PC Master
132
ΤΡΟΜΑΚΤΙΚΕΣ ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ
(*
γνωστές επίσης ως OMGWTFFFS!!! εμπειρίες)
Οι τρομάρες στα games άλλες φορές είναι το αλατοπίπερο, άλλες το βασικό
στοιχείο, άλλες μας κάνουν να πεταχτούμε από τη θέση μας και άλλες… μπορεί να
μας φέρουν ένα βήμα πριν από την τουαλέτα (και όποιος πρόλαβε, πρόλαβε!). Για
έναν παράξενο λόγο, τα παιχνίδια της πιο παλιάς εποχής μάς τρόμαζαν πολύ
περισσότερο, παρά τα κατώτερης ποιότητας γραφικά και τον midi ήχο. Ακόμα
αναπολώ τα Phantasmagoria, Alone in the Dark, Transylvania, Dracula, που άκουγα
την καρδιά μου να συνοδεύει σαν ταμπούρλο τη μουσική του παιχνιδιού…
FATAL FRAME 4
Ξεκινάμε το countdown με ένα σχετικά παλιό, αλλά καλό κόλπο για να τρομάξουμε κάποιον,
ειδικά μέσα σε ένα video game. Καθώς επικρατεί ησυχία, προσήλωση και σκοτάδι... ξαφνικά ξε-
πετάγεται μία κακάσχημη μορφή από το πουθενά (scary maze λογική)! Πολλά παιχνίδια εφαρ-
μόζουν αυτό το κόλπο για να μας τρομάξουν, όμως το Fatal Frame 4 κατά τη γνώμη μου το
έκανε πολύ επιτυχημένα, αφού κατάφερε να βγάλει δύο διαφορετικές αντιδράσεις: τις πρώτες
φορές μάς έκανε να τρομάξουμε και τις υπόλοιπες να γελάσουμε, αφού πλέον ξέραμε τι θα
συμβεί ! Στο σημείο που έχουν ηρεμήσει όλα και τα φώτα έχουν σβήσει, ξαφνικά πετάγεται το
πρόσωπο του γιατρού σε μορφή zombie, για να κάνει την ερώτηση «Did you see that?»!
SILENT HILL 3
Το Silent Hill μάς έχει δώσει απλόχερα πολλές τρομάρες, αλλά είναι τόσο πολλές (και σε μι-
κρές δόσεις) που δύσκολα ξεχωρίζεις την πιο δυνατή στιγμή. Θα προσπαθήσουμε. Στο τρίτο
μέρος λοιπόν (και αφού έχει ώρα να ταράξει τη Heather κάποιο πλάσμα), εξερευνώντας το
πρώτο κτήριο ήσυχα και ωραία, βρίσκεσαι σε ένα δωμάτιο με έναν τεράστιο καθρέφτη. Εκεί
που προσπαθείς να καταλάβεις το λόγο ύπαρξης του δωματίου και πολύ περισσότερο του κα-
θρέφτη, παγώνει το είδωλό μπροστά σου. Σιγά σιγά το δωμάτιο αρχίζει να μεταλλάσσεται (στο
Silent Hill είσαι άλλωστε...) και φωτιά στα μπατζάκια σου… κυριολεκτικά! Ένα κύμα φωτιάς εξα-
πλώνεται στο πάτωμα και πρέπει να τρέξεις γρήγορα για να σωθείς.
ALICE: MADNESS RETURNS [INTRO]
Ένα από τα λίγα παιχνίδια που βασίζεται στο κλασικό παραμύθι «Αλίκη στη Χώρα των Θαυμά-
των» προσεγγίζοντάς το με τη διαστροφή που του αρμόζει. Το αρχικό cinematic του τίτλου μάς
δείχνει τι συνέβη στο πρώτο μέρος με έναν πολύ καλοσχεδιασμένο και ταυτόχρονα αρρωστη-
μένο τρόπο, τόσο σε γραφικά όσο και σε περιεχόμενο. Καθώς βλέπεις αυτήν την ηρεμία και τα
χρώματα μέσα στη Χώρα των Θαυμάτων, ξαφνικά εκεί πίνεις τσάι (περιέργως) με τον «αγαπημέ-
νο» σου φίλο λαγό στην λίμνη, ο λαγός αρχίζει να χάνει μάτια, μύτες, κεφάλια, πιτσιλώντας αί-
ματα πάνω σου, με αποκορύφωμα στο τέλος το αίμα να μεταλλάσσεται και η λίμνη να γίνει
βάλτος γεμάτος απειλητικά πλάσματα.
DEAD SPACE
Το Dead Space δεν τσιγκουνεύεται ούτε την τρομάρα ούτε τη δράση, οπότε είχαμε αρκετά
περιστατικά τρόμου: στα περισσότερα από αυτά πρέπει να κινηθείς γρήγορα, έξυπνα και να
βγεις αλώβητος. Σε ένα από αυτά τα περιστατικά έρχεται η EA να σου ακυρώσει τον νόμο των
πιθανοτήτων: πόσες πιθανότητες έχεις να σου επιτεθούν Νecromorphs κλεισμένα σε stasis;
Εκεί λοιπόν ο Isaac βρίσκει σε ένα δωμάτιο δύο Νecromorphs σε stasis. Συνειδητοποιώντας ότι
βρίσκονται εκεί για συγκεκριμένο λόγο, χωρίς προφανώς να μπορούν να κινηθούν, ανυποψία-
στος συνεχίζει την αποστολή του. Έπειτα από μία σύντομη συνομιλία, ένα από τα δύο
Νecromorphs πετάγεται απότομα από το stasis, κάνει κομμάτια τη συσκευή και επιτίθεται.
10
09
08
07