PC Master
48
Τον Σεπτέμβριο του 2011, μετά από τρία
χρόνια «κρυφής» ανάπτυξης, οι
Νεοζηλανδοί Grinding Gear Games,
ανακοίνωσαν τη δική τους εκδοχή
του ιδανικού action RPG όπως το
είχαν ονειρευτεί, με τα στοιχεία
που ένιωθαν πως έλειπαν από το
είδος. Στις 12 Απριλίου του
2012,
ξεκίνησε ένα πρόγραμμα
τύπου crowd-sourcing, από
σελίδα της GGG (όχι μέσω
Kickstarter), με πακέτα
υποστήριξης από 10 έως
1.000
δολαρίων. Μέσω
αυτού του προγράμματος
μέσα σε 8 μήνες είχαν
μαζευτεί 2.2 εκατ. δολάρια,
εμφανής απόδειξη ότι
«
κάτι» παίζει με αυτό το
μικρό outsider. Στα τέλη
του Ιανουαρίου 2013, το
παιχνίδι μπήκε πλέον σε
ανοικτή beta και καθένας
πλέον μπορεί να
επιβεβαιώσει ότι το
Path of Exile αφήνει
ανεξίτηλα το σημάδι
του στην ιστορία των
hack & slash RPGs.
Του Χρήστου «Kuv» Κουβόπουλου
Facebook.com/chriskuv