Page 23 - PC Master τ. 282

23
PC Master
σει το εγχείρημα. Η new age θεωρία για
τις εταιρείες περιέχει και τον τομέα της
καινοτομίας, μαζί με το όφελος προς την
κοινωνία, αλλά προς το παρόν ας μείνου-
με στα λογιστικά. Τα ηλεκτρονικά σπορ
παραμένουν, ουσιαστικά, σπορ και χρησι-
μοποιούν παρόμοιους τρόπους για να
έχουν έσοδα.
Το μεγαλύτερο πλεονέκτημα των e-
sports είναι τα καινοτόμα εργαλεία και η
μορφή τους που ταιριάζουν στην εξέλιξη
της διασκέδασης και του ανταγωνισμού
τον 21ο αιώνα. Εκρήξεις με larger than
life γραφικά, εγκεφαλικός ανταγωνισμός
στη στρατηγική, αντανακλαστικά αντί για
ωμή σωματική δύναμη, μικρή χρονική
διάρκεια αγώνα: αυτά είναι μερικά
features της ηλεκτρονικής σκηνής. Δυνα-
τότητες, όπως το chat παράλληλα με τον
αγώνα ανάμεσα στους θεατές ή η άμεση
αλληλεπίδραση τους με τους παρουσια-
στές και τους παίκτες με τη μορφή ερωτή-
σεων, αποτελούν εξέλιξη σε σχέση με τα
παραδοσιακά σπορ. Από την άλλη, έχουμε
τα μειονεκτήματα της έλλειψης δεκαετιών
εμπειρίας, μικρότερη γκάμα χορηγών, μι-
Η δουλειά του streamer είναι να δεί-
χνει τα παιχνίδια που παίζει και να
εξηγεί τι κάνει και το λόγο που το κά-
νει. Το εισόδημα του streamer είναι
ανάλογο με τον αριθμό των viewers
του και τις διαφημίσεις που παίζει στο
κανάλι του. Η συγκεκριμένη θέση θεω-
ρείται καινοτόμος, λόγω του ότι σε κα-
νένα άλλο σπορ, ακόμη και αν βλέπεις
τον αθλητή να προπονείται, δεν έχεις
τόσο άμεση πληροφορία και τη δυνα-
τότητα να τον δεις σε πραγματικές κα-
ταστάσεις και πώς τις αντιμετωπίζει,
μαζί με το σκεπτικό του. Ο streamer
παρουσιάζει το περιεχόμενο του σε
μορφή show ή απλώς παίζει.
Υπάρχουν διάφορα στυλ streamers,
από τους διασκεδαστικούς που βασί-
ζονται στο fun factor για να δείξουν
αυτό που θέλουν, έως τους dead
serious παίκτες που κάνουν εκπομπή
σε μορφή πανεπιστημιακής διάλεξης.
Η διαδραστικότητα του παρουσιαστή
με το κοινό του στο chat είναι πολύ
σημαντική. Το μειονέκτημα αυτής της
δουλειάς είναι το κόστος εξοπλισμού
(
PC) όπως και οι πολλές ώρες δουλει-
άς.
Streamer
Τα events κάθε χρόνο μεγαλώνουν για να χωρέσουν το ολοένα αυξανόμενο κοινό.
Κάποιοι ήδη έχουν αποδείξει ότι μία καριέρα
στα e-sports είναι εφικτή.
Την ημέρα που ο πρώτος αθλητής θέλησε να βγάλει
λεφτά παίζοντας, μπήκαν τα θεμέλια για τη
σημερινή πραγματικότητα του αθλητισμού και κατ’
επέκταση των e-sports.
Destiny, ένας πρώην pro player και
νυν streamer.
Τα παιχνίδια που προσπαθούν να ενταχτούν στα e-sports πολλαπλασιάζονται, αλλά μερικά παρα-
μένουν σταθερές αξίες!