Maladroid:
Απαρτία βλέπω σήμερα. Μύ-
ρισαν όλοι αίμα και ήρθαν τρέχοντας.
Bilaros:
ΞΥΛΟ!
CitizenMac:
Και όπως όλοι ξέρουν, επει-
δή παίζουμε video games, θα είμαστε και
έξτρα βίαιοι.
Bilaros:
Σαν mosh pit ένα πράμα.
CitizenMac:
Όχι mosh pit, έχω γεράσει
γι’ αυτά, θα βγάλω κάνα σβέρκο.
Maladroid:
Θα έχετε πάρει είδηση, φα-
ντάζομαι, όσα όμορφα ακούγονται τελευ-
ταία από την Obamaland με τις έρευνες και
τις σκέψεις για έξτρα νομοθετικές ρυθμί-
σεις που θα αφορούν στα video games.
Alkis21:
Υπάρχει και η περίπτωση μία
Αμερικανίδας γερουσιαστή που πρότεινε
επιπλέον φόρο στα βίαια παιχνίδια.
Maladroid:
Χαράτσι και στο gaming. Δι-
αισθάνομαι ότι θα μου τη δώσει...
Archanger:
Δεν είναι αποκλειστικότητα
των ΗΠΑ, πάντως, το ίδιο θέμα είχε προκύ-
ψει και με τον Άντερς Μπρέιβικ, ο οποίος,
αν θυμάστε, ήταν φανατικός gamer. Σε ση-
μείο που είχε αναφερθεί ότι «εκπαιδεύτη-
κε» τρόπον τινά μέσω games όσον αφορά
στην ψυχολογία που απαιτείται για να ανοί-
ξεις πυρ εναντίον ανθρώπων.
Alkis21:
Το ερώτημα είναι: Υπάρχει περί-
πτωση, αν δεν έπαιζε video games κάποιος
που ξεσπάει σε ακραία πράξη στην πραγμα-
τική ζωή του, αυτή η μανία να είχε μείνει
dormant και να είχε αποφευχθεί το κακό;
CitizenMac:
Πιστεύω πως όχι, Άλκη. Κά-
ποια διέξοδο θα βρουν αυτά τα ένστικτα.
Epistimos:
Συμφωνώ.
Archanger:
Το θέμα είναι ότι οι τάσεις
για βία, εφόσον υπάρχουν και έχουν προ-
κύψει για διάφορους λόγους, οι οποίοι τις
περισσότερες φορές έχουν να κάνουν με
το οικογενειακό περιβάλλον, θα βρουν
έναν τρόπο να εκδηλωθούν. Αν δεν είναι
τα games, θα είναι το γήπεδο, αν δεν είναι
το γήπεδο θα είναι, λόγου χάρη, η συμπε-
ριφορά στην οδήγηση.
Fairy:
Μήπως κάποιος από εμάς κοντά
στο ποντίκι του κρύβει καμία «πεταλούδα»
ή κάνα πριόνι; Εμείς που περάσαμε από αυ-
τά, γιατί δεν βγήκαμε ακόμη παγανιά; Είναι
και λίγο θέμα αυτοελέγχου.
CitizenMac:
Αυτό ακριβώς που λέει η
Μαρίλη. Τόσα χρόνια που παίζουμε games,
όλο και κάποιου από εμάς θα του είχε στρί-
ψει.
Alkis21:
Γιατί, Μιχάλη, εσύ περνιέσαι για
φυσιολογικός;
CitizenMac:
ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΕΓΩ ΦΥΣΙΟ-
ΛΟΓΙΚΟΣ, ΜΗ ΤΑ ΣΠΑΣΩ ΟΛΑ ΕΔΩ ΜΕΣΑ;
Adimas:
Aπό την άλλη, η μίμηση είναι
ένα από τα σημαντικότερα εργαλεία μάθη-
σης, ειδικά για ένα παιδί.
Archanger:
Αν ο άλλος το ’χει να το κά-
νει, ναι, ένα βίαιο game μπορεί να λειτουρ-
γήσει σαν καταλύτης. Αλλά αυτό δεν ση-
μαίνει πως δεν μπορεί να υπάρχουν άλλοι
παρεμφερείς καταλύτες. Δηλαδή, αν δεν
είναι το Call of Duty, θα είναι ο τύπος που
σε στραβοκοίταξε στο λεωφορείο.
PC Master
138
ΒΙΑ ΚΑΙ VIDEO GAMES
Αυτό το μήνα ριχτήκαμε στη (στρογγυλή) αρένα με άγριες διαθέσεις, προκειμένου να
συζητήσουμε την απεικόνιση της βίας στα games αλλά και τον αντίκτυπο που έχει στον
ευαίσθητο ψυχισμό μας (κόβεται με την καρδιά ενός μαρουλιού). Αφορμή οι πρόσφατες
φωνασκίες από την αμερικανική Γερουσία που έχει βάλει για άλλη μία φορά στο στόχαστρο
το αγαπημένο μας χόμπι (όχι τη συλλογή αποδείξεων, το άλλο).
Είναι ικανά τα games να φτάσουν έναν υγιή
νου σε τέτοιο σημείο;
«
Άμα το λύναμε με πέτρα-ψαλίδι-
χαρτί, όπως σας πρότεινα, ο Jack
θα ήταν μαζί μας τώρα...»