Page 136 - PC Master τ. 279

PC Master
136
Σ
το προηγούμενο τεύχος μιλήσαμε
για το πώς ξεκινάμε ένα
adventure game, με ποιον τρόπο
δημιουργούμε ένα δωμάτιο. Δημι-
ουργήσαμε hotspots στο δωμάτιο
αυτό και δείξαμε πώς γράφουμε την περι-
γραφή τους με την εντολή Display. Αυτόν
το μήνα θα μάθουμε τι είναι τα αντικείμε-
να και πώς μπορούμε να επιδράσουμε πά-
νω τους, αλλά και πάνω στα hotspots.
Επίσης, θα δούμε πώς δύο δωμάτια επικοι-
νωνούν μεταξύ τους.
Ξεκινάμε το AGS και φορτώνουμε το PC
Master’s Saga. Το Living Room που είχα-
με δημιουργήσει, είναι εκεί και μας περι-
μένει. Προς το παρόν, θα δημιουργήσου-
με ένα καινούργιο. Από την επιλογή
Rooms στο Project Tree με δεξί κλικ επι-
λέξτε New Room >Blank Room. Στη συ-
νέχεια βρείτε τον αριθμό 3 στο Project
Tree και επιλέξτε από κάτω του το Edit
room. Με τον ίδιο ακριβώς τρόπο που
έχουμε μάθει, στο πάνω μέρος της οθό-
νης, στην επιλογή Main Background, πα-
τάτε το πλήκτρο Change και ορίζετε την
εικόνα που θέλετε για το δωμάτιο. Όσον
αφορά στο συγκεκριμένο παιχνίδι, επειδή
εμείς θέλουμε αυτή να είναι η οθόνη
στην οποία καταλήγουμε όταν ανοίξουμε
την εξώπορτα, η εικόνα μας απεικονίζει
το εξωτερικό του σπιτιού. Στο πεδίο
Description του Project Grid θα πληκτρο-
λογήσουμε τη λέξη House, ενώ και εδώ
θα ορίσουμε την επιλογή
ShowPlayerCharacter σε False.
Η υποδοχή που επιφυλάξατε στη νέα στήλη μας ήταν ενθουσιώδης, κάτι που με χαροποίησε
ιδιαίτερα. Είναι πολύ ενθαρρυντικό να βλέπεις νέους ανθρώπους με όρεξη να δημιουργήσουν
κάτι δικό τους. Σας ευχαριστώ όλους για τα e-mails σας, ειδικά τον δεκατριάχρονο (!) Αλέξη
από τη Θεσσαλονίκη, και εύχομαι να έρθει η στιγμή που θα παίξω τα παιχνίδια σας στο μέλλον.
του Άλκη Πολυράκη
1
Ορίζουμε το hotspot του στερεοφωνικού με τα εργαλεία ζωγρα-
φικής.
2
Με το autocomplete του text editor, το AGS μειώνει την πιθα-
νότητα λάθους πληκτρολόγησης.
ΦτιΑξτε το δικο σΑσ adventure
με το aGS
(
adventure Game Studio)