R
eview
91
PC Master
δόν, γιατί πρώτον δεν υπάρχει χρήση ου-
σιών, δεύτερον η μουσική ψιλο-metalιάζει
με τη συντροφιά των απαραίτητων πλέον
dubstep/electro/industrial και γιατί ο
Dante γνωρίζει ότι η ανθρωπότητα κοιμά-
ται όρθια. Οι δαίμονες, με αρχηγό τον
Overlord της Κολάσεως, Mundus, κυριαρ-
χούν στην Γη, κινώντας τα νήματα παρα-
σκηνιακά. Ξέρετε, τα συνηθισμένα: χειρα-
γωγημένες ειδήσεις, ψυχοτρόπα μέσα στο
δημοφιλέστερο αναψυκτικό του κόσμου,
κάμερες και δορυφόροι που παρακολου-
θούν τα πάντα και κυβερνήσεις ελεγχόμε-
νες από τα χρέη τους. Ο Dante είναι διαφο-
ρετικός από τους άλλους θνητούς, διότι
γνωρίζει την ύπαρξη των δαιμόνων, αλλά
δεν του καίγεται καρφί. Τόσο πολύ του
αρέσει το ποτό και το γκομενίζειν. Και όταν
δεν κάνει τις δύο προηγούμενες αγαπημέ-
νες του δραστηριότητες, εκτονώνεται με
το σφαγιασμό ατελείωτων ορδών δαιμό-
νων. Ώσπου μία μέρα, μία κοπέλα, η Kat,
βάζει τον εαυτό της σε κίνδυνο για να βοη-
θήσει τον Dante και να τον οδηγήσει στο
σωστό δρόμο, αυτόν της πάταξης των δαι-
μόνων.
Το μεγαλύτερο «αγκάθι» στο DmC είναι ο
ίδιος ο πρωταγωνιστής. Αν δεν τον αγαπή-
σετε, θα τον μισήσετε, στην αρχή τουλάχι-
στον, καθώς προκαλεί με το ότι δεν δίνει
δεκάρα τσακιστή και με μερικά άνοστα
αστειάκια του. Όταν η Kat με τον Vergil,
έναν άλλο σημαντικό στην πλοκή χαρακτή-
ρα, παίξουν το χαρτί «Έλα να μάθεις για το
παρελθόν σου», ο Dante καταλαβαίνει το
ιερό καθήκον του και μεταμορφώνεται αρ-
γά αλλά σταθερά στο πρότυπο ενός σω-
στού ήρωα. Η πλοκή δεν απογοητεύει. Εί-
ναι μεν γραμμική (με μία ευχάριστη ανα-
τροπή προς το τέλος) και έχει μερικά πα-
ράξενα… τριπάκια (αφού ο Mundus ελέγχει
τα πάντα, γιατί οι δαίμονες κρίνονται ξε-
καρδιστικά ανεπαρκείς να σταματήσουν
τον Dante;), αλλά συνδυάζει τέλεια το
concept του απόλυτου ελέγχου της αν-
θρωπότητας με την over-the-top-ίλα της
σειράς. Υπάρχει μία λεπτομέρεια στην ιστο-
ρία, η οποία έρχεται σε αντίφαση με τα
προηγούμενα παιχνίδια της σειράς, αλλά
θα ήμουν υπερβολικός αν κατέκρινα το
παιχνίδι μόνο γι’ αυτήν τη σεναριακή παρα-
σπονδία. Εξάλλου, το τελευταίο που πρέ-
πει να κοιτάς στα DmC παιχνίδια, είναι η
πλοκή (ειρωνικά, είναι το πρώτο πράγμα
που καλύψαμε). Προτεραιότητα έχει το ξε-
κοίλιασμα δαιμόνων με απίστευτα stylish
combos!
COOlNEss lEvEl: OvER 9000
Για να μην εκθέσουν την ανθρωπότη-
τα στην παρουσία τους, οι δαίμο-
νες, κάθε φορά που προσπα-
θούν να ξεπαστρέψουν
τον Dante, τον «τρα-
βάνε» στη Limbo, μία
παράλληλη διάστα-
ση όπου φαίνεται η
επίδραση της κόλα-
σης στην ανθρωπό-
τητα. Εκεί οι δαίμονες
παραμορφώνουν το το-
πίο όσο θέλουν, χωρίς
να βλάπτεται ο φυσι-
κός κόσμος. Όπως
και αν έχει, το Α και
το Ω του gameplay
του DmC είναι το
εξής: Σκότωσε τε-
ρατάκια, προχώρα,
ξανασκότωσε, ξανα-
προχώρα, boss fight, end of mission, ξόδε-
ψε πόντους για upgrades, next mission.
Μία απλή συνταγή που μας συντροφεύει
από το 2000 και καλά έκαναν οι άνθρωποι
της Ninja Theory που δεν δοκίμασαν να την
αλλάξουν. Την πρώτη φορά που θα σας
δοθεί ο έλεγχος του Dante, το παιχνίδι θα
σας μάθει τα βασικά combos και το πώς το
dodge θα σας σώσει τη ζωή αμέτρητες φο-
ρές! Ο Dante στην καλύτερη περίπτωση
αντέχει έως και 6 χτυπήματα. Αυτό σημαί-
νει ότι αν δεν «νιώσετε» το ρυθμό του
gameplay από την αρχή, θα βλέπετε την
οθόνη Game Over αρκετές φορές.
Έπαιξα το παιχνίδι απο-
κλειστικά με πλη-
κτρολόγιο και πο-
ντίκι και έμει-
να, σε γενι-
κές γραμμές,
ευχαριστη-
μένος. Με την
πατροπαράδο-
τη κίνηση
WASD, οι επιθέ-
Συνάντηση κορυφής.
Ο μπάρμπας αυτός λέγεται Bob Barbas! Ανα-
λαμβάνει να μεταδώσει τις πλέον αξιόπιστες
ειδήσεις.
Η Kat αποτελεί το ερωτικό ενδιαφέρον του Dante. Δυστυχώς, το love story δεν εκτελείται σωστά.
Το μεγαλύτερο «αγκάθι»
στο DmC είναι ο ίδιος ο
πρωταγωνιστής. Αν δεν
τον αγαπήσετε, θα τον
μισήσετε.