Την επόμενη ημέρα κατευθυνθήκαμε στο χώρο του «Tanks-a-
Lot», μία τεράστια έκταση, με δεκάδες άρματα, κυρίως βρετανικά
και πρώην σοβιετικά, σε κάθε λογής κατάσταση. Μας υποδέχθη-
κε ένα Chieftain «ντυμένο» στα χρώματα της Wargaming, με τον
Viktor στον πύργο. Αφού φορέσαμε τις απαραίτητες φόρμες πα-
ραλλαγής και μπότες για τη λάσπη –την απίστευτη, απύθμενη
λάσπη– βγήκαμε στο πεδίο των ασκήσεων… συγγνώμη, των εκ-
δηλώσεων.
Μετά από έναν γρήγορο γύρο paintball, σε μορφή capture-the-
flag απέναντι σε βετεράνο του Αμερικανικού Σώματος Πεζοναυ-
τών (χάσαμε), περάσαμε στο κυρίως πιάτο της ημέρας, την οδή-
γηση! Πρώτο στο μενού ήταν το ευρύτατα διαδεδομένο σοβιετικό
αυτοκινούμενο πυροβόλο 2S1 Gvozdika (Γαρίφαλο). Δεκαεπτά τό-
νοι ψυχροπολεμικού σοβιετικού ατσαλιού στα χέρια μας, σε μία
απίστευτα άνετη και διασκεδαστική βόλτα στους λόφους της Αγ-
γλίας. Μετά από ένα γρήγορο γεύμα «στρατιωτικού τύπου» περά-
σαμε στο επόμενο όχημα, το βρετανικό ΤΟΜΠ, FV432. Στους δε-
καπέντε τόνους, αλλά σίγουρα πιο γρήγορο και ευέλικτο, αποζη-
μίωσε την όρεξη και τις σκουριασμένες ικανότητές μας με πολλή
–
πάρα πολλή– λάσπη, γέλιο και μπόλικη αδρεναλίνη. Το μεγάλο
φινάλε της ημέρας ήταν η ολική ισοπέδωση μερικών απλών, επι-
βατικών αυτοκινήτων από άρματα μάχης Chieftain και 2S1, μία
εμπειρία τόσο τρομακτική όσο και διασκεδαστική, που πραγματι-
κά πρέπει να τη δεις από κοντά για να την καταλάβεις.
Τέλος, καταλήξαμε στο οπλοστάσιο του «Tanks-a-Lot», έναν
χώρο με κυριολεκτικά εκατοντάδες όπλα από πολλές εποχές, με
παλιούς και καλούς γνώριμους (G3, FN), καθώς και πολλές δια-
σημότητες (MG42, MP40, MP44). Εκεί συγκεντρωθήκαμε και
ετοιμαστήκαμε για την ενημέρωση από τον CEO της Wargaming,
Viktor Kislyi.
τα νέα τησ Wargaming
Φυσικά, το κύριο θέμα της παρουσίασης ήταν το λανσάρισμα
της έκδοσης 8.1 και η εισαγωγή των βρετανικών αρμάτων στο
παιχνίδι. Ο Viktor μας μίλησε για τη σπουδαιότητα και την προ-
σοχή στη λεπτομέρεια που έδωσε η Wargaming στο βρετανικό
tech tree, αφού, άλλωστε, η Βρετανία είναι και η πατρίδα των
αρμάτων μάχης. Μόλις την προηγούμενη ημέρα, όπως μας είπε,
προσωπικό της WG ήταν στο μουσείο αρμάτων στο Bovington
και έπαιρνε τα μέτρα του τερατώδους Tortoise Tank Destroyer.
Χαρακτήρισε τα βρετανικά άρματα in-game ως ένα κράμα αμε-
ρικανικής ταχύτητας και ευελιξίας με γερμανικά πυροβόλα. Μας
τόνισε ότι έχει δοθεί μεγάλη σημασία στη δομή του tech tree,
τόσο των αρμάτων που ήδη κυκλοφόρησε, όσο και των επερχό-
μενων «κυνηγών» και πυροβολικού.
Μιλώντας γενικότερα για την εξέλιξη του World of Tanks, μας
εξήγησε ότι μετά τη σαρωτική αναβάθμιση της έκδοσης 8.0, την
εισαγωγή των βρετανικών αρμάτων στην 8.1 και τα σύντομα
επερχόμενα κινεζικά άρματα (ναι, κι εμείς αναρωτηθήκαμε!)
στην έκδοση 8.2, το κύριο βάρος του ενδιαφέροντος της εται-
ρείας έχει πέσει στην επίσημη κυκλοφορία του επόμενου παιχνι-
διού της WG, World of Warplanes. Παρ’ όλα αυτά, και με τη ση-
μερινή δομή της εταιρείας –με την ίδια τη WG στο Μινσκ υπεύ-
θυνη για World of Tanks και συνεργαζόμενα studios στο Κίεβο
για το World of Warplanes και την Αγία Πετρούπολη για το
World of Warships– δεν θεωρεί ότι αυτό θα σημαίνει και χαμη-
λότερη ποιότητα ή λιγότερη προσπάθεια για συνεχή αναβάθμιση
του World of Tanks. Άλλωστε, αυτό παραμένει και η «ναυαρχί-
δα» του στόλου της WG, με τους αριθμούς των παικτών να ανε-
βαίνουν σταθερά – μόλις αρχές Οκτωβρίου, στη Ρωσία, όπου το
παιχνίδι είναι και πιο δημοφιλές, έσπασε το ρεκόρ παικτών σε
ταυτόχρονη σύνδεση, με 500.000+ παίκτες στους servers του
WoT. Και πάλι μας επεσήμανε ότι η ολική αναβάθμιση του παι-
PC Master
56
«
Οι Ρώσοι έρχονται!», κι εμείς κόβουμε βόλτες με το σοβιετικό 2S1
Gvozdika!
Το αρχηγείο και ΚΨΜ του «Tanks-a-Lot».
Α13 και Α10 Cruisers μονομαχούν.