καταστρέψει αντίπαλες οχυ-
ρώσεις.
TECHnICIAn:
«
Engineer»
class, ικανή να κατασκευά-
ζει turrets και να επισκευά-
ζει φιλικές εγκαταστάσεις.
Παρουσίαση των Medium Armor Classes
«
V» FoR VERSATILITY