Page 91 - PC Master τ. 279

R
eview
χωρίζουν σε αυτό: μπορείτε να προλάβετε
και να ξεπεράσετε το θύμα σας ή ακόμη
και να εκμεταλλευτείτε τη γνώση σας για
την περιοχή (ξέρετε, ως Assassins), κόβο-
ντας δρόμο για να βγείτε μπροστά του,
ώστε να... τίποτα. Δεν μπορείτε να του κά-
νετε τίποτα, πέρα από το να προσπαθήσε-
τε να τον πιάσετε με τον τρόπο που σκέ-
φτηκαν οι designers. Σε μία περίπτωση,
απλώς είχα προσπεράσει το στόχο μου και
έτρεχα μπροστά του, ενώ σε μία άλλη, λό-
γω κακού σχεδιασμού, τρέχαμε μέσα από
τα στενά σε κύκλους!
Προξενεί πραγματικά εντύπωση το πώς
το παιχνίδι που υποτίθεται ότι θα ανανέω-
νε τη σειρά, στην πραγματικότητα μοιάζει
με οπισθοχώρηση. Παρ’ όλα αυτά, κάποια
πράγματα έχουν δουλευτεί περισσότερο –
το free running τώρα μπορεί να γίνει με το
πάτημα ενός μόνο πλήκτρου, αντί για δύο,
και σε γενικές γραμμές μπορεί να ξεχωρί-
σει καλύτερα τη σωστή πορεία πάνω από
κτήρια ή κλαδιά, ώστε να αποφεύγονται τα
ακούσια άλματα στο κενό. Αντίθετα, περισ-
σότερα πλήκτρα αφιερώνονται στη μάχη,
όπου οι developers προφανώς δανείστη-
καν σημειώσεις από τα κιτάπια της Rock-
steady, μιας και η ανάγκη για συγχρονισμέ-
να πατήματα των πλήκτρων θυμίζει κάτι
από Arkham City. Οι ξεχωριστές κινήσεις
αφοπλισμού, αποφυγής και αντεπίθεσης
έχουν πλέον το δικό τους κουμπί – αν και
εξακολουθεί να είναι εφικτό να περάσετε
τις περισσότερες μάχες με αντεπιθέσεις, οι
νέες κινήσεις είναι αρκετά ικανοποιητικές
και κάνουν τη μάχη πιο απολαυστική και
λιγότερο αγγαρεία απ’ ό,τι σε προηγούμε-
να παιχνίδια της σειράς.
KILLING WITH FRIENDS
Κάτι που δεν περίμενα ποτέ να γράψω
για ένα κατεξοχήν single-player παιχνίδι εί-
ναι το πόσο ευχαριστιέμαι το multiplayer
του. Από την εισαγωγή του στη σειρά, στο
Assassin’s Creed: Brotherhood, έχει γίνει
εξαιρετική δουλειά, ώστε οι βασικοί μηχα-
νισμοί να ενσωματωθούν σε ομαδικό παι-
χνίδι, και το III δεν αποτελεί εξαίρεση σε
αυτό. Με την έξυπνη προσαρμογή του στο
σενάριο του παιχνιδιού ως μίας πρωτοπο-
ριακής gaming εμπειρίας από την Abster-
go, το multiplayer σάς επιτρέπει να αναλά-
βετε το ρόλο ενός Assassin και να κυνηγά-
τε στόχους μέσα σε μία κλειστή πίστα. Την
ίδια στιγμή, όμως, άλλοι παίκτες μπορεί να
έχουν εσάς ως στόχο – πρέπει, λοιπόν, να
προσπαθείτε να εξαφανιστείτε στο πλή-
θος, να συμπεριφέρεστε με τρόπο που δεν
τραβά την προσοχή, να χτυπάτε από το
πουθενά και να εξαφανίζεστε!
