137
PC Master
Sephir:
Έτσι. Επόμενος, παρακαλώ!
Admiral:
Συγγνώμη που ήμουν τόσο βάρ-
βαρος, αλλά έπρεπε να τα ακούσετε χύμα
για να συνέλθετε.
Borracho:
Δεν πειράζει, σε γειώσαμε
επαγγελματικά έτσι κι αλλιώς. Σύνδεση με
Κάιρο!
Kuivamaa:
Σε εκτιμούμε για την ευθύτη-
τά σου.
Nitro912gr:
Θα πω εγώ. Είναι πολλά, αλ-
λά θα προσπαθήσω να εστιάσω. Πιστεύω ότι
το πιο υπερτιμημένο παιχνίδι είναι το Need
For Speed Underground και όσα το ακολού-
θησαν μέχρι το Hot Pursuit 2010: ωραίο παι-
χνίδι, το έπαιξα, πλάκα είχε, αλλά Need For
Speed δεν ήταν.
Sephir:
Μπορείς να το αιτιολογήσεις;
Nitro912gr:
Φυσικά. Το παιχνίδι μέχρι τό-
τε ήταν δύο απλά και ξεκάθαρα πράγματα:
Exotic supercars, in exotic places...
Admiral:
Κάτσε, στις μούφες συμπερι-
λαμβάνει και το Most Wanted; Έχει πλάκα.
Nitro912gr:
Ξαφνικά έγινε «Παίρνω το
Civic της μαμάς και του πετάω τα μάτια έξω,
βάζοντας επάνω ό,τι “καγκουριά” μπορώ».
Εμένα αυτό με πέθανε. «Ω, το Fast and the
Furious πουλάει σαν τρελό, ας βιάσουμε το
NFS για να μοιάζει με αυτό»!
Hellion:
Συμφωνώ, πάντως, με τον Νίτρο.
Admiral:
Το customization, δηλαδή, ή η
όλη κουλτούρα;
Sephir:
Έχεις ένα δίκιο, αλλά ήταν πολύ
διασκεδαστικό.
Borracho:
Εγώ πιστεύω ότι το «καγκουρι-
λίκι» πρέπει να υπάρχει στα ντράιβινγκ γκέ-
ημς. Λέγεται ρεαλισμός.
Admiral:
Η street ατμόσφαιρα δεν μου
άρεσε, αλλά το customization ήταν καλό.
Σου έδινε την εντύπωση οτι προόδευες,
ήταν ψιλοRPG στοιχείο.
Sephir:
Έπαιρνες και buffs.
Kuivamaa:
Tο πρόβλημά μου με όλα τα
ασφάλτινα racing (όχι ράλι/φόρμουλα, αυτά
είναι άλλο πράγμα) είναι ότι δεν φτάνουν
το Gran Turismo. Αυτά.
Nitro912gr:
Η κουλτούρα, κλεινόν άστυ,
αμάξια που και εμείς μπορούμε να αγορά-
σουμε, σενάριο, wtf; Μα σενάριο; Ήταν και
σάπιο.
Admiral:
Ε, ναι, ήταν.
Borracho:
Ρε παιδιά, ένα ρέησινγκ ήταν.
Εξ ορισμού δεν έπρεπε καν να έχει σενάριο.
Τι περιμένατε;
Nitro912gr:
Να μην έχει, περίμενα. Εγώ
ήξερα τι αγόραζα, μεγάλωσα με το NFS II
και III.
Sephir:
Δεύτερο game έχεις;
Nitro912gr:
Φυσικά. Το WOW πιάνεται; Αν
και δεν ήταν πάντα έτσι, στην αρχή ήταν καλό.
Sephir:
Πώς δεν πιάνεται.
Nitro912gr:
Ε, ναι, τότε το World of
Warcraft.
Admiral:
Δεν έχω άποψη, έχω παίξει 34
λεπτά WoW.
Sephir:
Μετρημένα;
Admiral:
Ναι!
Nitro912gr:
Και γιατί; Γιατί πολύ απλά
ξεκίνησε ως ένα ενδιαφέρον RPG σε έναν
τεράστιο ανοιχτό κόσμο, που σε προκαλού-
σε να ασχοληθείς μαζί του και κατέληξε σε
ένα gearfest και retardfest.
Kuivamaa:
Πάντα gearfest ήταν για μένα,
βέβαια.
Nitro912gr:
Κάποτε έπαιζες για το παι-
χνίδι, όχι για το gear.
Borracho:
Οβερέιτεντ γκεημ: GTA 4! Δεν
ήταν κακό, ρε παιδί μου, αλλά ήταν πολύ
ατσούμπαλο. Για μαζικούς γκέημινγκ οργα-
σμούς δεν ήταν σε καμία περίπτωση. Και
άθλιο πορτ στο ΠιΣι.
Nitro912gr:
Ναι, αυτό το άκουσα κι εγώ
και με κράτησε μακριά… Ακούς εκεί να τολ-
μήσει το GTA 4 να πει την αγαπημένη μου
4850
λίγη!
