χνιδιού με την έκδοση 8.0 και οι αλλαγές που επέφερε (κυρίως
Physics και γραφικά) αποδεικνύουν την προσήλωση της εταιρεί-
ας στο παιχνίδι, αλλά και την εξασφάλιση της αντοχής του στο
χρόνο.
Μία ερώτηση που τέθηκε επίμονα ήταν οι συνεχείς αναπρο-
σαρμογές της απόδοσης συγκεκριμένων αρμάτων μέσα στο παι-
χνίδι. Ιδιαίτερα επισημάνθηκε η περίπτωση του Type 59, το
οποίο, όταν κυκλοφόρησε, ήταν το «απόλυτο υπερόπλο», για το
οποίο πολλοί παίκτες αποφάσισαν για πρώτη φορά να επενδύ-
σουν χρήματα στο παιχνίδι. Μετά την προφανή ανισορροπία που
έφερε η εισαγωγή αυτού του «τέρατος» στο παιχνίδι και τη γενι-
κή κατακραυγή –αυτών που δεν μπορούσαν ή δεν ήθελαν να το
αγοράσουν κατά κύριο λόγο– το Type 59 αποδυναμώθηκε
(
nerfed!), με αποτέλεσμα χιλιάδες παίκτες να θεωρούν ότι
έχουν ξοδέψει χρήματα για να αγοράσουν ένα καλούτσικο
medium, το οποίο ίσως να μην έπαιζαν καν για να το ξεκλειδώ-
σουν. Εμφανώς σε δύσκολη θέση, μιλώντας για ένα θέμα που
πολλοί θεωρούν ότι ήταν ένα κραυγαλέο λάθος της WG, στην
προσπάθειά της να προσελκύσει παίκτες από τη μεγαλύτερη
αγορά του κόσμου, την Κίνα, ο Viktor απλά μας εξήγησε ότι οι
αναπροσαρμογές είναι απαραίτητες σε ένα τέτοιο παιχνίδι με
συνεχή εξέλιξη και με τόσο μεγάλους αριθμούς παικτών, προ-
κειμένου να εξασφαλιστεί η ισορροπία καθολικά.
Με το άμεσο μέλλον της να «απλώνεται» σε δύο νέα παιχνί-
δια, η Wargaming κατευθύνεται στη δημιουργία ενός κεντρι-
κού λογαριασμού παίκτη, με δυνατότητα αλληλεπίδρα-
σης μεταξύ των παιχνιδιών, τόσο με τη δυνατότητα
αγοράς και χρήσης του εικονικού νομίσματος της WG
όσο και στη μεταφορά «εμπειρίας» και credits, ανάμεσα
και στα τρία παιχνίδια. Συγχρόνως θα υπάρξει ανασχεδια-
σμός της υποστήριξης και των φόρουμ, ώστε να αντικατοπτρι-
στεί αυτή η «ενοποίηση» των λογαριασμών των παικτών. Επί-
σης, σε δεύτερο χρόνο, η WG σχεδιάζει το συνδυασμό των
τριών παιχνιδιών σε ένα διαρκές στρατηγικό εικονικό πεδίο
μάχης, βασισμένο σε εκστρατείες ή αποστολές –ιστορικές και
μη– όπου το αποτέλεσμα π.χ. της αεροπορικής μάχης μέσω του
World of Warplanes, να επηρεάζει την επερχόμενη αρματομα-
χία μέσω του World of Tanks, δίνοντας τη δυνατότητα αεροπο-
ρικών βομβαρδισμών σε θέσεις του αντιπάλου ή κάποιο άλλο
πλεονέκτημα.
Μένοντας λίγο στο κομμάτι της στρατηγικής και με αφορμή
μία ερώτηση που θέσαμε στον Viktor (ξανά) για το κατά πόσο
εξετάζεται να εμφανιστούν και νεότερα άρματα στο World of
Tanks (Leopard 2A6HEL, κανείς;), πράγμα το οποίο, για μία ακό-
μη φορά, μας απέκλεισε, είχαμε την ευκαιρία να πάρουμε μία
ιδέα για τα ακόμη πιο μακροπρόθεσμα σχέδια της φιλόδοξης
εταιρείας από τη Λευκορωσία. Όπως μας εκμυστηρεύθηκε, σχε-
διάζουν ένα μελλοντικό ΜΜΟ, με θέμα το σύγχρονο πεδίο μά-
χης, με δυνατότητα συμμετοχής με διαφορετικά μέσα – π.χ., άρ-
ματα, αεροσκάφη, επιθετικά ελικόπτερα, σκάφη επιφανείας και
υποβρύχια. Όλα αυτά σε μία μορφή ενεργού εικονικού πεδίου
μάχης, που θα επηρεάζεται σε στρατηγικό επίπεδο από τις επι-
δόσεις των παικτών. Μία ιδέα τόσο ενδιαφέρουσα όσο και μεγα-
λόπνοη, την οποία θα επιδιώξουμε να παρακολουθήσουμε όσο
στενότερα γίνεται.
Ένα θέμα που θίξαμε ακόμα ήταν η διαφαινόμενη έλλειψη
μίας ενδιάμεσης πρότασης τύπου παιχνιδιού (game
mode) του World of Tanks, που να γεφυρώνει το
απολύτως περιστασιακό gameplay της επιλογής
τυχαίας μάχης με τη χρονοβόρα και απαιτητική
57
PC Master
Με το άμεσο μέλλον της να «απλώνεται» σε
δύο νέα παιχνίδια, η Wargaming
κατευθύνεται στη δημιουργία ενός κεντρικού
λογαριασμού παίκτη, με δυνατότητα
αλληλεπίδρασης μεταξύ των παιχνιδιών.
Churtchill 1 και Comet παραμονεύουν....