R
eview
PC Master
112
E
πιτέλους, αυτή είναι η παρτί-
δα που θα κερδίσουμε: δεν
έχουμε leavers, οι συμπαίκτες
έρχονται εκεί που μας λέει ο
Commander, ο ίδιος ο
Commander ξέρει τι κάνει,
έχουμε upgrades και φως εκεί που ορμά-
με! Πόσο ειδυλλιακές συνθήκες για το
πρώτο μου victory!
Τριάντα δευτερόλεπτα μετά: «Πού πήγε
το φως; Γιατί ξαφνικά βρέθηκα μόνος;
Γιατί μου μασουλάνε δύο εχθροί τα γόνα-
τα και γιατί έρχεται το Onos πάνω μου
από όλη την ομάδα; Λούστηκα με μέλι και
δεν το ξέρω; Γιατί απλά δεν τους κεράσα-
με σκυλοτροφή στο First Encounter;»
Απλά τα πράγματα, δεν συμπαθούμε
τους εξωγήινους, γιατί είναι άσχημοι! Αυ-
τοί δεν συμπαθούν εμάς, γιατί η πανο-
πλία δυσκολεύει τη χώνεψη. Το
Natural Selection δεν προσπαθεί καν
να υποκριθεί ότι έχει σενάριο και το
μόνο που έχουμε να κρατήσουμε από
εδώ είναι ότι οι εξωγήινοι λέγονται
Kharaa και οι Marines λέγονται
Marines. Πραγματικά, αναρωτιέμαι πώς θα
ονομάσουν τα παιδιά τους οι designers με
τόση έλλειψη φαντασίας!
Το gameplay στο Natural Selection 2 χω-
ρίζεται στο FPS κομμάτι και το strategic. Οι
δύο παρατάξεις πολεμούν για resources,
πράγμα που κάνει τις μάχες αναγκαστικές
σε τακτά χρονικά διαστήματα, γιατί όσο πε-
ρισσότερο αφήνεις τον αντίπαλο να «φαρ-
μάρει», τόσο πιο δύσκολο θα είναι μετά να
τον αντιμετωπίσεις. Ο τελικός στόχος, φυ-
σικά, είναι η απόλυτη εξολόθρευση του
αντιπάλου και τίποτα λιγότερο από αυτό.
OΤΑν κΟΙΤAΣ ΑΠO ψηλAAA…
Ένας παίκτης κάθε παράταξης μπορεί
να γίνει Commander. Ο ρόλος του Com-
Το φλεγόμενο Lerk. Ελπίζω να μην το έστειλε ο
Μπιν Λάντεν.
PERFORMANCE
REPORT
ΤΟ ΤΡΕΞΑΜΕ ΣΕ:
Core i5-2500K 4,5GHz, 4GB RAM, GTX
560
Ti 1.920x1.080, Windows 7 64-bit SP1.
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ:
Το παιχνίδι έτρεχε με την ταχύτητα που
έτρεχα εγώ από τους εχθρούς – βλέπε
ταχύτητα Sonic the Hedgehog.
NATURAL
SELECTION 2
Κάποια Concept Art είναι τρομακτικά.
Το POV των Kharaa είναι μέσα από τα σαγόνια τους. Αναρωτιέμαι αν βλέπουν το φαΐ τους όταν
μασάνε...
Starcraft meets Counterstrike
του Γιώργου «Teh Zok» Ζώκα