Page 105 - PC Master τ. 277

R
eview
105
PC Master
ρετική έξαρση, ο Βασιλιάς της Ultherst πα-
ραχωρεί στην Ιερά Εξέταση πλήρη ελευ-
θερία έρευνας και τιμωρίας όσων είναι
ύποπτοι για ανάμειξη με τις σκοτεινές
πρακτικές και, ως εκ τούτου, ολοένα και
περισσότερος κόσμος οδηγείται, μετά από
φρικτά βασανιστήρια, στην πυρά ή την
κρεμάλα.
Η υπερβολική ισχύς της Ιεράς Εξέτασης
αναπόφευκτα προκαλεί την αντίδραση
των έτερων δυνάμεων του κόσμου, κυ-
ρίως των αριστοκρατών και του τάγματος
Ιπποτών γνωστού ως Brotherhood of the
Righteous, ενώ δεν είναι λίγες οι περιπτώ-
σεις που Ιεροεξεταστές καταχρώνται την
εξουσία τους και καταδικάζουν χωρίς αξιό-
πιστα στοιχεία αριστοκράτες ή Ιππότες ως
αιρετικούς.
Μέσα σε αυτό το κλίμα, ο παίκτης συλ-
λαμβάνεται λανθασμένα ως αιρετικός, αλ-
λά καταλήγει στη δούλεψη της Ιεράς Εξέ-
τασης, με αντάλλαγμα τη σωτηρία του.
Έτσι, αποστέλλεται στην πόλη Hillbrandt
για να ερευνήσει τον τελετουργικό φόνο
ενός εμπόρου, παράλληλα με κατηγορίες
που θέλουν τον τοπικό άρχοντα της
Brotherhood of the Righteous να είναι
ένοχος για αιρετικές πρακτικές και για πά-
ρε-δώσε με τις μυστήριες δυνάμεις Orc,
που εμφανίστηκαν ξαφνικά μετά από αιώ-
νες στα βουνά γύρω από την πόλη. Όμως
τα πράγματα σπάνια είναι όπως δείχνουν
αρχικά, μέσα σε έναν κόσμο όπου κυριαρ-
χεί ο φόβος, ο αιρετισμός και η διαφθορά,
διαφθορά που ενδέχεται να έχει παρει-
σφρήσει σε επικίνδυνο βαθμό και μέσα
στο σώμα των Ιεροεξεταστών. Και οι εσχα-
τολογικές προφητείες του Ezekiel συνεχί-
ζουν να εκπληρώνονται…
«
PEOPLE WILL BE PUNISHED
FOR THEIR SINS»
Μπαίνοντας στο κυρίως μενού και επιλέ-
γοντας να ξεκινήσουμε νέο παιχνίδι, το
πρώτο πράγμα που καλούμαστε να κάνου-
με είναι να επιλέξουμε το βαθμό δυσκο-
λίας που επιθυμούμε (Easy, Normal, Hard).
Kάπου εδώ πρέπει να κάνω την πρώτη επι-
σήμανση: το παιχνίδι είναι ΔΥΣΚΟΛΟ. Παί-
ζοντας ακόμα και στο normal επίπεδο δυ-
σκολίας, εάν είστε απρόσεκτοι, αναμένε-
ται να τρώτε ξύλο μέχρι και από τις level 1
νυχτερίδες που θα συναντήσετε στις αρχι-
κές περιοχές του παιχνιδιού – πόσο μάλ-
λον στη συνέχεια. Οπότε επιλέξτε Easy με
τα χίλια, εάν θέλετε να κάνετε ένα σχετικά
γρηγορότερο και πιο «φιλικό» run απλά για
να τσεκάρετε το παιχνίδι και το σενάριό
του, αλλιώς προετοιμαστείτε για δύσκολες
μάχες, για πολύ πηγαινέλα για την ανα-
πλήρωση των potions και, προφανώς, για
ΠΟΛΥ save/load.
Προχωρώντας, επιλέγουμε την κλάση
που θέλουμε να παίξουμε και μεταφερό-
μαστε στο character sheet του επίδοξου
χαρακτήρα μας. Οι classes προς επιλογή εί-
ναι τρεις: Priest (έμφαση στις σχολές μα-
γείας, με ξόρκια επιθετικής και αμυντικής
φύσεως), Thief (ranged combat και
stealth) και Paladin (το πατροπαράδοτο
αρχέτυπο του fighter, με heavy armor και
melee επιθέσεις). Στο character sheet μας,
τα βασικά attributes (Strength,
Intelligence κ.λπ.), οι προσφερόμενες σχο-
λές μαγείας, καθώς και κάποια βασικά
skills, όπως Armor Use και Melee Combat,
είναι κοινά και για τους τρεις διαθέσιμους
χαρακτήρες (βέβαια, τα ανώτερα επίπεδα
«
Mastery» των skills αυτών είναι αποκλει-
στικότητες της εκάστοτε κλάσης, οπότε
δεν μπορεί, για παράδειγμα, να υπάρξει
ένας Thief που θα γίνει Master στις σχολές
μαγείας και στη χρήση πανοπλίας). Πέραν
τούτου, κάθε κλάση διαθέτει μία σειρά
από μοναδικά skills που μπορεί να αναπτύ-
ξει μόνο αυτή και τα οποία ταιριάζουν στο
ιδιαίτερο gameplay της καθεμίας, όπως
Stealth για τον Thief ή Shield Use για τον
Paladin. Εκτός από τα ξεχωριστά skills και
τη διαφορετική προσέγγιση στη μάχη,
ωραίο feature, που προσθέτει στο
replayability, είναι το ότι κάθε class μπορεί
να λάβει κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού
μερικά Quests, τα οποία προωθούν την ξε-
χωριστή ιστορία της και έχουν ως κατάλη-
ξη την απόκτηση Ranks και την άνοδο
στην ιεραρχία μίας από τις τρεις δυνάμεις
του παιχνιδιού (ο Paladin στην
Brotherhood of the Righteous, o Thief
στους Ευγενείς και ο Priest στην
Inquisition), γεγονός που επιφέρει και με-
ρικά μοναδικά για κάθε κλάση προνόμια
και λοιπά bonuses.
Μετά τη δημιουργία χαρακτήρα ακολου-
θεί ένα σύντομο εισαγωγικό βίντεο και ένα
γιγαντιαίο Wall of Text, που περιγράφει
την κατάσταση στην οποία έχει περιέλθει
ο ήρωάς μας. Έπειτα μπαίνουμε, επιτέ-
λους, στο κυρίως παιχνίδι. Παραπάνω ανα-
φερθήκαμε σε άντληση έμπνευσης από τα
Baldur’s Gate και αυτό γίνεται ολοφάνερο
από την πρώτη στιγμή, καθώς το αυστηρό
isometric viewpoint και ο real-time with
pause τρόπος που διεξάγονται οι μάχες
(
σ.σ.: η λειτουργία Pause είναι σχετικά
κρυφή, καθώς δεν αναγράφεται καν στα
key bindings του παιχνιδιού. Για να παγώ-
σετε τη δράση, πρέπει να πατήσετε το
κουμπί «Pause Break» στο πληκτρολόγιο.
Δείγμα του Journal: Old-School ακόμα και
εδώ!
Αντλεί έμπνευση
από τα Baldur’s Gate,
κάτι που είναι
εμφανές από την
πρώτη στιγμή.
«
Either you tell me all you know, or I put you to
torture». Ξέγνοιαστη η ζωή του Inquisitor!
The Burning Stake. Ή, αλλιώς, η Disneyland του Ιεροεξεταστή!