Page 112 - PC Master τ. 277

R
eview
PC Master
112
Σ
τύβω το μυαλό μου να θυμηθώ
αν έχει υπάρξει ποτέ πιο cool
πλατφόρμινγκ πρωταγωνιστής
από τον Ash. Όχι μόνο είναι ο
Απέθαντος Κουνελοπρίγκιπας
της Κόλασης, αλλά έχει και ένα
άγριο σεξουαλικό φετίχ για πλαστικά πα-
πάκια. Το αμάξι του είναι μία ασταμάτητη
πριονοκορδέλα με περισσότερα όπλα μο-
νταρισμένα επάνω απ’ όσα έχετε ονειρευ-
τεί ποτέ. Είναι επίσης, πολύ τσαντισμένος.
Είναι ο ήρωάς μου!
ΗELL HATH NO FURY LIKE A
BUNNY SCORNED...
To Hell Yeah! ξεκινά καμένα και ζουρλά
και μόνο ανεβάζει στροφές από εκεί και
μετά. Κάποιοι άθλιοι παπαράτσι όχι μόνο
σας έβγαλαν φωτογραφίες στην μπανιέρα
με το αγαπημένο σας παπί (...) αλλά φρό-
ντισαν να τις ανεβάσουν και στο
Hellternet. Ακόμη χειρότερα, εκατό άθλιοι
ρέμπελοι υποτακτικοί σας τόλμησαν να
πατήσουν «Like». Να χλευάσουν, ποιον,
εσάς: τον Ύπατο Κουνελοδυνάστη… Πρέ-
πει να πληρώσουν! Να ματώσουν! Να βιώ-
σουν μία Kόλαση πέρα από την Κόλαση!
Χωρίς δεύτερη σκέψη, καβαλάτε την
Πριονοκορδέλα του Χαμού™ και με την
εκδίκηση να έχει αντικαταστήσει τους
παλμούς της καρδιάς σας, ξεχύνεστε προς
αναζήτηση αυτών των άθλιων φαρσέρ.
Ταυτόχρονα, ένα πολύ πιο σκοτεινό σχέ-
διο τίθεται σε κίνηση. Θα καταφέρετε να
ανακτήσετε τη χαμένη σας αξιοπρέπεια;
Αν δεν σας προλάβει το rage uninstall, εί-
ναι πολύ πιθανό.
Το Hell Yeah! της γαλλικής Arkedo είχε
όλα τα φόντα να γίνει ένα σύγχρονο αρι-
στούργημα, να ξεπεράσει ακόμη και αυτό
το Rayman Origins, ως η απόλυτη
platform εμπειρία στο PC. Δυστυχώς, για
καθετί που κάνει σωστά και με απαράμιλ-
λο μεράκι, φροντίζει να πυροβολεί και τον
εαυτό του στο πόδι, μένοντας για πάντα
στο «παραλίγο». Είναι πραγματικά κρίμα,
καθώς το διεστραμμένο, κατάμαυρο σχε-
δόν Python-ικό χιούμορ του τοποθετεί το
Hell Yeah! στην κορυφή του ανταγωνι-
σμού, τουλάχιστον σε επίπεδο ατμόσφαι-
ρας, γραψίματος και ψυχασθενικής γκέι-
μινγκ χαράς.
H περιπλάνησή σας στην Κόλαση εμπο-
δίζεται από κάποιες πύλες οι οποίες, για
να ανοίξουν, απαιτούν από εσάς να σκο-
τώσετε έναν συγκεκριμένο αριθμό τερά-
των, συνήθως όχι περισσότερα από τέσ-
σερα ή πέντε. Εδώ εντοπίζεται και η πρώ-
τη σημαντική ανισορροπία του παιχνιδιού.
Αν και οι μηχανισμοί του είναι αυτοί ενός
καθαρού πλάτφορμ (σκεφτείτε το Jazz
Jackrabbit νεκρό, οργισμένο, τίγκα στα
αναβολικά και με μπλουζάκι Motorhead),
υπάρχουν έντονα στοιχεία twin stick
shooter, καθώς χρησιμοποιείτε το δεξιό
μοχλό του χειριστηρίου (υποστηρίζεται
keyboard και mouse ικανοποιητικά, αλλά,
κακά τα ψέματα, τέτοια παιχνίδια είναι
φτιαγμένα για χειριστήριο) για να σημα-
δεύετε σε 360 μοίρες, άσχετα από την κα-
The Devil’s Arcade
του Στέφανου «Borracho» Κουτσούκου
Η ρίζα του κακού.
Ένα σεμνό, διακριτικό fatality, χαρακτηριστικό
του παιχνιδιού.
Πεντάλφα, λέιζερ, νεκρά κουνέλια. Χέβι μέταλ.
PERFORMANCE
REPORT
ΤΟ ΤΡΕΞΑΜΕ ΣΕ:
Core i5-2500K 4,5GHz, 16GB RAM, GTX
560
Ti 1.920x1.080, Windows 7 64-bit SP1
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ:
Την ημέρα που ένα hand-drawn 2D
platformer δεν θα τρέχει άψογα στο πα-
ραπάνω σύστημα, μπορούμε όλοι να
ετοιμαστούμε για τη Συντέλεια!
HELL YEAH! WRATH
OF THE DEAD RABBIT