PC Master
70
PC Master:
Μπορείς να θυμηθείς πότε ήταν ακριβώς η στιγμή και
το μέρος που είπατε «ΟΚ, θα φτιάξουμε τώρα το RPG που θέ-
λουμε να παίζουμε»;
B.W.:
Και οι τέσσερις ιδρυτές της εταιρείας είμαστε παλιοί φανα-
τικοί των RPGs, μιλάμε για εμπειρία τουλάχιστον 20 ετών. Στα
μέσα της δεκαετίας του 2000, υπήρχε ένα τεράστιο δημιουργι-
κό χάσμα στην κατηγορία των action RPGs και έτσι αρχίσαμε να
σκεφτόμαστε: «Θα μπορούσαμε να φτιάξουμε μόνοι μας ένα
RPG»; Σε κάποια φάση συνειδητοποιήσαμε ότι όντως μπορούσα-
με, είχαμε το αρχικό κεφάλαιο για να ξεκινήσουμε και έτσι αρ-
χίσαμε να δουλεύουμε στο παιχνίδι. Η δουλειά άρχισε το 2006.
Δεν θυμάμαι δυστυχώς ακριβώς τη στιγμή που αποφασίσαμε να
ξεκινήσουμε. Ήταν κάτι που είχε νόημα εκείνη την περίοδο και
έτσι ξεκινήσαμε.
PCM:
Μπορεί να είσαι ιδρυτής της GGG, αλλά υπάρχει και άλλος
κόσμος πίσω που δεν φαίνεται. Ποιοι είναι οι αφανείς ήρωες;
B.W.:
Σίγουρα είναι ο Chris Welson που είναι δικαιωματικά ο
frontman, αλλά αυτήν τη στιγμή το παιχνίδι είναι στην κατάστα-
ση που είναι, επειδή όλοι στην ομάδα έχουν κάνει κάτι. Μερικοί
είναι πιο ενεργοί στα φόρουμ, οπότε είναι πιο αναγνωρίσιμοι.
Οι πιο βασικοί είναι σίγουρα οι τρεις ιδρυτές στη Νέα Ζηλαν-
δία, οι Chris Wilson, Jonathan Rogers και Erik Olofsson. Ο
Jonathan έγραψε τη φανταστική engine του παιχνιδιού από το
μηδέν, αλλά και τον κώδικα του server. Ο Erik είναι ο βασικός
artist μας, αυτός είχε το όραμα για το σκοτεινό ύφος και τη ζο-
φερή αίσθηση του Wraeclast. Είναι εκπληκτικό να συναντάς
εχθρούς στο PoE που πριν από πέντε χρόνια ήταν απλά σκίτσα
στο χαρτί.
Πέρα από τους ιδρυτές, μερικά μέλη της ομάδας είναι μαζί
μας από την πρώτη μετακόμιση που κάναμε στο πρώτο γραφείο.
Είναι οι Harry Monga (προγραμματισμός αρχικών εργαλείων και
user interface), Rhys Abraham (προγραμματισμός του terrain
και «λίγο απ’ όλα»), Dylan Arnold (υπεύθυνος για το εκπληκτικό
site μας), Saveun Man (από τους αρχαιότερους 3D artists) και
Ari Panzer (το άτομο που έχω επωμιστεί τη φρικιαστική ευθύνη
για σχεδόν όλo τo animation των πρώτων τεσσάρων ετών). Αυ-
τά τα άτομα είναι ένας βασικός πυρήνας που βοήθησε στην επι-
τυχία του PoE, αλλά δεν θα μπορούσαμε να τα έχουμε καταφέ-
ρει, αν δεν υπήρχαν και όλοι οι άλλοι. Αν ανατρέξετε στο εται-
ρικό site μας (http://www.grindinggear.com/?page=staff), θα
βρείτε μία τεράστια λίστα.
PCM:
Έχεις δικά σου αγαπημένα αντικείμενα, skills, classes στο
παιχνίδι;
B.W.:
Ανέκαθεν προτιμούσα τους τοξότες σε action RPG, οπότε
προς το παρόν ο βασικός χαρακτήρας μου είναι μία Ranger.
Όλες οι κλάσεις μπορούν να παίξουν ως ranged βέβαια, αλλά
έχει καλύτερη αίσθηση το τόξο στα χέρια ενός Ranger. Ομολο-
γώ ότι κάνω min/maxxing όταν φτιάχνω έναν χαρακτήρα, δίνω
σημασία στη λεπτομέρεια και χρησιμοποιώ έναν συνδυασμό
Frenzy για έναν στόχο μαζί με Lightning Arrow για επιθέσεις σε
πολλούς εχθρούς. Προφανώς είναι δυνατό build και μπορώ να
καθαρίζω περιοχές εύκολα, παρά τον μέτριο εξοπλισμό μου.
Γεια χαρά! Λέγομαι Brian Weissman, είμαι 38 ετών, ζω στο Σιάτλ της Ουάσιγκτον
και είμαι ένας από τους τέσσερις ιδρυτές της Grinding Gear Games που έφτιαξε το
Path of Exile. Γνωρίζω τον Chris Wilson εδώ και δέκα χρόνια και μέσα σε αυτήν τη δεκαετία
έχω περάσει πολλούς μήνες στη Νέα Ζηλανδία, λόγω της δουλειάς και του παιχνιδιού.
Εγώ και ο Chris δώσαμε το πρώτο κεφάλαιο έναρξης για την ίδρυση της GGG,
ενώ ο Erik και ο Jonathan ήρθαν μετά ως συνεταίροι. Η εταιρεία μας ξεκίνησε ταπεινά
στο γκαράζ του Chris, στη Νέα Ζηλανδία. Από τότε έχουμε μεγαλώσει και καταλαμβάνουμε
δύο μεγάλα γραφεία στο Titirangi, Auckland. Απασχολούμε αυτήν τη στιγμή 31 άτομα, μαζί
με την ομάδα υποστήριξης. Αν δεν έχετε επισκεφθεί τη Νέα Ζηλανδία, πρέπει οπωσδήποτε
να πάτε! Είναι μία πανέμορφη χώρα με τεράστιες άδειες εκτάσεις και αμέτρητα πρόβατα.
Του Χρήστου «Kuv» Κουβόπουλου