μαίνει ότι μπορεί να αλλάξει αρκετά αργότερα. Ως έχει, πάντως,
αποτελεί μία μικρή ακολουθία από objectives όπου πρέπει να συ-
γκεντρώσετε πόντους ενέργειας από ένα σημείο στο χάρτη και να
μεταφέρετε την ενέργεια αυτή πίσω στη βάση σας. Εκεί, τροφοδο-
τεί σιγά σιγά το battleship της ομάδας σας, το οποίο έτσι εκτοξεύ-
εται και κινείται εναντίον της αντίπαλης βάσης. Δουλειά σας τότε
είναι να προστατέψετε τα αντιαεροπορικά πυροβόλα της ομάδας
σας (τα οποία βάλλουν εναντίον του εχθρικού battleship) και να
καταστρέψετε αυτά της αντίπαλης ομάδας (που έχουν βάλει στο
μάτι το δικό σας).
Η όλη επιχείρηση επαναλαμβάνεται μέχρι το ένα από τα δύο
battleships να καταστρέψει την αντίπαλη βάση. Αν πετύχετε ομά-
δες που ξέρουν τι τους γίνεται, αυτό το mode είναι σκέτη απόλαυ-
ση, καθώς η ισορροπία αλλάζει συνεχώς και απαιτείται ένας καλός
τακτικός συνδυασμός επίθεσης και άμυνας για να επικρατήσετε.
Βέβαια, σε κάνα-δύο περιπτώσεις, πέτυχα αντίπαλη ομάδα η οποία
απλώς προσπαθούσε να καταστρέψει τα δικά μας πυροβόλα χωρίς
να δίνουν σημασία στο ότι η βάση τους δεχόταν επίθεση από το
battleship μας – να κράτησε και πέντε λεπτά το ματς;
ΣΚΟΤΕΙΝΟ ΜΕΛΛΟΝ
Το παιχνίδι βασίζεται στην Unreal 3 και αυτό φαίνεται σε πολλά
πράγματα, από τα textures έως τα εφέ. Η χρωματική παλέτα δεν
ξεφεύγει από τις αποχρώσεις του γκρίζου και του καφέ, αλλά ο
σχεδιασμός του κόσμου χαρακτηρίζεται από μία ιδιαίτερη «βρομιά»
και παρακμή. Παντού υπάρχει μία μουντή ατμόσφαιρα και τα πάντα
φαντάζουν σκουριασμένα και καλυμμένα από ένα στρώμα σκόνης.
Οι χάρτες είναι καλοσχεδιασμένοι και προσαρμοσμένοι στις απαι-
τήσεις του gameplay κάθε mode, ενώ προσφέρονται ιδιαίτερα για
«
κάθετο» gameplay με πολλαπλά επίπεδα, όπου πρέπει να προσέ-
χετε και πάνω σας, εκτός από γύρω σας.
Τα ίδια τα mechs δείχνουν όπως θα περίμενε κάποιος – δεν
υπάρχει κάτι επαναστατικό στο σχεδιασμό τους, αλλά οι κλάσεις
ξεχωρίζουν μεταξύ τους, εκτός εάν μαζεύονται πολλά και γίνεται
χαμός, βέβαια... Οι κάτοχοι nVidia με δυνατότητες PhysX θα μπο-
ρέσουν να δουν ακόμη περισσότερη σκόνη, σπίθα και κομμάτια
λαμαρίνας να πετάγονται στις μάχες, αλλά με τις κατάλληλες ρυθ-
μίσεις, το παιχνίδι δεν επιβαρύνει ιδιαίτερα και συστήματα με μι-
κρότερες δυνατότητες.
Δεν ξέρω αν το Hawken θα μπορέσει να γίνει ένα νέο League of
Legends σε ό,τι αφορά το μέγεθος της κοινότητάς του, όπως ανα-
φέρουν μερικοί. Το σίγουρο είναι ότι πρόκειται για μία φρέσκια
πνοή στο είδος του free-to-play multiplayer shooter και, ενώ δεν
πρόκειται για καθαρόαιμη mech εμπειρία, αξίζει την ενασχόληση
τόσο για τους fans των shooters όσο και για τους φίλους των δίπο-
δων τανκς! Η open beta εξακολουθεί να είναι διαθέσιμη, ώστε να
μπορέσετε να βγάλετε τα δικά σας συμπεράσματα για το παιχνίδι.
Απλώς μην αφήσετε αυτή τη CRT με πόδια να σας αποθαρρύνει
στην αρχή!
PC
57
PC Master
bRuiseR
τα βαρέα όπλα. Με το Damage
Absorb, μπορεί να μειώνει τη
ζημιά που δέχεται, ενώ εκτοξεύει
Hellfire missiles.
bRawleR
Για μάχη εκ του συστάδην. Μπο-
ρεί να αλλάζει σε αρματωμένο
turret, ενώ το Flak Cannon του εί-
ναι ανελέητο από κοντά.
RocketeeR
το πυροβολικό πολύ το αγαπώ,
επειδή μπορεί να μετατραπεί σε
mobile turret και να εκτοξεύει
Seeker missiles.
GRenadieR
Μεσαίου βεληνεκούς
με εκρηκτικό ταμπεραμέντο,
όπως φανερώνει το grenade
launcher του.
Τα mechs είναι, φυσικά, η μεγάλη ατραξιόν του Hawken, καθένα με τα δικά του χαρακτηριστικά.
Δεν περιλαμβάνεται το αρχικό CR-T «Δεν-πιάνω-ψηφιακά-καρδιά-μου» Recruit.
Λοκαρισμένος, τώρα την πάτησες.
Ζόρικα τα πράγματα, είμαστε περικυκλωμένοι.