Page 112 - PC Master τ. 278

R
eview
PC Master
112
Σ
τις 6 Ιουνίου 1966, γεννιέται ένα
αγόρι, ο Lucius. Θα ζήσει μία φυ-
σιολογική ζωή στην πολυτελή βί-
λα της πάμπλουτης οικογένειάς
του. Τη νύχτα των έκτων γενε-
θλίων του, 6 Ιουνίου 1972, και με-
τά τη λήξη του πάρτι γενεθλίων του, ξεκινά
το παιχνίδι Lucius. Η μεσήλικη υπηρέτρια
μπαίνει στο θάλαμο ψύξης για να κάνει δου-
λειές. Εμείς, που κατευθύνουμε τον Lucius,
παίρνουμε ένα λουκέτο από το τραπέζι,
κλειδώνουμε την υπηρέτρια μέσα και κατε-
βάζουμε τη θερμοκρασία του θαλάμου μέσω
του θερμοστάτη, αφήνοντας την άτυχη γυ-
ναίκα στον ψυχρό τάφο της…
Καθώς ο Lucius κοιμάται στο κρεβάτι του
σαν να μη συνέβη τίποτε, ο αληθινός πατέ-
ρας του, ο Σατανάς, ενημερώνει τον Lucius
ότι κάτι παρέλειψε. Ξέχασε να αφαιρέσει το
λουκέτο από την κλειδαριά της πόρτας του
καταψύκτη, κάτι που τον καθιστά ένοχο.
Αφού το αφαιρέσει, πέφτει πάλι για ύπνο
και αφήνει την οικογένειά του να βρει το
πτώμα της δύστυχης γυναίκας. Ο ρόλος αυ-
τού του αγοριού γίνεται σαφής. Θα παρα-
δώσει ψυχές στον άρχοντα της κολάσεως…
ΥΠΑγΕ ΟΠΙΣω ΜΟΥ, ΣΑΤΑνΑ!
Χωρίς καμία άλλη εξήγηση, ο Lucius θα
συνεχίσει το δαιμονικό έργο του. Στη βίλα
όπου κατοικεί, μένουν πολλοί άνθρωποι,
είτε αυτοί ανήκουν στην οικογένεια ή στο
προσωπικό. Αρχικά, με το που σηκώνεται
από το κρεβάτι του, το διαβολάκι συναντά
το στόχο του, ο οποίος πάντα είναι προκα-
θορισμένος από το παιχνίδι. Στο σημειωμα-
τάριό του ο Lucius συχνά σημειώνει ποιος
είναι ο στόχος του και καταγράφει κάποια
hints για το πώς θα τον ξεπαστρέψουμε. Το
παιχνίδι παίζει σαν 3rd person action, αλλά
ο τρόπος που ολοκληρώνουμε κάθε φόνο
είναι καθαρά adventure και το 90% του
παιχνιδιού περιστρέφεται γύρω από το να
φέρεις το σωστό αντικείμενο στο σωστό
μέρος. Ποιο θα είναι αυτό το αντικείμενο,
τι θα κάνει με αυτό και γιατί είναι άλλη
Ρύσαι ημάς από του πονηρού…
Του Βασίλη «Bilaros» Κασαπίδη
Ξέρεις ότι κάποιος είναι πάμπλουτος όταν χρειάζεται χάρτη για να περιηγηθεί στο σπίτι του!
Ο αληθινός μπαμπάς του Lucius. Να σε ποιον
έμοιασε το αγόρι!
Λίγες στιγμές πριν από ένα μακάβριο ατύχη-
μα. Αυτές κάνουν το παιχνίδι να αξίζει.
PERFORMANCE
REPORT
ΤΟ ΤΡΕΞΑΜΕ ΣΕ:
Intel Core 2 Duo E8400 3.00GHz, Radeon
HD 4870, 2GB RAM, Windows Vista 32-bit
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ:
Χωρίς να μπορούμε να παραμετροποιή-
σουμε τα γραφικά, σε ανάλυση
1.920
x1.200 το παιχνίδι «κολλούσε» σε
αρκετά σημεία. Όταν ρίξαμε το quality
level και την ανάλυση, τότε η κατάσταση
βελτιώθηκε κάπως. Γενικότερα, τα γρα-
φικά είναι αδικαιολόγητα βαριά.
LUCIUS