R
eview
PC Master
82
H
ταν φθινόπωρο του 2008, τα
sequels είχαν το σχετικό μο-
νοπώλιο, όταν εμφανίστηκε
από το πουθενά ένας και-
νούργιος τίτλος από τα χε-
ράκια της EA Redwood
Shore (πλέον Visceral Games) με το όνομα
Dead Space. Το ρίσκο να στρέψει κάποιος
τα δύσπιστα μάτια του gamer σε έναν νέο
τίτλο είναι μεγάλο, πολύ περισσότερο
όταν εισάγονται νέα στοιχεία και διαστά-
σεις στο είδος του horror gaming. Έτσι
λοιπόν, πέρασε λίγος καιρός μέχρι να πεί-
σει το κοινό του, αλλά από τη στιγμή που
έγιναν οι πρώτες συστάσεις με τον Isaac
καταλάβαμε ότι έχουμε στα χέρια μας ένα
ανερχόμενο franchise. Τα προσεγμένα
γραφικά, η σκοτεινή ατμόσφαιρα, η ανα-
βάθμιση στολών και όπλων, τα εντυπωσια-
κά animation και ο εξαιρετικός ήχος ήταν
μερικά από τα στοιχεία που μας έμειναν
αξέχαστα και έκαναν την αναμονή της συ-
νέχειας ακόμη μεγαλύτερη.
Πράγματι, δύο χρόνια αργότερα, το δεύ-
τερο μέρος του τίτλου ήταν γεγονός, κα-
θώς το οριζόντιο και κάθετο τεμάχισμα των
necromorphs είχε γίνει πλέον η νέα συνή-
θειά μας. Αφού είχαμε μάθει παραπάνω λε-
πτομέρειες για τον κόσμο του Dead Space
από το Aftermath, είχαμε πλέον συνδέσει
το puzzle και ήμασταν έτοιμοι να θερίσου-
με στο Sprawl. Παρ’ όλο που ο πρώτος τίτ-
λος είχε θέσει ήδη τον πήχη ψηλά, η συνέ-
χεια εκτόξευσε κάθε προσδοκία μας, αφού
η Visceral Games ξέρει να ικανοποιεί τα δι-
ψασμένα μάτια μας. Η ατμόσφαιρα πιο
σκοτεινή από ποτέ, τα necromorphs γέμι-
ζαν την οθόνη αίμα, η κομμένη ανάσα συ-
νόδευε κάθε νέα τοποθεσία και η συνέχεια
της ιστορίας επιφύλασσε συνεχώς ανατρο-
πές. Πρωταγωνιστής σε όλα αυτά ο Isaac
Clarke, ένας σαραντάρης μηχανικός συστη-
μάτων, ο οποίος έχει καταφέρει να μας κά-
νει να δεθούμε τόσο με τον ίδιο όσο και με
τα γύρω του πρόσωπα, παρακολουθώντας
με αγωνία την εξέλιξη της ιστορίας. Στο τέ-
λος του δευτέρου μέρους λοιπόν, είχαμε
αφήσει τον Isaac σώο και αβλαβή (όσο γι-
νόταν έπειτα από ένα τελικό bossfight) να
επιστρέφει στη βάση του μαζί με την Ellie,
ενώ το ηχητικό απόσπασμά μίας συνομι-
λίας μετά τους τίτλους τέλους έβαλε φω-
τιά στην περιέργειά μας, προετοιμάζοντας
το έδαφος για το επόμενο μέρος της σει-
ράς...
ΜiΑ ΙΣΤΟΡiΑ ΑΠO ΤΟ ΔΙAΣΤηΜΑ
Το Dead Space 3 μάς μεταφέρει στον πα-
γωμένο πλανήτη Tau Volantis εν έτει 2314.
Παρ’ όλο που τα χαρακτηριστικά στο πρό-
σωπο του αρχικού ήρωα είναι παγωμένα,
διαπιστώνουμε ότι δεν πρόκειται για τον
Isaac. Στην εισαγωγή του παιχνιδιού, η
οποία λειτουργεί ως tutorial guide, ανα-
λαμβάνουμε το ρόλο του Tim Kaufman (και
του Sam Ackerman σε περίπτωση που επι-
λέξουμε co-op mode), ενός στρατιώτη της
S.C.A.F.
Ο Dr. Earl Serano έχει στείλει τον Kauf-
man στον Tau Volantis για να βρει μία μυ-
Pimp your gun.
PERFORMANCE
REPORT
ΤΟ ΤΡΕΞΑΜΕ ΣΕ:
Intel Core i7 920, 8GB RAM, ATi Radeon
HD 5670 1GB, Windows 7 64-bit,
1.680
x1.050
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ:
Εκτός από ελάχιστες εξαιρέσεις, το παι-
χνίδι έτρεξε υποδειγματικά τόσο σε sin-
gle όσο και σε co-op mode.
DEAD SPACE 3
Όταν η βαρύτητα φεύγει, ο Isaac έρχεται...
Οι φωνές κάποιων ειδών necromorphs θα σας κάνουν να βάλετε τα γέλια, όπως αυτή του εικονι-
ζόμενου.
Τρίτωσε το καλό
Της Μαρίλης «Fairy» Νίκολη