Page 136 - PC Master τ. 276

PC Master
136
κέρδισα το Shivering Isles expansion σε
έναν διαγωνισμό (έλεος) και έκτοτε σκονί-
ζεται στη βιβλιοθήκη μου.
Admiral:
Συμφωνώ για το Oblivion. Δια-
σκεδαστικό στην αρχή, αλλά μετά από κά-
ποια ώρα αρχίζουν να εμφανίζονται τα σο-
βαρά προβλήματά του.
Sephir:
Δεύτερο overrated διαθέτεις;
Hellion:
Το σοκ της αναφοράς στο
Fallout και οι μνήμες από το Oblivion και τα
flame wars στο φόρουμ έχουν θολώσει το
μυαλό προς το παρόν.
Sephir:
Ωραία, επόμενος πονεμένος.
Admiral:
Κύριε συντονιστά, να πω εγώ;
Sephir:
Πες, παιδί μου.
Nitro912gr:
Φέρε μου και τον έλεγχό
σου να σου βάλω άριστα.
Admiral:
Αναφέρθηκα ήδη έμμεσα στον
πρώτο τίτλο που θεωρώ απίστευτα
overrated. Μιλάω, φυσικά, για το σιχαμερό
Gears of War.
Nitro912gr:
Αυτό, ρε μάγκες, τι ήταν;
Kάποιο Unreal Tournament spin off;
Sephir:
Όχι, ένα εξαιρετικό third person
shooter!
Admiral:
Ένα παιχνίδι που δεν μπορώ
να βρω ούτε ένα θετικό στοιχείο για να του
αναγνωρίσω, πέρα από τα καλά (τότε) γρα-
φικά. Το Gears of War αποτελεί πραγματική
πληγή για το gaming.
Nitro912gr:
Πληγή για το gaming είναι
η ΕΑ.
Kuivamaa:
Είμαστε ένα ωραίο group
therapy απόψε…
Admiral:
Όχι μόνο καθιέρωσε το γελοίο
σύστημα μάχης «κάθομαι πίσω από έναν
τοίχο και περιμένω να ξεπροβάλλουν οι
εχθροί για να κάνω headshot». Όχι μόνο εί-
χε ένα από τα χειρότερα σενάρια που έχει
εμφανιστεί ποτέ από την εποχή του Pong
και του Pacman…
Sephir:
Γιατί, τι κακό είχε το σενάριο του
Pacman;
Kuivamaa:
Όντως, αν είσαι χαπάκιας,
επόμενο είναι να νομίζεις ότι σου την πέ-
φτουν φαντάσματα.
Admiral:
Μπροστά στο Gears of War, τί-
ποτα. Έπος ήταν! Αλλά επηρέασε σχεδια-
στικά και μία ολόκληρη γενιά παιχνιδιών,
οδηγώντας στην επικράτηση του λεγόμε-
νου dudebro.
Nitro912gr:
WTF is dudebro;
Admiral:
Dudebro είναι οι ήρωες που μοι-
άζουν με παίκτες του αμερικανικού ποδο-
σφαίρου και με ανάλογο IQ. Δεν έχω να
προσθέσω κάτι άλλο για το συγκεκριμένο.
Μακάρι να μην είχε υπάρξει ποτέ, το
gaming θα ήταν καλύτερο σήμερα. Πάμε
στο δεύτερο… ακονίστε τα μαχαίρια σας:
Bioshock!
Sephir:
E, το ήξερα.
Nitro912gr:
WTF? WTF???
Borracho:
Πυρά! Ιερόσυλος! Το
Bioshock είναι πανέμορφο! Το λέω εγώ
που δεν παίζω καθόλου FPS.
Hellion:
Xαλαρά δεν θα μιλιόμαστε μετά
το τέλος αυτού του roundtable.
Nitro912gr:
I mean WTF?
Borracho:
Νίτρε, πάρε και συ από ένα
δικράνι.
