Page 68 - PC Master τ. 282

PC Master
68
H
μιπεριστροφή 180 μοιρών προς την αντίθετη κα-
τεύθυνση, «κράτημα» του κινητήρα και κατέβα-
σμα των αερόφρενων, έτσι ώστε το Gustav να χά-
σει απότομα ταχύτητα, μειώνοντας την ακτίνα
στροφής του. Μία γρήγορη ματιά στον αντίπαλο
επιβεβαίωσε ότι επρόκειτο για ένα πρώιμο P-51A,
το οποίο δεν είχε ελπίδα να ακολουθήσει επιτυχώς τον ελιγμό,
παραμένοντας πίσω από το πιο ευέλικτο Gustav.
Μέσα σε 3 δευτερόλεπτα είχε περάσει μπροστά από το γερμα-
νικό μαχητικό και τώρα ήταν αυτό που μαχόταν για την επιβίωσή
του, ευρισκόμενο σε ανοιχτή στροφή. Μόλις το σκοπευτικό βρέ-
θηκε περίπου ένα μήκος αεροσκάφους μπροστά από το ρύγχος
του αμερικανικού μαχητικού, ένα πάτημα της σκανδάλης για ενά-
μιση περίπου δευτερόλεπτο έστειλε έναν χείμαρρο τροχιοδεικτι-
κών από το ρύγχος του Gustav μέσα στη στροφή του Mustang.
Οι σφαίρες των 13.2mm έπληξαν πολλάκις το αμερικανικό μα-
χητικό, ξεκολλώντας κομμάτια από την άτρακτο και βάζοντας
φωτιά στον κινητήρα του. Δυστυχώς το κανόνι των 30mm στο
ρύγχος του Me-109 είχε αστοχήσει, με αποτέλεσμα το Mustang
να συνεχίσει να βρίσκεται στον αέρα και να επιχειρεί να αλλάξει
κατεύθυνση, στρίβοντας κλειστά προς την αντίθετη κατεύθυνση.
Όμως η ζημιά στον κινητήρα δεν του επέτρεψε να στρίψει αρκε-
τά γρήγορα, ενώ η ουρά καπνού που άφηνε το αεροσκάφος πρό-
δωσε τον ελιγμό. Το μόνο που χρειάστηκε, ήταν μία μικρή διόρ-
θωση, χρησιμοποιώντας μόνο το πηδάλιο του Gustav, και πάτημα
της σκανδάλης για λιγότερο από ένα δευτερόλεπτο.
Ένα ή δύο βλήματα των 30mm κομμάτιασαν τη δεξιά πτέρυγα
του Mustang, κόβοντάς τη σύριζα. Το αμερικανικό αεροσκάφος
στροβιλίστηκε προς το έδαφος, την ίδια στιγμή που το νικηφόρο
Gustav δεχόταν ανηλεή επίθεση από ένα σοβιετικό La-5...
Το προαναφερθέν περιστατικό θα μπορούσε να προέρχεται από
κάποια ταινία δράσης με θέμα τα αεροσκάφη του Β’ Παγκοσμίου
Πολέμου, αλλά η «μείξη» των εμπλεκόμενων εθνών μάλλον προδί-
δει την πραγματική προέλευσή του. Στην πραγματικότητα πρόκει-
ται για μία από τις, ελάχιστες είναι η αλήθεια, καταρρίψεις του
υπογράφοντα στο φρενήρη κόσμο του World of Warplanes.
ACES HIGH
Μπορεί μεν το WoWP να έχει βγει από το ίδιο «καλούπι» με το
World of Tanks, όμως το gameplay τους κινείται σε εντελώς δια-
φορετικούς ρυθμούς. Σίγουρα το WoT απαιτεί αρκετά γρήγορα
αντανακλαστικά, καθώς ο παίκτης πρέπει μέσα σε ελάχιστα δευ-
τερόλεπτα να αναγνωρίσει το άρμα που έχει απέναντί του, να
θυμηθεί τα τρωτά σημεία του, να σκοπεύσει και να ρίξει. Στο
WoWP όμως τα αντανακλαστικά του παίκτη δεν πρέπει να είναι
απλώς γρήγορα, πρέπει να είναι κυριολεκτικά αστραπιαία!
Το συγκεκριμένο συμβάν δεν κράτησε περισσότερα από 10
δευτερόλεπτα, σαφώς λιγότερο χρόνο απ’ όσο χρειαστήκατε για
να το διαβάσετε και σίγουρα πολύ λιγότερο χρόνο απ’ όσο απαί-
τησε η συγγραφή του. Μέσα σε αυτό το χρονικό διάστημα ο υπο-
γράφων βρέθηκε από την άμυνα στην επίθεση, έκανε κατάρριψη
και βρέθηκε ξανά να μάχεται για την επιβίωσή του, ενώ ταυτό-
χρονα καταρρίφθηκαν τρεις συμπαίκτες και δύο αντίπαλοι...
Όσο διαφορετικά και αν είναι όμως τα WoT και WoWP, οι κοι-
νές καταβολές τους γίνονται αντιληπτές από την πρώτη κιόλας
στιγμή (παραβλέποντας, φυσικά, το logo της Wargaming που
«
Mustang στις 6 η ώρα, στρίψε δεξιά», ούρλιαξε η φωνή στα ακουστικά. Μία
γρήγορη ματιά στον mini map επιβεβαίωσε την απειλή και η αντίδραση ήταν
σχεδόν αυτόματη. Περιστροφή 90 μοιρών και απότομη στροφή προς τα δεξιά.
Όμως ο ουρανός μπροστά από το ρύγχος του Me-109 Gustav γέμισε
τροχιοδεικτικά των 12.7mm, μερικά εκ των οποίων έπληξαν το αεροσκάφος.
Χρειαζόταν πιο δραστική αντιμετώπιση…
του Παύλου «Shadowcaster» Δημόπουλου