Page 92 - PC Master τ. 281

R
eview
σεις στα δύο κλικ του ποντικιού και με
ελάχιστες μετατροπές σε κάποια κουμπιά,
ο χειρισμός γρήγορα έγινε δεύτερη φύση
και τα πλήκτρα πήραν φωτιά! Πέραν του
βασικού σπαθιού του Dante, θα βρείτε άλ-
λα τέσσερα όπλα, δύο δαιμονικής και δύο
αγγελικής φύσης. Η επιλογή τους είναι
όμως λίγο ζόρικη. Δεν αρκεί να επιλέξετε
ένα όπλο από μία λίστα, αλλά να πατάτε
ένα πλήκτρο πατημένο, ανάλογα με το αν
το όπλο είναι δαιμονικό ή αγγελικό. Στα
gamepads αυτό γίνεται εύκολα με τη χρή-
ση των triggers, αλλά στο πληκτρολόγιο
αυτό δεν είναι τόσο απλό… όσοι έχετε
πλαϊνά κουμπιά στα ποντίκια σας, χρησιμο-
ποιήστε τα και δεν θα χάσετε. Οι υπόλοιποι
θα πρέπει να παιδευτούν λίγο περισσότε-
ρο. Όσο αφορά στην κάμερα, αυτή «κυνη-
γά» τον παίκτη πάντα σε τρίτο πρόσωπο και
κινείται εύκολα με την χρήση του ποντικι-
ού. Ένα παράπονο που έχω, που
δεν είναι αποκλειστικό στο
PC port, είναι η έλλειψη
lock-on λειτουργίας.
Ενώ σε καμία πε-
ρίπτωση αυτό
το ατόπημα
δεν προκα-
λεί τρομε-
ρά προ-
βλήματα,
υπάρχουν
στιγμές
που θέ-
λουμε με-
γαλύτερη
ακρίβεια στην
επιλογή του στό-
χου μας. Για παρά-
δειγμα, βρίσκομαι στον
αέρα και αντί να γραπώσω ένα από αυτά τα
φτερωτά ιπτάμενα μωρουδάκια (πολύ σπα-
στικά πλασματάκια), τραβάω προς τα εμέ-
να ένα από τα πιο ακίνδυνα τέρατα, με
αποτέλεσμα να δεχτώ ένα χτύπημα. Οι κα-
κές γλώσσες λένε ότι αυτό έγινε επειδή
τους τελείωσαν τα πλήκτρα στα χειριστή-
ρια των κονσόλων, αλλά εμείς είμαστε
αμερόληπτοι κριτές και δεν τα πιστεύουμε
αυτά. Τι; Ψεύδομαι; Καλά, με πιάσατε.
Άλλα δύο αρνητικά στοιχεία που πρέπει
να εξετάσουμε: ας ξεκινήσουμε από την
λειτουργία Devil trigger. Στα προηγούμενα
παιχνίδια, αυτή συνόδευε τον παίκτη από
την αρχή του παιχνιδιού και ήταν αναπό-
σπαστο κομμάτι της μάχης. Εδώ, όχι μόνο
δεν την αποκτούμε παρά μόνο μετά τη μέ-
ση του παιχνιδιού, αλλά όταν την απο-
κτούμε, κάνει αιώνες να γεμίσει η αντίστοι-
χη μπάρα για να τη χρησιμοποιήσουμε! Ο
λόγος που μας εκνευρίζει, είναι γιατί στην
PC έκδοση αν χρησιμοποιείς πληκτρολόγιο,
ΔΕΝ μπορείς να την ενεργοποιήσεις εύκο-
λα. Απαιτεί το πάτημα δύο πλήκτρων ταυ-
τόχρονα και δεν αρκεί το πάτημα ενός εκ
των δύο λίγα μιλισεκόντ αργότερα από το
άλλο. Όχι, θέλει να τα πατήσεις ΤΑΥΤΟΧΡΟ-
ΝΑ! Κάτι που φυσικά δεν γίνεται εύκολα σε
πληκτρολόγιο και έτσι, κάθε φορά που το
χρειάζομαι, σπαμάρω αυτά τα δύο πλήκτρα
και εύχομαι να λειτουργήσει. Το δεύτερο
είναι το ότι τα πιστόλια είναι εξαιρετικά
υποβαθμισμένα. Στο παιχνίδι αποκτάτε τα
περίφημα διπλά πιστόλια του Dante, μία
καραμπίνα και έναν εκτοξευτή εκρηκτικών
με τον αστείο όνομα Kablooey (του οποίου
τα εκρηκτικά, by the way, ανατινάζονται με
ταυτόχρονο πάτημα δύο πλήκτρων, άρα το
όπλο είναι unusable). Παρ’ όλο που δεν εί-
ναι τελείως άχρηστα, γρήγορα τα ξεχνάμε
όταν αποκτούμε τα αγγελικά και δαιμονι-
κά όπλα, που έχουν διαφορετικές
ιδιότητες καθένα, είναι πολύ
πιο δυνατά και ικανά να
πλήττουν περισσότερα τέ-
ρατα ταυτόχρονα.
sssENsATiONAl!
Ξέρω ότι, διαβάζο-
ντας τα παραπάνω,
προκαταβάλλεστε αρ-
νητικά για το παιχνίδι
και λογικό είναι, αφού
επικεντρώθηκα μόνο
στα ατοπήματα του
gameplay. Η αλήθεια είναι
όμως ότι ακόμη και με τα (λί-
γα) προβλήματά του το DmC εί-
ναι ένα διασκεδαστικό παιχνίδι. Είναι
φιλικό προς τους νεοφερμένους στη σει-
ρά και παράλληλα δεν απογοητεύει τους
βετεράνους. Αν διαβάσατε ένα άρθρο μου
στο προηγούμενο τεύχος, τότε θα ξέρετε
ότι τα παιχνίδια που βαθμολογούν τον παί-
PC Master
92
Ο χαοτικός και παράξενος κόσμος του Limbo.
Από τα πιο βρομόστομα bosses. Ετοιμαστείτε
για πολλά F-bombs!
Θα «φάει» πόρτα ο Dante; Ναι, καλά…