Speedrun σε χρόνο
ρεκόρ!
Μ
ας μαγεύουν τα speed runs (ή
speed demos αν προτιμάτε). είναι
ενδιαφέρον να βλέπεις σκληροπυρηνι-
κούς, φανατικούς παίκτες ενός παιχνι-
διού, να μοχθούν και να κάνουν προπο-
νήσεις ολόκληρες εβδομάδες και μή-
νες, ώστε να βρουν μία τεχνική που θα
τους επιτρέψει να τερματίσουν ένα
παιχνίδι, στον ελάχιστο δυνατό χρόνο.
Αίσθηση προκάλεσε λοιπόν το τελευ-
ταίο εγχείρημα των Nick «Z1mb0bw4y»
roth, Josh «Inexistence» Peaker, Nick
«
Gocnak» Kerns, και Sebastian «Xebaz»
Dressler (όλοι είναι μέλη της αντίστοι-
χης κοινότητας Sourceruns). οι κύριοι
αυτοί, έπειτα από εβδομάδες εξάσκη-
σης και τελειοποίησης τεχνικών, κατά-
φεραν το τέλειο speedrun για το Portal
2:
το λεγόμενο Portal Done Pro-Er
διαρκεί συνολικά 8 λεπτά και 31,93
δευτερόλεπτα. το run ξεκινάει από τη
στιγμή που εμφανίζεται το στόχαστρο
της οθόνης μέχρι τη στιγμή που εξοντώ-
νεται η GlaDOS. και φυσικά, για να είναι
100%
νόμιμη η προσπάθεια, δεν χρησι-
μοποιείται κανένα είδος κλεψιάς ή
script. Αν είστε γνώστης και φίλος του
παιχνιδιού, αξίζει να δείτε την προσπά-
θεια, η οποία μάλιστα συνοδεύεται από
λεπτομερή σχολιασμό και ανάλυση.
κατεβάστε το demo από το
bit.ly/ SNHPsI και το σχολιασμό από
εδώ
Αν σας αρέ-
σει η γενικότερη ιδέα, μπορείτε να
ανατρέξετε και σε παλαιότερο αφιέρω-
μά μας (από το τεύχος 224) που βρίσκε-
ται στο
content/show /5959. Morrowind σε
εφτάμισι λεπτάκια; No problem!
POrtal
σε οκτΩ
λεΠτΑ
O
λόγος για το Divekick, ένα fighting
game που έγινε γνωστό από το πρω-
τότυπο σύστημα χειρισμού (παίζεται
με δύο μόνο πλήκτρα). Στο παιχνίδι μπο-
ρείτε να κάνετε μόνο Dive και Kick, με τα
αντίστοιχα πλήκτρα – μπορεί να φαίνεται
πως περιορίζει το gameplay, αλλά αντί-
στοιχα απαιτείται φοβερός συγχρονισμός
και αντανακλαστικά. Το Divekick λοιπόν
κέρδισε μία παράξενη… πρωτιά, αφού δεί-
χνει τι γίνεται με ένα project του Kickstar-
ter που, αν και μάζεψε την απαραίτητη
υποστήριξη, αποσύρεται από το πρό-
γραμμα.
To Divekick είχε βάλει ως στόχο τα
30.000
δολάρια, τα οποία κατάφερε να μα-
ζέψει. Λίγο μετά όμως, ένας ανώνυμος εκ-
δότης ενδιαφέρθηκε για
το παιχνίδι και έκλεισε
συμφωνία με την εται-
ρεία ανάπτυξης, την
Developer One True
Game Studios. Το
Divekick λοιπόν ακύρωσε
τη συμμετοχή του στο
Kickstarter page, παρ’
όλο που κατάφερε να
μαζέψει τα απαραίτητα χρήματα, κάτι που
είναι σπάνιο. Και τι γίνεται με τα 32.000 δο-
λάρια που έχουν ήδη γίνει Pledged; Σε αυ-
τήν την περίπτωση λοιπόν, το studio θα ξε-
πληρώσει την υποστήριξη της κοινότητας,
δίνοντας στους backers τα δώρα που είχε
υποσχεθεί, έως ένα λογικό σημείο. «Δεν
μπορούμε να δώσουμε παιχνίδια ή μπλου-
ζάκια χωρίς να πάρουμε χρήματα, αλλά
μπορούμε να δώσουμε κάποια δώρα.» Αυ-
τοί που είχαν υποσχεθεί 10 δολάρια, θα
βοηθήσουν με τα Tips που εμφανίζονται
στην αρχική οθόνη, οι υποστηρικτές των 50
δολαρίων θα έχουν το όνομά τους στα
credits και οι δύο των 3.000 θα βοηθήσουν
στο σχεδιασμό ενός χαρακτήρα, όπως ήταν
το αρχικό πρόγραμμα.
Αποχώρησε, αν και χρηματοδοτήθηκε!
Aκυρο
στο KicKstArter
PC Master
14
PC
matrix