Page 84 - PC Master τ. 281

R
eview
κάλυπτα επιθέσεις, ενώ τώρα έρχεται το
cover system να μας δώσει ένα κομμάτι
μέταλλο πάνω από το κεφάλι μας, κάτι
χρήσιμο, ειδικά όταν έχουμε στην απέναντι
πλευρά ανθρώπους με όπλα και εκρηκτικά.
Η ιστορία εξελίσσεται σε 19 κεφάλαια
(
chapters) και καθένα από αυτά έχει τη δική
του διάρκεια και ροή. Συνολικά, το cam-
paign μάς κράτησε απασχολημένους περί-
που 20 ώρες, μέχρι να ολοκληρώσουμε
όλα τα quests. Φυσικά, δεν λείπουν τα sid-
equests τα οποία, παρ’ όλο που δεν είναι
απαραίτητα για την εξέλιξη του παιχνιδιού,
είναι άξια προσοχής. Για να πω την αλήθεια,
όσο πλησίαζε το τέλος του παιχνιδιού, πά-
λευα με τον εαυτό μου: «Sidequest ή να
κάνω ότι δεν τα είδα;», και όλο αυτό γιατί οι
εξελίξεις της ιστορίας ήταν καυτές και η πε-
ριέργεια για τη συνέχεια μεγάλη. Κάτι που
σίγουρα οφείλουμε να παραδεχτούμε είναι
ότι το παιχνίδι βαδίζει απόλυτα πάνω στις
ανάγκες μας. Τα adventure στοιχεία με mini
γρίφους (μη φανταστείτε ότι πρόκειται να
λύσουμε το αίνιγμα της Σφίγγας) είναι ακρι-
βώς όσα πρέπει, χωρίς να απορροφούν με-
γάλο χρόνο από τη δράση.
LiFE is A BENCh
Επειδή Dead Space χωρίς Bench είναι PC
χωρίς κάρτα γραφικών, το τρίτο μέρος της
σειράς έρχεται άκρως ανανεωμένο και σε
αυτόν τον τομέα. Οι μηχανές αναβάθμισης
όπλων (Weapons Bench) πλέον δεν μοιά-
ζουν με παλιομοδίτικα φωτοτυπικά, η μορ-
φή τους αλλάζει τελείως, όπως και ο τρό-
πος upgrade. Φανταστείτε να μπορείτε να
συνδυάσετε δύο όπλα δημιουργώντας ένα
καινούργιο, για παράδειγμα, ένα flame
thrower πάνω σε ένα plasma cutter. Τρε-
λό; Όχι και τόσο. Το crafting είναι ένα και-
νούργιο στοιχείο που θα δώσει νέα διάστα-
ση στο παιχνίδι. Κάθε όπλο έχει τη δυνατό-
τητα να δεχτεί ένα lower και ένα upper
tool, στα οποία μπορούμε να τοποθετή-
σουμε δύο διαφορετικά εξαρτήματα. Αφού
τελειοποιήσουμε το δημιούργημά μας,
μπορούμε να αναβαθμίσουμε τα attribut-
es, για παράδειγμα, το μέγεθος του γεμι-
στήρα, την ταχύτητα του reload, το dam-
age και αρκετά ακόμη χαρακτηριστικά τα
οποία παρέχονται μέσα από circuits που
βρίσκουμε κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού.
Τα blueprints αποτελούν μία ακόμη προ-
σθήκη στο menu των Bench. Πρόκειται για
σχέδια όπλων τα οποία μπορούμε να craft-
άρουμε μόνοι μας από αντικείμενα που
έχουμε συλλέξει μέσα από quests. Όπως
καταλαβαίνετε οι συνδυασμοί και οι επιλο-
γές για τα πυρομαχικά μας είναι πολλά, κά-
τι που μπορεί να μας κρατήσει μπροστά
από την οθόνη για αρκετή ώρα μέχρι να
καταλήξουμε στο επιθυμητό αποτέλεσμα.
Κάποιες αλλαγές έχει δεχθεί και το σύ-
στημα αναβάθμισης στολής, στο οποίο
έχουμε τη δυνατότητα να κάνουμε πολ-
λών ειδών upgrades, σταδιακά και σύμφω-
να πάντα με τα απαιτούμενα αντικείμενα
για καθένα. Μπορούμε να αναβαθμίσουμε
τα hit points του RIG, το armor, το range
του kinesis και πολλά ακόμη, τα οποία θα
μετατρέψουν τον ήρωά μας σε φονική μη-
χανή. Καλά έχετε διαβάσει: μέχρι τώρα,
δεν έχουμε αναφέρει πουθενά nodes ή
credits, γιατί απλώς δεν υπάρχουν πια.
Όλες οι αναβαθμίσεις και οι αγορές πραγ-
ματοποιούνται μέσα από την ανταλλαγή
αντικειμένων, οπότε «μάζευε και ας είν’ και
ρώγες»! Το inventory ωστόσο παρέμεινε
εύχρηστο και απλοϊκό με κάποιες μικρές
αναβαθμίσεις στο layout.
Το single player κομμάτι είναι απολαυ-
στικό, γεμάτο δράση, ταχύτητα, πιστολίδι,
τρόμο και, σε περίπτωση που ξέχασα να το
αναφέρω, δράση! Βέβαια, για να μην αφή-
σω τη γυναικεία φύση μου αδικημένη, ο
μόνος λόγος που ίσως θα «γκρίνιαζα» όσον
αφορά στο gameplay, είναι τα λίγα και ίδι-
ου τύπου boss fights. Σε όλο το παιχνίδι
συναντήσαμε δύο με τρία μάχιμα bosses,
κάτι που με έκανε να ανησυχώ για την τε-
λική μάχη (μήπως είχε συσσωρευτεί η δυ-
σκολία στο συγκεκριμένο part), αλλά τελι-
κά έμεινα με την ανησυχία.
ΠΕΣ ΜΟυ ΤΟ φiλΟ ΣΟυ
νΑ ΣΟυ Πω ΠωΣ ΠΑiζΕΙΣ
Για πρώτη φορά εφαρμόζεται co-op
mode σε τίτλο Dead Space, το οποίο κατά
κάποιο τρόπο αντικαθιστά το multiplayer
PC Master
84
Σε αυτό το game ο Isaac παίρνει άριστα στα
αθλήματα.
Ιδέες για εσωτερική διακόσμηση.
Boss fight! (δείτε το σε φωτογραφία για να το χορτάσετε...).