Page 101 - PC Master τ. 276

R
eview
101
PC Master
Death λοιπόν δυσκολεύει σημαντικά και
αποκτά άλλη διάσταση, καθώς θα χρεια-
στεί να ταξιδέψει σε αρκετά διαφορετικά
βασίλεια που κυβερνώνται από μερικές
«
φιλικές» και μη υπάρξεις, κάτι που θα τον
αναγκάσει να τους κάνει όλα τα χατίρια,
προκειμένου να φθάσει στο στόχο του.
Φυσικά, αυτό δεν σημαίνει ότι ο Θάνατος
έχει υποβιβαστεί σε ένα απλό errand boy,
κάθε άλλο. Ο χαρακτήρας του Death στο
Darksiders 2 δεν σηκώνει μύγα στο σπαθί
του (ή στο δρεπάνι του, αν προτιμάτε) και
είναι πραγματικά «μορφή»: κυνικός, ειρω-
νικός, πάντα με έτοιμη τη γλαφυρή απά-
ντηση στο στόμα και απόλυτα αποφασι-
σμένος να καθαρίσει την υπόληψη του
War, κερδίζει τις εντυπώσεις και αποτελεί
έναν από τους πιο καλοδουλεμένους χα-
ρακτήρες που έχουμε δει ποτέ σε αντί-
στοιχο παιχνίδι.
THE RIDER WITH A PALE HORSE
Το παιχνίδι κατά κύριο λόγο δείχνει να
παίζεται όπως ο προκάτοχός του, αλλά οι
ιθύνοντες της Vigil δεν έμειναν στάσιμοι
και προκειμένου να το εμπλουτίσουν όσο
το δυνατόν περισσότερο, έχουν δανειστεί
διάφορα χαρακτηριστικά από κάμποσα άλ-
λα παιχνίδια, τα οποία αποτελούν την
κλωστή που ράβουν το ύφασμα που ονο-
μάζεται Darksiders 2.
Ξεκινώντας από τις μάχες, οι οποίες κα-
τά γενική ομολογία αποτελούσαν το
ασθενέστερο σημείο του πρώτου παιχνιδι-
ού (συγκριτικά πάντα με τα υπόλοιπα
στοιχεία του), αυτές έχουν αλλάξει θεα-
ματικά. Ο Death είναι σαφώς πιο ευέλι-
κτος και ντελικάτος από τον War, δεν
υπάρχει καν πλήκτρο άμυνας και ο τρόπος
μάχης βασίζεται σε συνεχή dodges και
φονικά combos χτυπημάτων, τα οποία ξε-
κλειδώνετε (ως γνωστόν) από τους εμπό-
ρους που θα βρείτε στο δρόμο σας. Εκτός
από τη γνωστή Health Βar που απεικονίζει
την υγεία σας, θα βρείτε επίσης τη Wrath
Bar (mana) για την εκτέλεση spells ή ειδι-
κών επιθέσεων, ενώ το «κλου» είναι η
μπάρα Reaper, η οποία γεμίζει όσο εκτε-
λείτε combos και όταν φθάσει στο μάξι-
μουμ μεταμορφώνεστε κατά βούληση σε
Grim Reaper που σαρώνετε πραγματικά
ό,τι υπάρχει στο χώρο. Βασικός εξοπλι-
σμός του Death για να σπείρει το θάνατο
είναι τα δρεπάνια και ένα δευτερεύον
όπλο της επιλογής σας (mace, hammer
κ.λπ.), ενώ αργότερα αποκτάτε και κάποια
βοηθητικά gadgets (π.χ., πιστόλι), τα
οποία μεταξύ άλλων σας βοηθούν και
στην επίλυση γρίφων.
Όσον αφορά στους γρίφους, αυτοί είναι
αυξανόμενης δυσκολίας και έχουν, όπως
στο πρώτο παιχνίδι, μία έντονη Soul
Reaver αίσθηση, κυρίως λόγω των δυνά-
μεων και του εξοπλισμού που αποκτά ο
Death στην πορεία (π.χ., το Soul Splitter ή
το Deathgrip) και της προσεκτικής παρατή-
ρησης του περιβάλλοντος που απαιτείται
για την επίλυσή τους. Συχνά δηλαδή η λύ-
ση του γρίφου θα βρίσκεται στο συνδυα-
σμό κάποιας δύναμης του Death με ένα
αντικείμενο του περιβάλλοντος, σε κάποιο
μονοπάτι ή/και κάποιο διακόπτη που δεν
είχατε προσέξει/βρει τον τρόπο να έχετε
πρόσβαση σε αυτόν, ενώ ευτυχώς δεν
υπάρχουν πολλοί γρίφοι με αντίπαλο το
χρόνο, κάτι που πιθανόν θα κούραζε τον
παίκτη σε περίπτωση που αποτύγχανε και
χρειαζόταν να επαναλάβει ξανά και ξανά
τα ίδιες κινήσεις. Το platforming στοιχείο
σε αυτούς είναι μείζονος σημασίας και θα
σας θυμίσει πάρα πολύ το αντίστοιχο του
Prince of Persia, με το χαρακτηριστικό
Πράσινη θύελλα, σούζα το αλογάκι!
Ανοίξαμε την πόρτα, άντε να δούμε τώρα τι
παίζει εκεί μέσα.
Θα έλειπε ο «φραγκοφονιάς» Vilgrim από το παιχνίδι;
Ε αν δεν σπρώξεις και λίγο, δεν θα δεις προκοπή...
Βασικός εξοπλισμός
του Death για να
σπείρει το θάνατο
είναι τα δρεπάνια.