Page 95 - PC Master τ. 279

R
eview
ρει λαμπρές αντιμετωπίσεις για κάθε πε-
ρίσταση. Όπως και να ‘χει, ακόμα και στο
πιο εύκολο επίπεδο δυσκολίας να παίζε-
τε, μπορείτε πάντα να το απενεργοποιή-
σετε. Η μόνη legit χρήση του Instinct εί-
ναι το blending, όπου ο Hitman, όντας
μεταμφιεσμένος, κάνει μία κίνηση για να
κρύψει το πρόσωπό του και να αποτρέ-
ψει τους NPCs που έχουν την ίδια στολή
να τον καταλάβουν.
ΔΟλΟφΟΝΙΚA OΜΟΡφΟ,
ΔΟλΟφΟΝΙΚA ΕλΑΤΤωΜΑΤΙΚO
Πώς τα πάει ο νέος Hitman από γραφι-
κά; Σκίζει! Η ΙΟ τίμησε δεόντως την PC έκ-
δοση και η προσοχή της δημιουργού φαί-
νεται στα γραφικά του τίτλου. Είτε περι-
φερόμαστε στο σκοτεινό και βροχερό Σι-
κάγο είτε στην ηλιόλουστη και επαρχιώτι-
κη Νότια Ντακότα, τα περιβάλλοντα είναι
εξαιρετικά καλοσχεδιασμένα. Η δε αρχι-
τεκτονική των κτηρίων στο Σικάγο αποδί-
δεται με εξαιρετική αληθοφάνεια και
αξιοπιστία. Δεν αρκεί, όμως, ένα όμορφο
εξωτερικό, αν το εσωτερικό είναι άδειο
και βαρετό. Κάτι τέτοιο δεν είδαμε, ευτυ-
χώς. Η ποικιλία και η ποιότητα των διαφό-
ρων καθημερινών αντικειμένων είναι προ-
σεγμένη μέχρι αηδίας! Αυτή η ομορφιά,
όμως, έρχεται με αντάλλαγμα την αρκετή
υπολογιστική ισχύ. Δυστυχώς, απαιτείται
αρκετά δυνατό μηχάνημα για να τρέξου-
με το Absolution στο φουλ, χωρίς αυτό να
σημαίνει ότι ταπεινά μηχανάκια, όπως το
δικό μου, δεν μπορούν να απολαύσουν
τον τίτλο.
Δυστυχώς, η απουσία του Δανού Jesper
Kyd από το δημιουργικό καστ γίνεται ιδι-
αίτερα αισθητή, καθώς ένιωσα ότι τα αυ-
τιά μου δεν «γλυκάθηκαν» από κάποιο
αξιοσημείωτο theme, όπως έγινε με τα
προηγούμενα παιχνίδια στα οποία συνέ-
βαλε ο μεγάλος συνθέτης. Ο in-game
ήχος, πάντως, δεν απογοητεύει. Ξεκινώ-
ντας από τις ομιλίες ακόμα και των πιο
απλών NPCs, που είναι υποδειγματικές,
πάμε στους ήχους του περιβάλλοντος που
αποδίδουν άριστα την ατμόσφαιρα που τα
διέπει και καταλήγουμε στη μουσική που
μας συντροφεύει όταν κάνουμε… ατα-
ξίες. Εκεί ο ήχος αυξομειώνεται δυναμικά
με τα τεκταινόμενα επί της οθόνης. Γίνε-
ται εξαιρετικά αγχωτική όταν είμαστε λί-
γα μέτρα μακριά από έναν φρουρό και
δυναμώνει όλο και περισσότερο καθώς
αυτός μας πλησιάζει. Τέτοιο άγχος σε
stealth παιχνίδι είχα καιρό να νιώσω…
Η Α.Ι. των ψηφιακών αντιπάλων μας,
δε, παίζει εξαιρετικά μεγάλο ρόλο σε
τέτοια παιχνίδια και με μεγάλη μου χαρά
ομολογώ πως η Α.Ι. στο Hitman:Absolu-
tion είναι αρκετά καλή, αρκεί να μην
την πειράζουμε πολύ! Οι NPCs ακολου-
θούν με άριστη ακρίβεια τα δρομολόγια
που τους όρισαν οι developers, αλλά σε
ανοιχτή μάχη τα πράγματα σκουραί-
νουν. Κοιτάνε όπου γουστάρουν, μας
αφήνουν να τους πυροβολούμε ανενό-
χλητοι καθώς αυτοί πάνε να μπουν σε
cover που βρίσκεται γελοιωδώς κοντά
σε εμάς και άλλα τέτοια όμορφα. Προ-
φανώς και χρειάζεται προσοχή σε τέτοι-
ες καταστάσεις. Η Α.Ι., όμως, ανταποκρί-
νεται πολύ καλά στους αντιπερισπα-
σμούς μας και αντιδρά βίαια κάθε φορά
που μας εντοπίζει.
Κill FOR AbsOluTiON
«
Ιερόσυλο sequel» το παιχνίδι δεν μπο-
ρεί να χαρακτηριστεί. Παρά τις αλλαγές
του, παρά τα προβληματάκια του, παρα-
μένει πιστό στις ρίζες του. Απλά τις παρα-
μερίζει λιγάκι για να αφηγηθεί μία ιστορία
στην οποία δεν χωράνε τα παραδοσιακά
contracts και όλα τα καλούδια που είχαμε
συνηθίσει. Άποψή μου: Αγοράστε το, αν
είστε φίλος των stealth games. Με μία
campaign που κρατά τουλάχιστον 15
ώρες, με τόνους replayability και 5 επίπε-
δα δυσκολίας, για να μην αναφερθώ και
στο contracts mode, δύσκολα θα το βα-
ρεθείτε. Αν όμως δεν σας συγκινούν τα
παιχνίδια αυτού του τύπου, δύσκολα θα
σας πείσει το Absolution.
95
PC Master
80
%
ΘΕΤΙΚΑ-ΑΡΝΗΤΙΚΑ
Ανανεωμένο και εθιστικό gameplay
Τόνοι replayability
Το Contracts mode
Τεχνικός τομέας
Το checkpoint system. Έλεος!
Η Α.Ι. κάνει «πουλάκια» ορισμένες
φορές
n
Είδος:
3
rd person action/stealth
n
Ανάπτυξη:
IO Interactive
n
Έκδοση:
Square Enix
n
Τιμή:
49
n
Ελάχιστες απαιτήσεις:
OS: Windows Vista SP2, CPU: Intel Core 2 Duo ή AMD Athlon
X2, RAM: 2GB, GPU: nVidia GeForce 8600 512MB/Radeon HD 2600XT, HDD: 24GB, σύνδεση στο Internet και λογαριασμός στο Steam
n
Επιρροές:
Σειρά Hitman, ανάλογου περιεχομένου
ταινίες
Multiplayer:
Ναι
n
Επίσημο Web site:
n
Εναλλακτική πρόταση:
Hitman Blood Money. Παίξτε το!
Δείτε σκορ που πέτυχα ο αθεόφοβος σε ένα
mini-game…
Τώρα πώς φεύγουμε από εδώ;
Αυτό είναι ένα checkpoint. Καλύτερα δεν γινόταν να το κρύψετε;
Η απουσία του Δανού
Jesper Kyd από το
δημιουργικό καστ
γίνεται ιδιαίτερα
αισθητή.