Admiral:
Δε με νοιάζει τι λέτε, εγώ ένα
ξέρω: σας πήρε τα μυαλά η art deco και
τυφλωθήκατε. Tο παιχνίδι έχει πολλά σο-
βαρά προβλήματα και φυσικά δεν φτάνει
ούτε για πλάκα τον πνευματικό του πατέ-
ρα, το System Shock 2.
Hellion:
Explain, would you kindly?
Admiral:
Φυσικά. Δεν μου αρκεί, άλλω-
στε, να σας μπήξω το μαχαίρι, η μισή χαρά
είναι να το στρίψω κιόλας.
Sephir:
Βασικά, μου το κρατάει… μανιά-
τικο επειδή το review μου τον έπεισε να
αγοράσει το 2.
Borracho:
Και το 2 παιχνιδάρα ήταν. Ει-
δικά το φινάλε που έπαιζες ως Λιτλ Σίστερ.
Nitro912gr:
Το Bioshock ήταν και είναι
έπος, τέλος! Φανταστική αισθητική 30’s,
ενδιαφέρον σύστημα «μαγείας», τρομερή
ιστορία και απόλυτη κλειστοφοβική ατμό-
σφαιρα.
Admiral:
Λοιπόν, το Bioshock ως
shooter αποτυγχάνει. Τα όπλα δεν έχουν
το σωστό feeling, οι εχθροί κινούνται σπα-
σμωδικά και γενικά βλακωδώς, η A.I. είναι
ανύπαρκτη, οι respawning tubes ακυρώ-
νουν κάθε δείγμα πρόκλησης.
Sephir:
Θα συμφωνήσω μόνο στα
respawning tubes.
Nitro912gr:
Ναι, και εμένα με χάλασαν
αυτά.
Admiral:
Και φυσικά τα plasmids είναι
γελοιωδώς unbalanced, με αποτέλεσμα το
καλύτερο όπλο να είναι ο... κάβουρας!
Borracho:
Το Bioshock ήταν ένα εικαστι-
κό αριστούργημα. Δεν ήταν shooter. Απλά
έπρεπε να μαρκεταριστεί ως shooter για να
έχει χρηματοδότηση.
Admiral:
Εικαστικά ήταν καλό, εάν εξαι-
ρέσουμε τα θολά γραφικά. Η ιστορία ήταν
καλή μέχρι ενός σημείου. Το gameplay
ήταν σκέτη κούραση.
Sephir:
Απλά ο Αλέξανδρος έχανε συνε-
χώς και το παράτησε.
Αdmiral:
Έπαιζα το Bioshock, είχα την
ψευδαίσθηση οτι διασκέδαζα και μετά ήρ-
θε ο αδερφός μου, βλέπει για 1-2 λεπτά,
και λέει: «Καλά, γιατί κάθεσαι και παίζεις
αυτή τη βλακεία;».
Nitro912gr:
Σε διέφθειρε!
Admiral:
Αυτό ήταν, τότε κατάλαβα οτι
ο βασιλιάς ήταν γυμνός.
Borracho:
Σε τρόλαρε ο αδερφός σου.
Admiral:
Είχε δίκιο. Το gameplay με
κούρασε απίστευτα. Το τελείωσα με κόπο
και μετά δεν το ξανάπιασα. Και μετά κάθι-
σα και άκουσα τον Δεμπεγιώτη που μου εί-
πε να αγοράσω το 2! Καλά να πάθω. Αλλά,
ομολογουμένως, ήταν καλύτερο από το 1,
οπότε είχε ένα δίκιο.
Sephir:
Χμ... το 1 ήταν καλύτερο!
Borracho:
Ήταν υπέροχα παιχνίδια και τα
δύο.
Κάποιοι παρομοίασαν την ενασχόληση μαζί του με μία άσκηση Παρμε-
νίωνα. Υπερβολικοί οι σημερινοί νέοι…
RPG ή generic hack ‘n’ slash; Ρωτήστε τον «Hellion» να σας πει.