133
PC Master
Βαρεθήκαμε τα μπανάλ top 10 και
τα στερεοτυπικά θεματικά countdowns
Της Μαρίλης «Fairy» Νίκολη
PHANTASMAGORIA
Με βεβαιότητα ένα από τα πιο συναρπαστικά παιχνίδια για την εποχή του (1995) ήταν το
Phantasmagoria. H Sierra Οnline βάζει σκοπό να μας καθηλώσει και να καινοτομήσει, βάζοντας
real actors σε video game.
Η πιο σοκαριστική σκηνή ήταν όταν η Adrienne γίνεται μάρτυρας μίας φρικτής δολοφονίας,
κοιτώντας έναν από τους χιλιάδες καθρέφτες της έπαυλης. Εκεί βλέπει το φόνο της Regina
από τον προηγούμενο ένοικο-μάγο της έπαυλης. Ο μάγος αναγκάζει τη Regina, που είναι δεμέ-
νη σε μία ξύλινη κατασκευή με ένα χωνί, να καταπιεί ολόκληρα κομμάτια ωμού κρέατος μέχρι
σκασμού κυριολεκτικά!
BIOSHOCK
Το Bioshock από μόνο του αποτελεί ένα από τα πιο σύγχρονα τρομακτικά video games! Εκεί
λοιπόν που ο Jack βρίσκεται στο άδειο οδοντιατρείο, αρχίζει να βγαίνει καπνός που του περιο-
ρίζει την ορατότητα. Μόλις σταματάει ο καπνός, συνειδητοποιείς ότι δεν είσαι μόνος πια, αφού
στην καρέκλα βρίσκεται ένα πτώμα, το οποίο δεν βρισκόταν εκεί όταν μπήκες. Καθώς πλησιά-
ζεις το γραφείο για να πάρεις κάποια χρήσιμα καλούδια, κάνει την εμφάνισή του ξανά ο κα-
πνός. Ακούγοντας μία έντονη ομιλία κοντά σου, γυρνάς πίσω σου και... να ένας Splicer (συγκε-
κριμένα ο οδοντίατρος)!
F.E.A.R.
Ένα παιχνίδι που αν το παίξεις βράδυ, καλύτερα να το πάρεις σερί μέχρι το πρωί, γιατί δεν
εγγυώμαι ότι θα έχεις τον πιο ήσυχο ύπνο! Πολλές φορές, η τρομακτική ατμόσφαιρά του σε
κάνει να κινείσαι γύρω από το ίδιο σημείο με το φόβο να μη βρεθείς προ εκπλήξεων αν προχω-
ρήσεις παρακάτω.
Μία σκηνή από το F.E.A.R. που τρομάζει και τους πιο σκληροπυρηνικούς, είναι η στιγμή που
θα συναντήσεις τη μικρή Alma, ένα μελαχρινό κορίτσι που μοιάζει να έχει βγει από ιαπωνικό
θρίλερ, που εμφανίζεται ίσα για να σε τρομάξει και εξαφανίζεται αμέσως, αντίθετα με το σοκ
που παίρνει ώρα για να φύγει...
S.T.A.L.K.E.R.
Ένα παιχνίδι που το χαρακτηρίζουν ο φρενήρης ρυθμός, η περιορισμένη ορατότητα στα σκο-
τεινά σημεία και οι πολλαπλές δόσεις τρόμου, είναι το S.T.A.L.K.E.R. Τρέχοντας σε έναν σκοτει-
νό διάδρομο και έχοντας στο μυαλό σου ότι πίσω σου είναι αδιέξοδο, ακούς έναν ήχο να σε
πλησιάζει, αν και γύρω σου είναι ερημιά. Ξαφνικά, γυρνώντας, βλέπεις στα 50 μέτρα ένα ψυχά-
κι να τρέχει καταπάνω σου, βγάζοντας ήχους που κάνουν τα αυτιά σου να βουίζουν μέχρι να το
εξοντώσεις. Και όλα αυτά στην αρχή του παιχνιδιού, οπότε το τι γίνεται μετά, μπορείτε να το
φανταστείτε μόνοι σας!
FALLOUT 3
Στο συγκεκριμένο τίτλο αρκετές είναι οι φορές που η αδρεναλίνη θα χτυπήσει κόκκινο από
το φόβο, αλλά τις περισσότερες φορές μπορείς να το ξεπεράσεις σχετικά εύκολα. Τη στιγμή
όμως που θα μπεις στο Dunwich, πραγματικά θα τα χρειαστείς. Πρόκειται για ένα κτήριο με
πολλά σκοτεινά σημεία, απειλητική ατμόσφαιρα και πολύ περιορισμένη ορατότητα. Εκεί δεν
έχει αστεία: ή έχεις τα μάτια σου ορθάνοιχτα και τα αντανακλαστικά σου λειτουργούν ενστι-
κτωδώς ή ραντεβού στα θυμαράκια... Τα «πλάσματα» επιτίθενται με πολύ μεγάλη ταχύτητα, χω-
ρίς να προλαβαίνεις ούτε να τα ακούσεις για να προετοιμαστείς. Πολύ έντονες στιγμές δράσης
σε πολύ γρήγορους ρυθμούς!
AMNESIA: THE DARK DESCENT
Φυσικά, ο συγκεκριμένος τίτλος έχει ένα σωρό λόγους να σε κάνει να καρδιοχτυπάς από
αγωνία. Όμως η σκηνή στο νεκροτομείο είναι κατά τη γνώμη μου η πιο έντονη σε όλο το
παιχνίδι. Ο πρώτος λόγος είναι το ότι βρίσκεσαι σε ένα νεκροτομείο, έχοντας ένα πτώμα στο
τραπέζι. Προκειμένου να πετύχεις το σκοπό σου (να παρασκευάσεις ένα εμβόλιο), θα πρέ-
πει να ανοίξεις μία τρύπα στο κρανίο του πτώματος. Αφού επιτύχεις σε αυτήν τη διαδικασία
και βουλώσεις ξανά την τρύπα με ένα εργαλείο από το inventory, τέρατα κάνουν την εμφά-
νισή τους και αρχίζουν να σε κυνηγούν, σπάζοντας πόρτες και ουρλιάζοντας καθώς πλησιά-
ζουν!
06
05
04
03
Συμφωνείτε με τη
λίστα μας; Μας ξέφυγε
κάποιο; Θέλετε να
προσθέσετε το δικό σας;
Επισκεφθείτε το αντίστοιχο
thread στο
ή στείλτε μας
e-mail.
pcmaster.gr/forum
01
02