Ένα εξαιρετικά καλοστημένο σύστημα
με οπτικές και ηχητικές ειδοποιήσεις σας
βοηθά να έχετε ανά πάσα στιγμή υπόψη
σας πότε σας πλησιάζει ένας επίδοξος δο-
λοφόνος ή πότε έχετε οπτική επαφή με το
θύμα σας – την ταυτότητα του οποίου πρέ-
πει να ανακαλύψετε μέσα από το πλήθος
των NPCs, βασισμένοι μόνο σε μία εικόνα
του. Όσο σκαρφαλώνετε τα levels, μπορεί-
τε να τροποποιήσετε το χαρακτήρα σας και
να έχετε πρόσβαση σε συμπληρωματικά
abilities, όπως μεταμφιέσεις και βόμβες κα-
πνού, που σας βοηθούν είτε να ξετρυπώ-
σετε το θύμα σας είτε να ξεφύγετε από το
διώκτη σας.
Στα ανταγωνιστικά modes έχει προστεθεί
τώρα το Wolfpack, το οποίο είναι η απά-
ντηση του Assassin’s Creed στο Horde
mode: τέσσερις παίκτες παίζουν co-op
ενάντια σε αντιπάλους που ελέγχει ο υπο-
λογιστής, με βαθμιαία αύξηση της δυσκο-
λίας. Πρόκειται για μία αρκετά ενδιαφέρου-
σα προσθήκη, αν και δεν φτάνει την αγω-
νία του να αντιμετωπίζετε ανθρώπινους
αντιπάλους, προσπαθώντας να τους ξεχω-
ρίσετε από την A.I. Βέβαια, δεν έλειψαν οι
περιπτώσεις που είδα παίκτες απλώς να
χαλάνε το παιχνίδι πηδολογώντας από εδώ
κι από εκεί, αλλά αυτού του είδους η προ-
σέγγιση δεν σας πάει μακριά εδώ!
Το Assassin’s Creed III αποδεικνύεται,
παρά τις υποσχέσεις, ένα μάλλον αναπο-
φάσιστο παιχνίδι. Διαθέτει τόσα πολλά κα-
λά στοιχεία, που θα μπορούσε να είναι το
καλύτερο Assassin’s Creed μέχρι σήμερα
αλλά αδυνατεί να τα εναρμονίσει μεταξύ
τους. Η σειρά προφανώς και θα συνεχίσει,
αλλά θα χρειαστεί ένα πιο σταθερό χέρι
στο τιμόνι και ένα πιο συγκεκριμένο όραμα
για αυτήν – ειδικά εάν η Ubisoft εξακολου-
θεί να σκοπεύει να κυκλοφορεί ένα παιχνί-
δι κάθε χρόνο.
91
PC Master
80
%
ΘΕΤΙΚΑ-ΑΡΝΗΤΙΚΑ
Εξαιρετική αίσθηση τόπου και
χρόνου
Εντυπωσιακά γραφικά και τεράστιες
ανοιχτές περιοχές
Πολύ καλό multiplayer
Πληθώρα παράπλευρων
δραστηριοτήτων
Επαναλαμβανόμενα quests
Γραμμικό main quest
Μέτριος πρωταγωνιστής
Έλλειψη συνοχής στο gameplay και
στην αφήγηση
n
Είδος:
Action/Adventure, Open world
n
Έκδοση:
Ubisoft
n
Ανάπτυξη:
Ubisoft Montreal
n
Διάθεση:
CD Media
n
Τιμή:
38,70
n
Ελάχιστες απαιτήσεις:
Επεξεργαστής Intel Core2 Duo
2,66
GHz+ ή AMD Athlon 64X2 3,0GHz+, 2GB RAM, κάρτα γραφικών 512MB συμβατή με DirectX 9.0c και Shader Model 4.0+, 17GB στο σκληρό
n
Multiplayer:
Ναι
n
Επίσημο Web site:
n
Επιρροές:
Assassin’s Creed, Prince of Persia
n
Εναλλακτική πρόταση:
Assassin’s Creed Revelations
Σε ορισμένες αποστολές έχουμε, επιτέλους,
την ευκαιρία να δούμε πώς είναι ένα
Assassin’s Creed στη σύγχρονη εποχή.
«
είναι πουλί!», «είναι αεροπλάνο!», «Όχι, είναι
ένας τύπος που πηδάει από τα καμπαναριά
όλη μέρα!»
«
Τι εννοείτε, συλλαμβάνομαι; Αυτοί έπεσαν πάνω στο τόμαχόκ μου! Από τρεις φορές ο καθένας...»