R
eview
99
PC Master
γάλες ταχύτητες, χρησιμοποιώντας προς
όφελός του τη διαμόρφωση του εδάφους
(
π.χ., η ενεργοποίηση του Skiing στην κο-
ρυφή μίας πλαγιάς αυξάνει θεαματικά την
αναπτυσσόμενη ταχύτητα). Το Jetpack
ενεργοποιείται κάνοντας δεξί κλικ και κρα-
τώντας το πατημένο και, όπως εύκολα φα-
ντάζεστε, κάνει τον παίκτη να ανυψώνεται
και να κινείται στον αέρα για περιορισμένο
χρονικό διάστημα. Στο HUD του παιχνιδιού
υπάρχει μία Energy Bar, η οποία μειώνεται
όσο χρησιμοποιούμε το Jetpack. Όταν αυ-
τή μηδενιστεί, τότε σταματά η άνοδος και
αρχίζει η (ευτυχώς όχι πάρα πολύ απότο-
μη) πτώση, μέχρι να αρχίσει να αναπληρώ-
νεται το Energy και να συνεχίσουμε κου-
τσά στραβά την πτήση μας ή απλώς να
σκάσουμε στο έδαφος τρώγοντας το ανά-
λογο damage. Ας σημειωθεί πως η ταχύτη-
τα που έχουμε αναπτύξει σε μία δεδομένη
στιγμή, καθώς και το υψόμετρο στο οποίο
βρισκόμαστε, μετριούνται με δύο μπάρες
αριστερά και δεξιά του HUD.
Η συνδυασμένη και «σοφή» χρήση Skiing
και Jetpack (π.χ., να ξεκινάμε με Skiing από
μία πλαγιά, να ενεργοποιούμε το Jetpack
όταν συναντάμε έναν λόφο για να ανεβού-
με γρήγορα και με σταθερή ταχύτητα στην
κορυφή του, η εκ νέου ενεργοποίηση του
Skiing κατά την κάθοδο από το λόφο κ.λπ.)
χρειάζεται κάποιο χρόνο μέχρι να αφομοι-
ωθεί πλήρως από τον εκάστοτε παίκτη, αλ-
λά τα αποτελέσματα είναι αν μη τι άλλο
εντυπωσιακά. Σε αντίθεση με το κλασικό
gameplay ενός FPS που απαιτεί διαρκή κά-
λυψη, αργή προώθηση, crouching και
prone positioning, στο Ascend οι μάχες γί-
νονται σε ιλιγγιώδεις ταχύτητες στο έδα-
φος και στον αέρα, αλλάζοντας ριζικά τις
τακτικές προσεγγίσεις που απαιτούνται. Η
ταχύτητα των μαχών αυξάνει σημαντικά τη
δυσκολία κατά τη στόχευση, καθώς σπάνια
θα συναντήσουμε κάποιον αντίπαλο που
θα είναι στάσιμος ή θα κινείται αργά, άρα
ουσιαστικά θα πρέπει να προβλέπουμε την
κατεύθυνση των κινήσεων του αντιπάλου
προτού ανοίξουμε πυρ (η στόχευση είναι
κάπως πιο εύκολη με αυτόματα όπλα που
ρίχνουν πολλές σφαίρες σε υψηλή ταχύτη-
τα, αλλά η χρήση Sniper και εκρηκτικών
αποτελεί μία ιδιαίτερη πρόκληση). Αυτή η
fast paced προσέγγιση αντικατοπτρίζεται
και στο σχεδιασμό των levels του παιχνιδι-
ού, καθώς είναι ως επί το πλείστον μεγάλα
σε έκταση και πολύ «ανοιχτά», με ελάχιστα
έως ανύπαρκτα μέρη όπου μπορεί κάποιος
να βρει κάλυψη και να κρυφτεί (εξαιρού-
νται προφανώς οι χάρτες που σχεδιάστη-
καν για χρήση σε συγκεκριμένα modes,
όπως το Capture the Flag).
NO QUARTER GIVEN, NO MERCY
THIS DAY
Έχοντας εμβαθύνει στις ιδιαιτερότητες
που παρατηρούνται στο gameplay του
Ascend, ας περάσουμε και στους πιο «τυπι-
κούς» τομείς. Κατ’ αρχάς, δημιουργώντας
το λογαριασμό μας και μπαίνοντας στο παι-
χνίδι για πρώτη φορά, δημιουργείται αυτό-
ματα και το in game profile μας, στο οποίο
έχουμε πρόσβαση μέσω του Social μενού.
Εκεί μπορούμε να δούμε το rank μας (ξεκι-
νάμε ως Level 1 Recruit, και ανεβαίνουμε
παίζοντας matches και κερδίζοντας XP),
διάφορα στατιστικά από τη μέχρι τώρα πο-
ρεία μας στο παιχνίδι (το σύνολο των
matches που έχουμε παίξει, τα win/loss και
kill/death ratio κ.λπ.), καθώς και τα διάφο-
ρα μετάλλια που έχουμε κερδίσει στο παι-
χνίδι μέσω των πάσης φύσεως κατορθωμά-
των μας, στα πρότυπα των Accolades που
λαμβάναμε στο multiplayer σκέλος των
Modern Warfare. Αξίζει να αναφερθεί ότι,
σε αντίθεση με άλλους παρόμοιους τίτ-
λους, όπου τα πρώτα τουλάχιστον levels/
ranks μπορεί κάποιος να τα ανεβεί σχετικά
γρήγορα, στο Ascend το XP που κερδίζεται
Live to Fly, Fly to Live…
Οι μάχες γίνονται
σε ιλιγγιώδεις
ταχύτητες, στο έδαφος
και στον αέρα.
Στο Team Deathmatch γίνεται spawn μία σημαία και η ομάδα που την κατέχει ανά πάσα στιγμή
λαμβάνει διπλούς πόντους για κάθε kill που κάνει.
PATHFInDER:
Η υψηλή τα-
χύτητά του τον καθιστά ιδα-
νικό για να «αιχμαλωτίζει»
τη σημαία ή για να κυνηγά
αντίπαλους cappers.
SEnTInEL:
Ο sniper της
παρέας, ικανός να κάνει
damage από τεράστια από-
σταση.
InFILTRAToR:
Με ικανότη-
τες stealth και βαρέα εκρη-
κτικά, είναι ιδανικός στο ρό-
λο του σαμποτέρ.
THE LIGHT BRIGADE
Παρουσίαση των Light Armor Classes