Page 55 - PC Master τ. 282

55
PC Master
σιμα game modes, δεν φαίνεται κάτι τέτοιο. Υπάρχει το κλασικό
5
vs5 mode, που όλοι αγαπάμε και λατρεύουμε, το Joust, που παί-
ζεται από μόνο δύο άτομα, ένα Arena mode, όπου σφαγιάζουμε
εχθρικούς ήρωες και minions για να τους «κάψουμε» τα tickets, κα-
θώς και ένα Domination mode, το οποίο μοιάζει με το προαναφερ-
θέν mode, μόνο που τώρα καταλαμβάνουμε points (βλ. Dominion
στο League of Legends). Υπάρχει και ένας bonus τρόπος παιχνιδι-
ού και αυτός αλλάζει συνέχεια, αλλά δεν πρόκειται παρά για το
Arena, αλλά με mirror teams ή με πενταμελείς ομάδες που παί-
ζουν μόνο δυο-τρεις χαρακτήρες. Αξίζει να αναφέρουμε ότι κάθε
game mode παίζεται και στο δικό του, ξεχωριστό map. Εμείς,
όμως, θα δώσουμε μεγάλη βαρύτητα στο κλασικό mode, καθώς
αυτό είναι που «τραβάει» κόσμο και είναι το πλέον πολυδιάστατο.
Οι αλλαγές εδώ είναι πολύ λίγες, τουλάχιστον στο βασικό στή-
σιμο. Έχουμε τα πατροπαράδοτα τρία lanes, τα οποία οδηγούν
στην εχθρική βάση. Αυτά εδώ δεν κατηγοριοποιούνται ως
top/bot/mid, αλλά σε left, right και mid. Σιγά την αλλαγή θα μου
πείτε, αλλά δεν μπορώ παρά να γελάσω κάθε φορά που πάω να
γράψω «ss top» και μετά πανικόβλητος να τρέχω να διορθώνω το
λάθος μου! Εν συνεχεία, κάθε lane έχει και από τέσσερα turrets,
δύο για κάθε ομάδα, τα οποία βαράνε αδιάκοπα εχθρούς. Αυτά
πρέπει να καταστραφούν έτσι ώστε να οδηγήσουμε τα creeps,
δηλαδή τα άμυαλα botάκια μας στον Φοίνικα της αντίπαλης ομά-
δας. Αυτός λειτουργεί ως turret, αλλά και ως inhibitor/barracks
μαζί. Όταν τον «φάμε», τα creeps μας γίνονται πιο δυνατά και,
επιπλέον, γίνεται ευάλωτος ο Μινώταυρος των εχθρών. Μόλις
καταστραφεί, νικάμε το παιχνίδι, αλλά εδώ υπάρχει μία σημαντι-
κή λεπτομέρεια: ο Μινώταυρος δεν είναι ένα ακίνητο και ανυπε-
ράσπιστο κτήριο, αλλά ένα πανίσχυρο boss. Άμα δει εχθρικό unit,
ξυπνά και χαρίζει απλόχερα τον πόνο! Επίσης, όσοι περισσότεροι
Φοίνικες ζουν ακόμα, τόσο πιο δυνατά βαράει ο… ταυρούλης. Γι’
αυτό και δεν παύει να απαιτείται συνεργασία με τους συμπαίκτες
μας, προκειμένου να νικήσουμε. Τέλος, ανάμεσα στα lanes υπάρ-
χει η αχανής ζούγκλα. Εκεί βρίσκεται ένας τρομακτικά μεγάλος
αριθμός neutral creeps, τα οποία δεν ενοχλούν κανέναν, εκτός
και αν τα πειράξουμε. Πολλά από αυτά δίνουν buffs σε όποιον
καταφέρει και τα σφάξει, ενώ ο αριθμός αυτών των «buff-οφό-
ρων» τεράτων είναι πολύ μεγάλος. Να φανταστείτε, στο LoL είναι
μόλις τρία. Εδώ έχουμε μπόλικα, αλλά τα buffs αυτά έχουν διαι-
ρεθεί σε κάμποσα μικρότερης αξίας. Για παράδειγμα, ενώ στο LoL
παίρνουμε το blue buff που μας δίνει cooldown reduction και αυ-
ξημένο mana regen από ένα και μόνο creep camp, στο Smite
πρέπει να σκοτώσουμε δύο τέρατα, τα οποία βρίσκονται σε δια-
φορετικές τοποθεσίες. Υπάρχουν φυσικά και τα legendary
creeps, αυτά που θέλουν πολύ… ξύλο για να πέσουν, αλλά οι
αμοιβές είναι υψίστης σημασίας. Και κάπου εδώ τελειώνει η πα-
ρουσίαση του Conquest mode, όπως το αποκαλούν οι δημιουρ-
γοί. Σίγουρα, οι βετεράνοι θα βρεθούν σε πολύ γνώριμα μέρη
όσον αφορά στο χάρτη. Δεν θα έλεγα το ίδιο και για τον πυρήνα
του gameplay…
απο ψηλα, το map μοιαζει με ζΩγραφια…
Το Smite παίζεται σαν ένα τυπικό 3rd person action game, εί-
ναι πολύ όμορφο και σίγουρα ξεφεύγει από όσα έχουμε συνηθί-
σει στα top-down στησίματα των άλλων παιχνιδιών: όταν είσαι
μέσα στη δράση, βλέπεις πολύ διαφορετικά την ομορφιά των
γραφικών. Ξεχάστε, επίσης, το δεξί κλικ! Εδώ θα πρέπει να αξιο-
ποιήσετε τα WASD για να κινηθείτε στο χάρτη. Μόλις επιλέξουμε
το χαρακτήρα μας, ξεκινάμε με τους άλλους τέσσερις συμμάχους
μας να ξεπαστρέψουμε την αντίπαλη ομάδα! Παίζοντας για πρώ-
τη φορά, δεν γίνεται παρά να παρατηρήσουμε άλλες ομοιότητες
του Smite με άλλα παιχνίδια της ίδιας «κοπής». Κάθε χαρακτήρας
έχει μία passive ιδιότητα που τον ξεχωρίζει από τους υπόλοιπους,
καθώς και τέσσερις δυνάμεις. Επίσης, αυτοί μπαίνουν στα στερε-
Ο θεός Ποσειδώνας είναι ο πιο πρόσφατος στην… παρέα!
Δυστυχώς, δεν έχει ενσωματωθεί κάποιο spectator mode στο παιχνίδι.
Αντ’ αυτού, αρκεστείτε στα streams διαφόρων παικτών!
Στον Character Builder μπορείτε να επέμβετε στα guides των αγαπημέ-
νων σας ηρώων.
Το άλλο στοιχείο που κάνει
το Smite να ξεχωρίζει από το
σωρό, είναι οι χαρακτήρες/
ήρωες που ελέγχουμε στη μάχη.