Page 113 - PC Master τ. 277

R
eview
113
PC Master
τεύθυνση προς την οποία κινείστε. Πέρα
από τα στοιχειώδη platforming εμπόδια
και τους «απλούς» εχθρούς, κάθε λίγο και
λιγάκι, θα βρίσκετε ένα από τα εκατό
mini-bosses. Η δυσκολία αυτών κυμαίνε-
ται, χωρίς λογική και προειδοποίηση, από
γελοία (θα υπάρξουν περιπτώσεις που θα
σκοτώσετε κάποιο από αυτά απλά πυρο-
βολώντας τυχαία και στο βρόντο) έως τό-
σα αδικαιολόγητα δύσκολη και χειρουργι-
κά… γιαπωνέζικη, που ενδέχεται να σπά-
σετε το χειριστήριο από τα νεύρα σας.
Ακόμη χειρότερα, την ίδια λογική ακο-
λουθούν και τα checkpoints. Όταν δεν τα
χρειάζεστε, είναι ανά 2 μέτρα και όταν
υπάρχει ένα φρικτό difficulty spike, ξεκι-
νάτε και 5-6 λεπτά πιο πριν, έτσι, για την
άσκηση των νεύρων. Όταν με τα πολλά
καταφέρετε να ροκανίσετε την ενέργεια
του mini-boss, το παιχνίδι σας πετάει σε
ένα από τα περίπου σαράντα mini games
που περιλαμβάνει. Τα περισσότερα είναι
απολαυστικά απλές, «βάρα-τα-πάντα-και-
φώναζε» ασκήσεις χαβαλέ. Ορισμένα,
όμως, καταφέρνουν να είναι απίστευτα
σκουληκομπερδεμένα μέσα στη βλακεία
τους, με αποτέλεσμα να χρειαστεί να χά-
σετε κάποιες φορές μέχρι να καταλάβετε
τι ακριβώς πρέπει να κάνετε. Σχετική επε-
ξήγηση υπάρχει, αλλά τις περισσότερες
φορές είναι τόσο φλου, που δεν σας βοη-
θάει και ιδιαίτερα. Αν πετύχετε, παρακο-
λουθείτε ένα από τα πάμπολλα, υπερβί-
αια και σπαρταριστά fatalities, με τα οποία
ο Ash εκτελεί τις… Φεησμπουκορουβίτσες
της Κόλασης™. Αν –φευ– πέσετε σε κά-
ποιο δύστροπο mini game όμως, χάνετε
ένα σεβαστό κομμάτι της ενέργειάς σας
και αντίστοιχα την ανακτά ο αντίπαλός
σας. Εννέα στις δέκα φορές αυτό σημαίνει
θάνατο για εσάς και restart αρκετά πιο
μακριά.
Τις πρώτες φορές αυτό είναι αποδεκτό.
Μετά την εκατοστή, όμως (το παιχνίδι έχει
σχετικό achievement για να γιορτάσει
τους 100 πρώτους φρικτούς και άσκοπους
θανάτους σας – ήταν από τα πρώτα που
ξεκλείδωσα), αρχίζει να κουράζει.
DEAD SKIN MASK
Mε όλη αυτή την γκρίνια, θα αναρωτιέ-
στε γιατί το παιχνίδι έχει τη βαθμολογία
που έχει. Ο λόγος είναι απλός και αφορά
στη σχιζοφρένειά του. Όταν το Hell Yeah!
λειτουργεί όπως πρέπει, είναι υπέροχο!
Το χιούμορ κεντάει, τα γραφικά χτυπιού-
νται στα ίσια με εκείνα του Rayman
Origins για καρτουνίστικη ομορφιά, υπάρ-
χουν άπειρα customizations για τον Ash
(
μπορείτε να παίξετε ως Slash, Elvis, Peter
Fonda κι έχει ο Θεός...) και η πλειοψηφία
των mini games είναι απολαυστική. Ου-
σιαστικά, ελέγχετε τον Παντοδύναμο
Κουνελοθεό του Ολέθρου και μετατρέπε-
τε τα πάντα σε πανέμορφα rendered καρ-
τουνίστικο κιμά υπό ένα σάουντρακ που
κυμαίνεται από 80’s κιθάρες μέχρι αυτο-
σαρκαστικά γιαπωνέζικα chiptunes. Το αί-
σθημα της άναρχης, ψυχωτικής παντοδυ-
ναμίας σας είναι υπέροχο και ακριβώς γι’
αυτό οδηγούν σε τέτοια απογοήτευση τα
difficulty spikes. Εκεί που είστε καβάλα
στο πριονωτό σας άτι και ζείτε το όνειρο,
σας πετάνε στο Χίπικο Κόσμο του Χαλα-
σμένου Μανιταριού και επαναλαμβάνετε
την ίδια σατανική σεκάνς τριάντα φορές
στη σειρά! Ε, όχι ρε φίλε, μετά σπας χειρι-
στήριο και επιστρέφεις σε κάποιο παιχνίδι
με ένα, το πολύ δύο κουμπιά...
Πέρα από την πλάκα, το Hell Yeah! είναι
ένα απολαυστικό action platformer που
κρύβει μέσα του πλήθος άλλων mini
games: από εξερεύνηση και backtracking
με νέες δυνάμεις στο στυλ των Metroid
και Castlevania έως ένα ολόκληρο
manager υποπαιχνίδι, το Νησί. Στο Νησί
πηγαίνει κάθε mini boss που εξοντώνετε
και μπορείτε να του αναθέσετε κάτεργο,
οι καρποί του οποίου σας ταχυδρομούνται
in-game και σας συνδράμουν τα μέγιστα
σε κρίσιμες ώρες. Προσθέστε και τα πραγ-
ματικά ατελείωτα fatality mini games, τα
φρουτάκια και τις πίστες που το παιχνίδι
γυρίζει σε πραγματικό twin stick shooter,
και έχετε ένα πραγματικά εξαιρετικό χαρ-
μάνι, που πέφτει θύμα μόνο της ίδιας του
της φιλοδοξίας.
Προσέξτε τις Βαλκυρίες-Νοσοκόμες που ξανα-
γεμίζουν την ενέργεια του Ash.
Σχιζοφρενής,
old school platform
ευφορία, με ό,τι
συνεπάγεται αυτό.
H Στολή του Έρωτα.
Το πρώτο σοβαρό boss που θα συναντήσετε. Δώστε βάση στη στιχομυθία.
77
%
ΘΕΤΙΚΑ-ΑΡΝΗΤΙΚΑ
Αναρχικό, θεότρελο χιούμορ
Πανέμορφα 2D γραφικά
Εμπνευσμένα και κολασμένα
fatalities
Ανεξήγητες κορυφώσεις στη
δυσκολία
Από τον εχθρό Νο 50 και μετά, το
gameplay καταντά μονότονο
Δυσκολεύεται να κρατήσει το ρυθμό
του
n
Είδος:
Platform/Action
n
Έκδοση:
SEGA
n
Ανάπτυξη:
Arkedo Studios
n
Διάθεση:
Steam
n
Τιμή:
12,99
n
Ελάχιστες απαιτήσεις:
Επεξεργαστής Intel Core 2 Duo @2,4GHz ή AMD
Athlon 64 X2 4200+, 1GB RAM, κάρτα γραφικών DX10 από 512MB και πάνω, 6GB χώρος στο σκληρό, Windows XP/Vista/7
n
Multiplayer:
Όχι
n
Επίσημο Web site:
n
Επιρροές:
Metroid, Castlevania, Jazz Jackrabbit, Rayman
n
Εναλλακτικές επιλογές:
Rayman Origins, Earthworm Jim