Borracho:
Μα το αστείο ήταν πως δεν εί-
χε τα γραφικά που θα δικαιολογούσαν τέ-
τοιες απαιτήσεις. Είχε πολύ αδέξια μεκάνικς.
Σωστή ιδέα, αλλά ατσούμπαλη υλοποίηση.
Hellion:
Για κάποιο λόγο, όταν έπαιζα το
GTA4, ένιωθα έντονη την αίσθηση του πισω-
γυρίσματος σε σχέση με το San Andreas.
Sephir:
Θεϊκό όχι, καλό ναι...
Admiral:
Σίγουρα overrated, αλλά δεν
αξίζει και την απέχθεια που γνωρίζει σήμερα.
Borracho:
Το πιο overrated παιχνίδι της
δεκαετίας: Diablo 3, ένα μετριότατο χάλι!
Sephir:
Ακόμα και μετά τα patches;
Borracho:
Α, δεν ασχολήθηκα. Απογοη-
τεύτηκα τόσο από το Νόρμαλ μόουντ.
Kuivamaa:
Τώρα πια είναι που αρχίζει να
φωνάζει Diablo 2.
Admiral:
Γιατί, ρε παιδιά; Εγώ δεν νιώθω
από Diablo, αλλά το 3 το έπαιξα για ώρες
ευχάριστα.
Nitro912gr:
Εγώ δεν μπορώ να το κρίνω,
με έδιωξε πραγματικά το always online
single player, FU δεν θέλω να πέφτει η
γραμμή και να μου κόβει το single player
game μου.
Borracho:
Έφαγα τόση πίκρα από το 3,
που το έκανα ανινστάλ στα καπάκια.
Hellion:
Ήταν πολύ ευχάριστο αρχικά,
μέχρι που να φτάσεις στο level cap. Μετά,
προσωπικά, έχασα τελείως το ενδιαφέρον.
Borracho:
Το σενάριο ήταν άθλιο. Η Λέα
ό,τι πιο εκνευριστικό, μετά την Αλυξ του
Φρήμαν, μην ξεχνιόμαστε! Και το φινάλε
ΟΗΕ!
Admiral:
LOL!
Kuivamaa:
Σειρά μου. Θα ξεκινήσω από
το παλιό: Street Fighter II!
Sephir:
Ααα! Αυτό κι αν ήταν ιεροσυλία!
Kuivamaa:
Καιγόντουσαν οι φίλοι, σού-
περ θα είναι, σκέφτηκα. Φευ...
Nitro912gr:
Για την εποχή του ήταν κα-
λό.
Kuivamaa:
Τέτοια «απαλεψιά» παίζοντάς
το την ξανασυνάντησα στο στρατό, κατά τη
διάρκεια του Παρμενίωνα. Ήταν το απόλυτο
beat’ em up έλεγαν, θεϊκό δίκαιο gameplay
έλεγαν, κερδίζει ο καλύτερος έλεγαν... Δεν
το άντεχα. Ίσως να ήμουν απλά σκράπας
στα beat’ em up.
Hellion:
Ήταν ένα από τα κλισέ της νιό-
της μας. Να παίζεις ξύλο στην αυλή του δη-
μοτικού και να φωνάζεις «Είμαι ο Ρίου, πάρ’
τα άχρηστε Μπλάνκα».
Borracho:
Κάνατε και εσείς τις κινήσεις,
Χέλιον;
Hellion:
Προφανώς!
Borracho:
Το SF2 και το 4 είναι παιχνιδά-
ρες!
Sephir:
Αν δεν έχεις κάνει Hadouken στη
ζωή σου, δεν είσαι άντρας.
Hellion:
Άρτιον.
Kuivamaa:
Έτσι, λοιπόν, έπαιζα Mortal
Kombat και δεν με χάλασε.
Borracho:
Το Μόρταλ Κόμπατ, βέβαια,
ακόμη καλύτερο και τους το κρατάω… μα-
νιάτικο που δεν το έβγαλαν στα ΠιΣί το κα-
λό το καινούργιο.
Kuivamaa:
Τώρα για το δεύτερο έχω εν-
δοιασμούς. Οπως είπα, γενικά κρατάω μικρό
καλάθι, οπότε game που με παρότρυνε πο-
λύς κόσμος να παίξω και το βρήκα από
αδιάφορο έως αηδιούλα ήταν το Spore.
Admiral:
Spore; Εννοείς το Penis Design
Simulator;
Sephir:
Tο Spore γιατί overrated; Ούτε καν
rated δεν είναι... Και μετά τη… μικροκάλαθη
επιλογή του Βασίλη, σας αφήνουμε προς το
παρόν. Ραντεβού τον επόμενο μήνα!
PC
Η τρέχουσα δεκαετία
δεν έχει πολλά χρόνια
στην πλάτη της, αλλά
ήδη βρήκαμε το πιο
υπερεκτιμημένο... μέ-
χρι το Normal επίπεδο
δυσκολίας.